Kan endnu en gravidtet mon skade mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Ok, enig om at være uenig jeg har bare fået afvide, at hvis jeg skulle have en udskrabning, så var jeg tvunget til en måneds pause, medicinske så kunne jeg ned det samme, men burde vente tre måneder, da graviditeten jo heller ikke var planlagt og det tog hårdt på mig (at jeg alligevel blev gravid med det samme er noget helt andet )

Jeg har læst det og ja, de er grove, men vi kender hende ikke og tænker på nogle områder de har ret, dog formulere de sig meget forkert.

Ja, som skrevet er der tydeligt andre meninger om det. Hehe altså også fra lægernes side.

Der er vi heller ikke helt enige. Lige præcis fordi de ikke kender hende synes jeg at det er værre at sige sådan!
Så må jeg også både være uansvarlig, ikke voksen nok osv.
Fordi jeg netop har brudt en penicilinkur, gået mod lægers anbefaling osv.
Ikke fordi man bare skal please folk og man har ret til sin mening, men synes der bar meget grov. Og absolut intet konstruktivt. Og noget af det gik direkte mod personen = mod baby.dks regler.

Men ja, det er egentlig ikke alt dette tråden handler om, synes bare folk skal tænke over hvordan de skriver og lige prøve at se indad og hvordan de ville tackle lignende situationer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

men tror også mange reagere, uden at tænke yderligere over det de læser bare; imod lægens anvisning, imod aftale med manden og at lyve overfor manden og det reagere man bare på

men ja vi må jo håbe på det bedste udfald

Ja, og derfor mit opråb. Vend den lige engang osv. Jeg bliver da nogengange virkelig stødt af et indlæg og så går jeg videre indtil/hvis jeg får vendt det til noget mere konstruktivt!

Og jeg tænker at der er mere i det end det hun skriver. Det er lidt uforståeligt osv og man skal hellere ikke please men konstruktivitet frem for alt. - i min verden.
Og der kan man jo sagtens være uenige.

Lige præcis!

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, og derfor mit opråb. Vend den lige engang osv. Jeg bliver da nogengange virkelig stødt af et indlæg og så går jeg videre indtil/hvis jeg får vendt det til noget mere konstruktivt!

Og jeg tænker at der er mere i det end det hun skriver. Det er lidt uforståeligt osv og man skal hellere ikke please men konstruktivitet frem for alt. - i min verden.
Og der kan man jo sagtens være uenige.

Lige præcis!

i min verden kan man ikke være uenige

arh det bare for skæg

det ville være dejligt hvis alle lige talte til 20 inden de svarede, men det er de færeste der gør det - inkl jeg selv, jeg går dog meget op i selv ikke at skrive noget som jeg selv ville blive ked af, jeg vil jo nødig såre folk, men hvis jeg undre mig/ er uenig eller lign så siger jeg det da også

Anmeld

24. oktober 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, som skrevet er der tydeligt andre meninger om det. Hehe altså også fra lægernes side.

Der er vi heller ikke helt enige. Lige præcis fordi de ikke kender hende synes jeg at det er værre at sige sådan!
Så må jeg også både være uansvarlig, ikke voksen nok osv.
Fordi jeg netop har brudt en penicilinkur, gået mod lægers anbefaling osv.
Ikke fordi man bare skal please folk og man har ret til sin mening, men synes der bar meget grov. Og absolut intet konstruktivt. Og noget af det gik direkte mod personen = mod baby.dks regler.

Men ja, det er egentlig ikke alt dette tråden handler om, synes bare folk skal tænke over hvordan de skriver og lige prøve at se indad og hvordan de ville tackle lignende situationer!

Det er jeg helt enig i, det var hårdt skrevet, men essensen af enkle dele, var nu okay, synes jeg.

Jeg er også "ikke" voksen, nu fra nogle af kommentarene, men tager det ikke så tungt, for jeg ved, at jeg har gjort det, jeg fandt rigtigt i situationerne

Tror nu alligevel ts synes det er rart, at nogen siger "argh, snak lige pænt", selvom det ikke var det tråden oprindelig skulle handle om.

Anmeld

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

i min verden kan man ikke være uenige

arh det bare for skæg

det ville være dejligt hvis alle lige talte til 20 inden de svarede, men det er de færeste der gør det - inkl jeg selv, jeg går dog meget op i selv ikke at skrive noget som jeg selv ville blive ked af, jeg vil jo nødig såre folk, men hvis jeg undre mig/ er uenig eller lign så siger jeg det da også

Dine hormoner er da helt vilde idag hva.

