Nogen der har haft brunt udflåd i starten af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det havde jeg i et par uger og derefter kom der frisk blod,det endte i en sa

Tak for svar - selvom det ikke beroligede mig håber ikke det sker for mig også, men det er jo ikke til at vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det havde jeg i et par uger og derefter kom der frisk blod,det endte i en sa

Må jeg spørge om, hvor meget udflåd du havde? Var det hver dag hele døgnet, eller bare en lidt engang imellem?

Anmeld

25. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

hel

Tak for svar - selvom det ikke beroligede mig håber ikke det sker for mig også, men det er jo ikke til at vide.

Håber jeg bestemt heller ikke for dig men hellere være ærlig end og gi falsk sikkerhed

Anmeld

25. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Må jeg spørge om, hvor meget udflåd du havde? Var det hver dag hele døgnet, eller bare en lidt engang imellem?

Det var bare en gang imellem og ikke særlig meget af gangen

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det var bare en gang imellem og ikke særlig meget af gangen

Okay tak

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Håber jeg bestemt heller ikke for dig men hellere være ærlig end og gi falsk sikkerhed

Det har du helt ret i! Er også glad for dit ærlige svar. Jeg kan jo ikke gøre noget fra eller til. Må jo bare vente og se tiden an

Anmeld

25. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej piger.

Vil lige høre, om der er nogle af jer der har oplevet, at have brunligt udflåd i ugen inden forventet mens, og i ugen efter den positive test?

Er ret nervøs for, om det betyder at det er ved at gå galt, eller om det er helt normalt.

For at være helt ærligt, så tror jeg at det kan gå begge veje. Det kan i princippet være starten på en SA. Men rigtig mange oplever at de pletbløder en smule brunligt blod lige op til mens. Jeg gjorde det selv da jeg lige havde testet positiv med Amanda. Det varede i flere dage. Ikke ret meget, mest når jeg tørrede mig så lidt blod på papiret osv. Det stoppede af sig selv indenfor en uge og det betød intet. Lægen forklarede mig at det var fordi kroppen lige skulle forstå at der ikke skulle komme mens, men i stedet skulle være gravid. Jeg blødte ellers ikke i graviditeten og Amanda er en sund og rask tumling i dag

Så længe det kun er en smule og det ikke er frisk rødt blod betyder det som regl ikke så meget.

Anmeld

25. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Det har du helt ret i! Er også glad for dit ærlige svar. Jeg kan jo ikke gøre noget fra eller til. Må jo bare vente og se tiden an

Nej det er jo os det også kan man lige så godt ha alle facts. Men hvis det fortsætter så prøv da og hør om du ikke kan få en scanning

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

For at være helt ærligt, så tror jeg at det kan gå begge veje. Det kan i princippet være starten på en SA. Men rigtig mange oplever at de pletbløder en smule brunligt blod lige op til mens. Jeg gjorde det selv da jeg lige havde testet positiv med Amanda. Det varede i flere dage. Ikke ret meget, mest når jeg tørrede mig så lidt blod på papiret osv. Det stoppede af sig selv indenfor en uge og det betød intet. Lægen forklarede mig at det var fordi kroppen lige skulle forstå at der ikke skulle komme mens, men i stedet skulle være gravid. Jeg blødte ellers ikke i graviditeten og Amanda er en sund og rask tumling i dag

Så længe det kun er en smule og det ikke er frisk rødt blod betyder det som regl ikke så meget.

Okay, tak for svar og dejligt det ikke var af betydning ved dig. Håber heller ikke det er en SA, men må jo bare se tiden an

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nej det er jo os det også kan man lige så godt ha alle facts. Men hvis det fortsætter så prøv da og hør om du ikke kan få en scanning

Ja, jeg ser lige, hvordan det udvikler sig i weekenden, og ellers kontakter jeg lægen mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.