Opbevaring på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

naomi

Peiner skriver:

He he  Rigtig fin tanke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

LilleChelle

Peiner skriver:

Alexander har mørklægningsrullegardiner og mørklægningsgardiner. Det samme har vi på soveværelset. Vi er så glade for det  Når både rullegardinerne er rullet ned og gardinerne trukket for, bliver der rigtig mørkt på værelset og intet lys slipper ind 

Til opbevaring af legetøj har vi et sæt af 5 stk. plastikfletkurve med låg i forskellige størrelser. Så kan alt legetøjet gemmes helt væk, så det ikke er synligt, når der ikke leges med det  Rigtig praktisk. Til bøger har Alexander 2 gamle trækasser/ ølkasser, som er stablet oven på hinanden, så det ligner en lille mini reol.

Håber det vækker lidt inspiration 

hvor har du købt de fletkasser ?

Anmeld

23. oktober 2012

Pige2009

Gardenia skriver:

Det skal jeg huske, nu skal min kæreste jo selvfølgeligt lige tænke sig om inden endelig beslutning bliver taget. Skulle have blandet ham helt udenom og flyttet os uden han overhovedet havde bemærket det

Griner

Den kan hentes i Ejby på Vestfyn eller Odense, hvis I beslutter jer

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

Baagøe skriver:

Griner

Den kan hentes i Ejby på Vestfyn eller Odense, hvis I beslutter jer

Anmeld

23. oktober 2012

Tip!

Gardenia skriver:

DUPLO er også et hit her, vi har snart 4 plastikkasser fyldt med klodser, god ide med de der spande, de er også lidt kønnere at kigge på end de der farvede kasser

Ja jeg er ikke fan af de plast kasser... Det er kun et behov for at have alt hans legetøj delt op i hvad det nu kan bruges til.. Dyr, bøger, racerbane, mad ting (plastik ) osv osv...

Anmeld

23. oktober 2012

Bb3031

LilleChelle skriver:

hvor har du købt de fletkasser ?

De er købt på denne side: http://kombiner.dk

Vi har dem også i den pink serie. Dem bruger vi på soveværelset til sengetøj, håndklæder og lignende. De er vildt praktiske 

Men det ser desværre ud til at der ikke er flere tilbage i den blå serie 

Anmeld

24. oktober 2012

LilleChelle

Peiner skriver:

De er købt på denne side: http://kombiner.dk

Vi har dem også i den pink serie. Dem bruger vi på soveværelset til sengetøj, håndklæder og lignende. De er vildt praktiske 

Men det ser desværre ud til at der ikke er flere tilbage i den blå serie 

Øv, hvor trist de ikke længere har dem i blå. De er vildt fede  

Anmeld

24. oktober 2012

Team Putte

Gardenia skriver:

Tak for kigget - det ender sikkert med at blive noget i den retning.

Jeg går ud fra du heller ikke har oplevet problemer med at få hende til at sove om dagen, hvis hun da overhovedet sover udenfor?

Jeg ville gerne have hun sov udenfor, men hun vågner ligeså snart barnevognen står stille  Tror dog næppe det er pga. lys for når vi er nogen steder kan hun sagens sove hvor der er lys, tror mere det er et spørgsmål om bevægelse

Anmeld

25. oktober 2012

Gardenia

Team Putte skriver:

Jeg ville gerne have hun sov udenfor, men hun vågner ligeså snart barnevognen står stille  Tror dog næppe det er pga. lys for når vi er nogen steder kan hun sagens sove hvor der er lys, tror mere det er et spørgsmål om bevægelse

Aaarh, den fase har vi også været igennem. Og den med han skulle kunne se os, den med vi ikke skulle være i nærheden overhovedet, den med vi skulle syne lille peter edderkop, mariehønen, den med mormor skulle putte ham...

Sig til hvis du får brug for råd, vi kan nu lægge ham og så sover han (oftest .. træer vokser ikke ind i himlen, desværre)

Anmeld

25. oktober 2012

Team Putte

Gardenia skriver:

Aaarh, den fase har vi også været igennem. Og den med han skulle kunne se os, den med vi ikke skulle være i nærheden overhovedet, den med vi skulle syne lille peter edderkop, mariehønen, den med mormor skulle putte ham...

Sig til hvis du får brug for råd, vi kan nu lægge ham og så sover han (oftest .. træer vokser ikke ind i himlen, desværre)

Lige nu træner vi at hun kan sove når vi ligger hende.. Vi har haft aften-kolik hvor hun blev holdt og vugget hver aften når hun skreg og derfor har vænnet sig til at blive vugget i søvn.. Mega belastende men det går bedre og bedre for hver dag

Så tager vi barnevognstræningen når det fungerer i soveværelset, og barnevognen iøvrigt kommer hjem fra rep. Men ja lige nu må hun ik kunne se oz når hun skal sove for så sover hun slet ik.. Men mormor.. Hun må slet ik røre hende så stikker hun i et hyl Sammen med alle andre fremmede.. Håber snart den fase er ovre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.