Opbevaring på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Gardenia

Baagøe skriver:

Jeg har et sæt til salg, hvis du er interesseret. De er helt som nye uden nogen ridser eller skrammer

Det skal jeg huske, nu skal min kæreste jo selvfølgeligt lige tænke sig om inden endelig beslutning bliver taget. Skulle have blandet ham helt udenom og flyttet os uden han overhovedet havde bemærket det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Bb3031

naomi skriver:

hold nu op et fedt værelse!!!!! Kommer du ikke lige hjem til mig og indretter min søns??? Er noget så ideforladt

Rigtic mange tak  Ja her er hovedet fyldt med kreative idéer  Mangler ofte bare tiden til at kunne nå det hele.

Anmeld

23. oktober 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Der er opstået en lille misforståelse. Har vist formuleret mig helt galt.

Vi har soveværelse ovenpå og det har Elias også, sit eget  

Nedenunder har vi hans legeværelse. Men det går faktisk fint med en kæmpe seng når han har brug for at sove inde hos mor og far  Men han har sit eget værelse med sin egen seng 

Hi hi, var i tvivl om, det var det du mente, hehe. Men tak alligevel

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

MortilElias2010 skriver:

Vi har været så velsignede at finde et hus hvor han både kan have sit eget soveværelse ovenpå som vores soveværelse og så et legeværelse  nedenunder hvor han kan have alle sine ting og vi har Trofast Trappen fra IKEA I hvid.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18706/

Som han selvfølgelig gerne må klatre på, og der har vi så valgt plastikkasser i forskellige farver og størrelser til at putte i til hans legetøj og så har vi sorteret legetøjgt så det har deres plads i kasserne, dog er der en rodekasse (når mor og far ikke gider rydde 'ordentligt' op  Det er hans værelse og der må gerne flyde med ting, og det fungerr super godt  

Derudover så har vi fået mørklægning i hans legeværelse da det er der han sover til middag nu i sin sovepose - som han skal i børnehaven også, så vi øver på den måde og så er han ALT for lang/stor til barnevognen. Ikke altid han er af samme mening og så får han da lov til at sove i den, men det er knapt så bekvemt men trygt er det for ham endnu. i dp sover han også indendøre i sovepose. 

Vi har ikke oplevet problemer med forskellen med at sove ude eller inde - uden og med mørklægning 

Elias bliver 3 i januar. 

De er jævnt smarte, gennemtænkt med plads til at kravle på uden forældre bliver nødt til at trække vejret gooooodt ind

PT venter vi lige på min kæreste nu er færdig med at tænke, det var åbenbart lidt af en overraskelse at vi ikke kan have reolen med.. for h*******.

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

Team Putte skriver:

Ida har mærkelægnings rullegardin på værelset

Og til legetøj har hun 2 små rumdelere fra ikea med 4 rum i hver (De er dejligt nemme at have med at gøre og kan jo skilles, de behøver ik nødvendigvis stå ved siden af hinanden) Med store kasser til legetøj Derudover har hun nogle plastikbaljer med hanke på til de store ting og bamser som hun har et hav af

Tak for kigget - det ender sikkert med at blive noget i den retning.

Jeg går ud fra du heller ikke har oplevet problemer med at få hende til at sove om dagen, hvis hun da overhovedet sover udenfor?

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

Barnepigen skriver:

Har fundet lidt forskellig til opbevaring 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18835-2/

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/20475-2/

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18706-2/

Tak for links

IKEA er bare fantastisk, desværre er der ikke ikea i min by og kæresten så fuldstændigt forkert ud i hovedet da jeg sagde "Vi betaler os da bare fra det".

Jeg tror jeg får ham bearbejdet, når han finder ud af hvor besværligt alt andet kan blive

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

Peiner skriver:

Sengen har jeg fundet hos en, som lever af at sælge gamle møbler, som hun har sat i stand og sælger til rigtig fordelagtige priser. Oprindeligt stod den til salg i farven lilla til 500,-, men spurgte om hun ville male den, for så ville jeg gerne købe den. Så jeg fik den for 700,-. 

Min søn har sovet i den i to måneder nu og han er 2 år og 4 1/2 mdr. Det er gået rigtig godt og han kan ikke falde ud af den, da den har sider hele vejen rundt.

Jeg tænkte nok det var en gammel sag ... Skal vist have fat i min mormors lillesøster, for den er jeg da forelsket i.

Tak igen

Anmeld

23. oktober 2012

naomi

Peiner skriver:

Rigtic mange tak  Ja her er hovedet fyldt med kreative idéer  Mangler ofte bare tiden til at kunne nå det hele.

hvis nu jeg giver dig tiden så giver du mig ideerne

Anmeld

23. oktober 2012

Bb3031

Gardenia skriver:

Jeg tænkte nok det var en gammel sag ... Skal vist have fat i min mormors lillesøster, for den er jeg da forelsket i.

Tak igen

Selv tak  Er også selv rigtig lad for Alexanders seng og det samme er han heldigvis også 

Anmeld

23. oktober 2012

Bb3031

naomi skriver:

hvis nu jeg giver dig tiden så giver du mig ideerne

He he  Rigtig fin tanke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.