Kan endnu en gravidtet mon skade mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
40 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har haft abort for 3gang nu 3uger siden hvor fosteret døde før uge 10, det var min 2udskrabning.. 2dage efter udskrabning mistede jeg alt tegn på gravidtet, ømme bryster, kvalme og ondt i ryggen.. Dagen efter fik jeg infektion fik piller som jeg sq spise færdig som jeg desværre ikke nået da jeg fik det bedre nogle dage efter og stoppede så med dem.. 1uge efter udskrabningen kunne jeg mærke at jeg var ved at have æl, havde sex og 2dag efter fik jeg manden at have ubeskyttet sex ved at bilde ham at jeg ingen æl havde (fordi det sådan jeg godt kan lide det).. Nogle dage efter startede jeg med at have brystspænding og fik ømme brystvorter, havde også den tunge følelse i livmorderen.. Så står jeg her og jeg virkelig bange for at jeg har gjort forkert, på 8månede mistede jeg 3gange og blev enig med en læge og min mand at jeg sq holde en pause højst 1år, også her står jeg nu og risikere endnu en gravidtet uden at havde fået mens.. I det 8måender nåede jeg kun at have mens 2gange og de var så den jeg lige mistede og den sidst.. 

Jeg ved ikke hvad der fik mig til at gør det når vi nu havde den aftale at vente 6måender.. i nat vågnede jeg med et pludselig kvalme, nu har jeg ydet udflåd, stikkende følelse på sidderne og mens lignende smerter, jeg håber ikke at det vil skade mit foster.. Men jeg kan ikke klar tanken om at jeg mister hvergang jeg bliver gravid.. Folk som jeg var gravide samtidig med min første gravidtet har født, dem der bliv graviditet efter min anden skal snart til at føde og dem jeg bliv gravid samtidig eller efter min tredje er stadig det og er alle sammen mine venner, det gør meget ondt og jeg ved ikk om jeg kan klar det.. Håber ikk at hvis jeg nu der gravid at det vil skade mit foster at jeg ikk har ventet eller at jeg mister for 4gang..  håber der nogen af jer der kan forstå mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har haft abort for 3gang nu 3uger siden hvor fosteret døde før uge 10, det var min 2udskrabning.. 2dage efter udskrabning mistede jeg alt tegn på gravidtet, ømme bryster, kvalme og ondt i ryggen.. Dagen efter fik jeg infektion fik piller som jeg sq spise færdig som jeg desværre ikke nået da jeg fik det bedre nogle dage efter og stoppede så med dem.. 1uge efter gravidtet kunne jeg mærke at jeg havde æl, havde sex og 1dag efter fik jeg manden at have ubeskyttet sex ved at bilde ham at jeg ingen æl havde (fordi det sådan jeg godt kan lide det).. Nogle dage efter startede jeg med at have brystspænding og fik ømme brystvorter, havde også den tunge følelse i livmorderen.. Så står jeg her og jeg virkelig bange for at jeg har gjort forkert, på 8månede mistede jeg 3gange og blev enig med en læge og min mand at jeg sq holde en pause højst 1år, også her står jeg nu og risikere endnu en gravidtet uden at havde fået mens.. I det 8måender nåede jeg kun at have mens 2gange og de var så den jeg lige mistede og den sidst.. 

Jeg ved ikke hvad der fik mig til at gør det når vi nu havde den aftale at vente 6måender.. i nat vågnede jeg med et pludselig kvalme, nu har jeg ydet udflåd, stikkende følelse på sidderne og mens lignende smerter, jeg håber ikke at det vil skade mit foster.. Men jeg kan ikke klar tanken om at jeg mister hvergang jeg bliver gravid.. Folk som jeg var gravide samtidig med min første gravidtet har født, dem der bliv graviditet efter min anden skal snart til at føde og dem jeg bliv gravid samtidig eller efter min tredje er stadig det og er alle sammen mine venner, det gør meget ondt og jeg ved ikk om jeg kan klar det.. Håber ikk at hvis jeg nu der gravid at det vil skade mit foster at jeg ikk har ventet eller at jeg mister for 4gang..  håber der nogen af jer der kan forstå mig...

jeg er meget forvirret over dit indlæg..

men som jeg har forstået det, har du løjet over for din mand og sagt du IKKE havde æl når du udemærket godt var klar over at du havde æl

og kan næsten forstå at du, manden OG din LÆGE var blevet enige om du skulle vente minimum 1 år pga. du har mistet 3 gange på kort tid?

undskyld men jeg er rystet over du så kan finde på at sætte dig selv og din mand i den situation?!

