Kofoed. skriver:
Ja, men en almindelig abort er også noget anerledes, for der gør kroppen den fantastiske underværker selv, men en udskrabning er jo noget andet og der bør man lige vente nogle uger, om 3 er nok kan kun den læge der lavede udskrabningen sige.
Men kan kun give ret, nogle gange giver tid mere skade, men vi kender hende ikke ordenligt og vil derfor mene, at hun burde have taget "diskussionen" med manden dengang. Sket er sket, så nu må hun bare få testet og se hvad den siger.
Selvfølgelig skal man ikke sparke på en der ligger ned, men de må gerne lige sige "var det nu helt smart?" eller andet, hvor hun lige for af vide på en pæn måde, at hun nok ikke skulle have løjet for kæresten. Ja, forstår du?
Er ikke helt enig i det med abort vs udskrabning.
Kroppen gør det ikke selv det er en medicinsk indgriben.
Altså jeg snakker om abort og ikke at abortere.
Lægen rådede mig 2. Gang til udskrab da det er hurtigst overstået og man hurtigt kommer videre end medicinsk abort.
Og i bagspejlet ville jeg have valgt udskrab istedet for 2. Medicinsk abort.
Men det er der helt sikkert også forskellige meninger om.
Har du læst indlæggene søde?
Som skrevet til frkzier ser jeg ikke noget galt i at sige til ts at man synes metoden var noit cool og komme med noget konstruktivt. Men det er altså bare ikke det der er tilfældet.
Jeg synes der bliver gået alt for hårdt til. Og som skrevet aller først mangler der forståelse på trods af at mange har lignende erfaringer. Pånær at lyve for manden om noget jeg mener er ganske uskyldigt. Mindre okay, men at skrive hun skal blive voksen før hun skal have børn og at man ikke har noget støttende at sige til sådan et menneske. Hmm
Anmeld