Nogen der har haft brunt udflåd i starten af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg bliver lige nødt til at sige at man altså ikke kun skal bekymre sig hvis der er frisk blod! Det er en gammel skrøne.

Derudover vil jeg give amandas-mor ret. Det kan gå begge veje, desværre.
Når det er sagt så havde jeg i denne graviditet (3.graviditet, 2 var tab) testet positiv for så at begynde at plette med brunt udflåd! Det gjorde jeg ca. 5 dage ón/off! Det startede 2 dage efter positiv test. Testen blev taget 2 dage efter forventet mens. Så jeg var sikker på det var en bio og at jeg ville begynde at bløde.
Pludselig holdte det op og er nu 25 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg bliver lige nødt til at sige at man altså ikke kun skal bekymre sig hvis der er frisk blod! Det er en gammel skrøne.

Når det er sagt så havde jeg i denne graviditet (3.graviditet, 2 var tab) testet positiv for så at begynde at plette med brunt udflåd! Det gjorde jeg ca. 5 dage ón/off! Det startede 2 dage efter positiv test. Testen blev taget 2 dage efter forventet mens. Så jeg var sikker på det var en bio og at jeg ville begynde at bløde.

Tak for svar det jeg har læst mig til på nettet er også, at det kan gå begge veje. Nu må jeg bare vente og se!

Dejligt det lykkedes alligevel
Hvad så de to gange det gik galt? Havde du det der?

Anmeld

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Tak for svar det jeg har læst mig til på nettet er også, at det kan gå begge veje. Nu må jeg bare vente og se!

Dejligt det lykkedes alligevel
Hvad så de to gange det gik galt? Havde du det der?

Velbekomme. Godt.

1. Gang startede med smerter i tarmene - troede jeg. Forstenet var dødt pg begyndte så med brunlig udflåd imens jeg var under kontrol for om den nu var fød. Det var i uge 8-9.

2. Gang startede med brunt udflåd, slimet, der blev orange agtigt. Igen var fosteret dødt. Dette var i uge 9.

og der havde ikke været tegn tidligere på at det var gået galt. 

Anmeld

25. oktober 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Til TS: Jeg blødte gammelt blod i en uge inden jeg blødte frisk én enkelt dag, og det endte desværre i en SA

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Velbekomme. Godt.

1. Gang startede med smerter i tarmene - troede jeg. Forstenet var dødt pg begyndte så med brunlig udflåd imens jeg var under kontrol for om den nu var fød. Det var i uge 8-9.

2. Gang startede med brunt udflåd, slimet, der blev orange agtigt. Igen var fosteret dødt. Dette var i uge 9.

og der havde ikke været tegn tidligere på at det var gået galt. 

Okay. Ja, der er vist ikke et endeligt svar på, om det er tegn på der er noget galt eller ej. der er ikke andet for end at vente. Desværre!

Anmeld

25. oktober 2012

Laulund87

MinBabyOscar <3 skriver:

så længe der ikk er frisk blod (mere end en 20'er) vil en læge også sige det er bormalt, da det kan komme når ægget sætter sig og omkring forventet mens

Hmm selvfølgelig skal man ikke male fanden på væggen, men jeg synes du giver falske forhåbninger når du skriver at så længe det ikke er frisk blod, er der ingen ko på isen. Desværre kan en SA sagtens starte med gammelt blod.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Til TS: Jeg blødte gammelt blod i en uge inden jeg blødte frisk én enkelt dag, og det endte desværre i en SA

Tak for svar

Hvis der dog bare var et endegyldigt svar på, om det er tegn på, at noget er galt eller ej.

Anmeld

25. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Okay. Ja, der er vist ikke et endeligt svar på, om det er tegn på der er noget galt eller ej. der er ikke andet for end at vente. Desværre!

Nej! Det er der desværre ikke en opskrift på.

Forvent/forbered dig på det værste, håb på det bedste.
Ved at uvisheden tager på ens kræfter, men der er desværre intet man kan gøre for at rykke det mod det gode.

Knus herfra og held og lykke!

Anmeld

25. oktober 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Tak for svar

Hvis der dog bare var et endegyldigt svar på, om det er tegn på, at noget er galt eller ej.

Ja jeg var også ved at blive vanvittig, men det er ikke andet at gøre end at vente

Håber alt er ok!

Anmeld

25. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Hej piger.

Vil lige høre, om der er nogle af jer der har oplevet, at have brunligt udflåd i ugen inden forventet mens, og i ugen efter den positive test?

Er ret nervøs for, om det betyder at det er ved at gå galt, eller om det er helt normalt.

Jeg havde 3 gange menstruation før jeg fandt ud af jeg var gravid, ikke ligeså meget som normalt, men nok til jeg slet ikke anede uråd...
Blod fra livmoderen kan være alt muligt andet end der er noget galt, du skal bare slappe af og tænke på noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.