Ja, det skal man da også - på en ordentlig måde.
Dit svar var ikke lige det værste men da jeg læste indlæg efter indlæg, pisse negativt og angreb efter personen så blev jeg sku stødt.

Og tillykke med veloverstået nf. Trætheden er kommet tilbage med lynets kræft + en arbejdsproblrmatik så har læst mere herinde end jeg har svaret.
Uge 13 maven er rigtig fin.

Anmeld

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Det er jeg helt enig i, det var hårdt skrevet, men essensen af enkle dele, var nu okay, synes jeg.

Jeg er også "ikke" voksen, nu fra nogle af kommentarene, men tager det ikke så tungt, for jeg ved, at jeg har gjort det, jeg fandt rigtigt i situationerne

Tror nu alligevel ts synes det er rart, at nogen siger "argh, snak lige pænt", selvom det ikke var det tråden oprindelig skulle handle om.

Altså det var heller ikke et skæld ud på alle indlæggene. Men jeg læste bare negativt på negativt og så blev jeg stødt.

Altså tager det slet heller ikke personligt men det kunne en der allerede ligger ned måske gøre!

Ja, det tror jeg du har ret i og håber da at nogen læser indlæggene og så tænker 10 sek mere inden de skriver et forhastet indlæg i en tråd!
For helt ærligt, nogen tråde får da folk til at stritte men den sover tone bør holdes. så, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ,9, 10.

Anmeld

24. oktober 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Altså det var heller ikke et skæld ud på alle indlæggene. Men jeg læste bare negativt på negativt og så blev jeg stødt.

Altså tager det slet heller ikke personligt men det kunne en der allerede ligger ned måske gøre!

Ja, det tror jeg du har ret i og håber da at nogen læser indlæggene og så tænker 10 sek mere inden de skriver et forhastet indlæg i en tråd!
For helt ærligt, nogen tråde får da folk til at stritte men den sover tone bør holdes. så, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ,9, 10.

Jeg kan godt forstå og følge dig. Svare næsten aldrig mere, da jeg oftest føler, at enten er det mundhuggeri eller også har ts fået brugbare svar. Der er ikke så meget konstruktivt i nogle svar fortiden (og det gælder alle tråde) og ja, det virker nogle gange som om, at folk ikke tænker over, hvordan den bag skærmen tænker og føler.

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Nu skal i jo ikke tage vores var til ts som noget personligt imod jer...

Personligt er jeg ligeglad med hvordan ts lever hendes liv, men jeg vil dog stadig have lov til at ytre min mening når hun beder om den... Ikke så meget beder om, lige nøjagtig den mening jeg havde...

Men som ts får det hele stillet op, så er det lidt ala "Har i lidt ondt af mig fordi jeg måske er blevet gravid igen?"

Og den tanke kan jeg ikke have når man specifikt har fået lægens anvisning på at holde pause, ikke bare i en måned eller tre, men i et helt år... Så er det altså ikke bare lige kroppen der skal sunde sig, så er det fordi der er noget dybere galt end hvad vi lige ved.

Står ved min mening og min tone, for jeg synes det er uansvarligt at lyve for sin mand, fordi man godt kan lide at dyrke sex uden kondom og jeg synes også det er uansvarligt at blive gravid igen hvis man har en mulig infektion i sit underliv fordi man har vurderet at man er rask når man har taget pillerne i et par dage fremfor de fjorten dage det er blevet pålagt én... De skriver jo ikke sådan noget for sjov...

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

Dine hormoner er da helt vilde idag hva.

Ja, det skal man da også - på en ordentlig måde.
Dit svar var ikke lige det værste men da jeg læste indlæg efter indlæg, pisse negativt og angreb efter personen så blev jeg sku stødt.

Og tillykke med veloverstået nf. Trætheden er kommet tilbage med lynets kræft + en arbejdsproblrmatik så har læst mere herinde end jeg har svaret.
Uge 13 maven er rigtig fin.

haha hvilke hormoner

jeg prøver altid så vidt muligt at svare på en pæn måde

ih tak, det var rigtig dejligt

og igen tak

Anmeld

24. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Jeg kan godt forstå og følge dig. Svare næsten aldrig mere, da jeg oftest føler, at enten er det mundhuggeri eller også har ts fået brugbare svar. Der er ikke så meget konstruktivt i nogle svar fortiden (og det gælder alle tråde) og ja, det virker nogle gange som om, at folk ikke tænker over, hvordan den bag skærmen tænker og føler.

Lige præcis.
Ærgerlig tendens. - jeg kan så bare ikke holde kæft. Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.