ARGH, ro på piger!

Jeg må sku ærligt indrømme at havde jeg mistet denne gang (3. graviditet på 11 måneder) så havde jeg altså også prøvet til igen på trods af at en læge muligvis havde rådet mig til en pause!
Shoot me for being honest.
Der var flere der sagde til mig at vi burde give min krop en pause, men det var ærligt ikke det jeg havde brug for! Da jeg fik 1. mens efter aborten holdte vi 1 måneds pause fordi jeg var meget ustabil - meget ødelagt og ked af det.. og det var en LORTE måned.. Under alle omstændigheder skubbede vi bare drømmen endnu længere væk idet at hvis vi skulle ske at miste 3. gang var det forfra og så pludselig i behandling...Og hvorfor skyde det længere væk. Om jeg kunne magte et 3. tab. NAAAH, men kunne ihvertfald slet ikke magte at vente 6 måneder, blive gravid og så miste igen!
Så vi startede op igen.. Jeg blev gravid igen i den cyklus og er nu 25 uger henne..
Synes godt nok i dømmer, lige lidt for hårdt. De fleste af jer burde kunne følge den splittelse ts har følt omend det er gjort på en beskidt måde synes jeg ikke i kan dømme hende for at være gået uden om lægens anbefaling! - det tror jeg RIGTIG mange drømmende kvinder har gjort! - f.eks anbefaler lægerne at man venter med at forsøge at blvie gravide indtil man har haft 1. mens efter man har fået abort/mistet, det er der dælme mange der IKKE gør, fordi man så desperat ønsker at blvie gravid med sin ønskebaby!
Og jeg tænker hverken hun har brug for at blive voksen eller at der
ikke er noget støttende at sige. Ej heller finder jeg det rystende!..
Ja det er sku lidt uansvarligt ikke at tage hele pakken me dpiller færdig, men jeg har også engang været på en penicilinkur mod blærebetændelse hvor jeg ikke tog pakken færdig. Det er uansvarligt at lyve om ÆL for manden men jeg forstår det tildels godt.
De gange vi har mistet hvor jeg har råbt efter at få en pause, eller manden har sagt vi lige skal have pause og skal knalde med kondom, der har vi måske knaldet med kondom 1 gang.. På trods af at vi vidste det var for det bedste at vente men i sorgen om det tabte og ønsket for et ønskebarn har vi simpelthen "glemt" kondomet og overfor hinanden har vi ladt som om det burde have været den andens opgave at huske på kondomet..Og sjovt nok har det altid været omkring æl der lige er blevet gået ekstra til den..
Igen, shoot me for being honest.
Kun til ts:
Dit indlæg er en smule svært at forstå og det er som om jeg mangler lidt for helt at forstå meningen.
Men sådan som jeg ser det, så ønsker din mand og du et barn. Du har været gravid men mister..
Så har i snakket om at din krop vil have godt af en pause, men du har så alligevel knaldet med manden uden kondom under æl.. Du skriver at det er fordi du bedst kan lide det sådan, men er det nu ikke nærmere fordi at du egentlig ønsker at blvie gravid igen, selvom du godt ved kroppen måske vil have godt af en pause.. Fordi du er misundelig på og ked af det over alle de veninder der har født, er gravide osv?!
Ja det var nok ikke så smart at lyve for manden, men jeg tænker da ikke du har bondefanget ham.. Jeg forstår godt dine frustrationer. Både ønsket om en ny graviditet og frygten omkring en ny graviditet..
Så vil jeg lige sige at hvis du er gravid for 4. gang burde du kunne få hjælp/burde der blive sat noget ekstra opsyn igang for at hjælpe med at holde på barnet..