Nogen der har haft brunt udflåd i starten af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

68.645 visninger
44 svar
1 synes godt om
25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Vil lige høre, om der er nogle af jer der har oplevet, at have brunligt udflåd i ugen inden forventet mens, og i ugen efter den positive test?

Er ret nervøs for, om det betyder at det er ved at gå galt, eller om det er helt normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hej piger.

Vil lige høre, om der er nogle af jer der har oplevet, at have brunligt udflåd i ugen inden forventet mens, og i ugen efter den positive test?

Er ret nervøs for, om det betyder at det er ved at gå galt, eller om det er helt normalt.

så længe der ikk er frisk blod (mere end en 20'er) vil en læge også sige det er bormalt, da det kan komme når ægget sætter sig og omkring forventet mens

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

så længe der ikk er frisk blod (mere end en 20'er) vil en læge også sige det er bormalt, da det kan komme når ægget sætter sig og omkring forventet mens

Okay. Der har intet frisk blod været. Og der er heller ikke noget hele tiden. Skal ikke gå med trusseindlæg eller noget. Der kommer bare lidt når jeg tisser, et par gange om dagen. Synes bare det er vildt det bliver ved

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Okay. Der har intet frisk blod været. Og der er heller ikke noget hele tiden. Skal ikke gå med trusseindlæg eller noget. Der kommer bare lidt når jeg tisser, et par gange om dagen. Synes bare det er vildt det bliver ved

Så ville jeg ikk bruge tid på at bekymre mig  

Anmeld

25. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har blødt i stride strømme i den her graviditet. Fra uge 6-18. Og vi snakker MEGET. Som i direkte blodstyrtninger. Der findes ingen forklaring udover dannelse af hæmatomer i livmoderen.

Jeg er nu i uge 26 og man må sige at bettepigen i maven er en kæmper, for hun har da vist holdt fast med arme og ben for ikke at glide med ud.

Det er på ingen måde normalt at bløde under graviditet, men en del gør det alligevel uden det betyder noget.

Jeg synes ikke det lyder som om du skal være bekymret

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Så ville jeg ikk bruge tid på at bekymre mig  

Okay, tak så er jeg mere rolig!

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg har blødt i stride strømme i den her graviditet. Fra uge 6-18. Og vi snakker MEGET. Som i direkte blodstyrtninger. Der findes ingen forklaring udover dannelse af hæmatomer i livmoderen.

Jeg er nu i uge 26 og man må sige at bettepigen i maven er en kæmper, for hun har da vist holdt fast med arme og ben for ikke at glide med ud.

Det er på ingen måde normalt at bløde under graviditet, men en del gør det alligevel uden det betyder noget.

Jeg synes ikke det lyder som om du skal være bekymret

Tak for svar jeg prøver at lade være med at bekymre mig! Så længe det ikke udvikler sig til mere

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Tak for svar jeg prøver at lade være med at bekymre mig! Så længe det ikke udvikler sig til mere

Det var så lidt

Anmeld

25. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej piger.

Ja det havde jeg i et par uger og derefter kom der frisk blod,det endte i en sa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.