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Meget uansvarligt i mine øjne.. Kan da godt forstå du er bekymret, men hvorfor prøver du at udsætte dig selv for mere smerte på det område...?? Det er ikke sjovt at miste, det ved du jo... Så hvorfor LYVER du overfor din mand og prøver at blive gravid igen, når din læge tydeligvis har sagt til dig at du ikke bør blive gravid lige nu?

Ja du styrer selv hvordan du behandler din krop, men det er da super uansvarligt at du dyrker ubeskyttet sex med din mand, bare fordi du godt kan lide det på den måde??

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

men som jeg har forstået det, har du løjet over for din mand og sagt du IKKE havde æl når du udemærket godt var klar over at du havde æl

og kan næsten forstå at du, manden OG din LÆGE var blevet enige om du skulle vente minimum 1 år pga. du har mistet 3 gange på kort tid?

undskyld men jeg er rystet over du så kan finde på at sætte dig selv og din mand i den situation?!

SÅ enig!! 

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Meget uansvarligt i mine øjne.. Kan da godt forstå du er bekymret, men hvorfor prøver du at udsætte dig selv for mere smerte på det område...?? Det er ikke sjovt at miste, det ved du jo... Så hvorfor LYVER du overfor din mand og prøver at blive gravid igen, når din læge tydeligvis har sagt til dig at du ikke bør blive gravid lige nu?

Ja du styrer selv hvordan du behandler din krop, men det er da super uansvarligt at du dyrker ubeskyttet sex med din mand, bare fordi du godt kan lide det på den måde??

kunne ikke selv formulere det så godt som du har her!

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

kunne ikke selv formulere det så godt som du har her!

Anmeld

24. oktober 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg har haft abort for 3gang nu 3uger siden hvor fosteret døde før uge 10, det var min 2udskrabning.. 2dage efter udskrabning mistede jeg alt tegn på gravidtet, ømme bryster, kvalme og ondt i ryggen.. Dagen efter fik jeg infektion fik piller som jeg sq spise færdig som jeg desværre ikke nået da jeg fik det bedre nogle dage efter og stoppede så med dem.. 1uge efter udskrabningen kunne jeg mærke at jeg var ved at have æl, havde sex og 2dag efter fik jeg manden at have ubeskyttet sex ved at bilde ham at jeg ingen æl havde (fordi det sådan jeg godt kan lide det).. Nogle dage efter startede jeg med at have brystspænding og fik ømme brystvorter, havde også den tunge følelse i livmorderen.. Så står jeg her og jeg virkelig bange for at jeg har gjort forkert, på 8månede mistede jeg 3gange og blev enig med en læge og min mand at jeg sq holde en pause højst 1år, også her står jeg nu og risikere endnu en gravidtet uden at havde fået mens.. I det 8måender nåede jeg kun at have mens 2gange og de var så den jeg lige mistede og den sidst.. 

du får at vide at du bør lade være bevidst at blive gravid, du får noget medicin som du bør tage til der ikke er flere pille og begge dele skider du på ( for nu at sige det lige ud) og udover det lyver du din mand lige op i ansigtet.. jeg nøjes bare med at tænke mit.

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Kat

Hmm jeg synes, det lyder som om, du bør vente mere end et års tid med at blive gravid igen, ganske enkelt fordi jeg synes, det lyder som om, du har brug for tid til at blive voksen.

Jeg håber virkelig ikke, du er gravid igen, men at skrækken kan give dig en lærestreg. Både af respekt for din kæreste, men absolut også for liv helt generelt.

Jeg ville gerne sige noget pænt og støttende trods alt her til sidst, bare for at det hele ikke skal være løftede pegefingre, men jeg kan ikke finde på noget... Du har jo selv bragt dig i situationen og det er altså et levende liv, vi snakker om. Ikke bare et dumt valg af hårfarve eller lignende. Hvis du ER gravid igen, håber jeg, I får styr på hinanden, gensidig tillid og jeres prioriteter her i tilværelsen.

Anmeld

24. oktober 2012

FamilenStorm

Muhmi skriver:

Anmeld

24. oktober 2012

FamilenStorm

FrkZier skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.