Team Putte skriver:
Uha nej ik for mange oplevelser! Ida bliver lynhurtigt overtræt så jeg øver i at aflure hendes træthedstegn så jeg kan fange dem før hun bliver overtræt og umulig
Lige nu kører vi MAX 2 timer mellem hver lur og det lader til at have en meget positiv effekt 
Farmand herhjemme vil gerne hjælpe når hun skriger men han blev knækket helt af den kolik så nu kan han slet ik håndtere når hun skriger
Vi har sluppet den, men alle børn græder engang imellem og når hun så gør det så tænker han automatisk tilbage på kolikken og frygter hun skriger de næste 4-5 timer uden stop 
Hvor gammel er hun?
Vores dreng havde max 2 timer mellem hver lur indtil han var de der 3-4 måneder gammel, ved første gab begyndte vi at pakke ham sammen og ud med ham - kørte samme ritual hver gang med lige at skiftes og få sovetøj på. Den der rutine tror jeg er rigtig god, læste for 100 år siden at det tog hjernen 20 minutter fra at være vågen til at kunne gå til ro, den tror jeg på..
Vores dreng har tegn som at tage sig selv til øret, rode i hår og få sådan et lidt fjernt blik i øjnene, så det godnat-tid.
Farmand skal bare tage sig sammen, det ved jeg godt du ikke kan sige til ham. Hvad med om du fik en god omgang forkølelse og lige var uarbejdsdygtig en dags tid - så skal han nok opfange den 
Det er jo en snak i skal have jer en aften, jeres datter kommer til at græde rigtigt mange gange i livet, det skal han kunne håndtere.
Anmeld