Opbevaring på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

MorDk

Gardenia skriver:

Har kæresten også lige mindet mig om

Det er jo en meget god mulighed *s*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Pige2009

Gardenia skriver:

De var rigtigt fine, tak for tippet

Jeg har et sæt til salg, hvis du er interesseret. De er helt som nye uden nogen ridser eller skrammer

Anmeld

23. oktober 2012

MortilElias2010

Vi har været så velsignede at finde et hus hvor han både kan have sit eget soveværelse ovenpå som vores soveværelse og så et legeværelse  nedenunder hvor han kan have alle sine ting og vi har Trofast Trappen fra IKEA I hvid.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18706/

Som han selvfølgelig gerne må klatre på, og der har vi så valgt plastikkasser i forskellige farver og størrelser til at putte i til hans legetøj og så har vi sorteret legetøjgt så det har deres plads i kasserne, dog er der en rodekasse (når mor og far ikke gider rydde 'ordentligt' op  Det er hans værelse og der må gerne flyde med ting, og det fungerr super godt  

Derudover så har vi fået mørklægning i hans legeværelse da det er der han sover til middag nu i sin sovepose - som han skal i børnehaven også, så vi øver på den måde og så er han ALT for lang/stor til barnevognen. Ikke altid han er af samme mening og så får han da lov til at sove i den, men det er knapt så bekvemt men trygt er det for ham endnu. i dp sover han også indendøre i sovepose. 

Vi har ikke oplevet problemer med forskellen med at sove ude eller inde - uden og med mørklægning 

Elias bliver 3 i januar. 

Anmeld

23. oktober 2012

Team Putte

Gardenia skriver:

Vi flytter på lørdag, så det er ved at være på tide jeg får regnet den her ud...

Hvad har jeres unger i vinduet? Persienner, mørklægning?
Hvad med opbevaring af legetøj? han har jo en hel del efterhånden og det skulle gerne stå i en højde så han kan nå det, eller hvad?

Han har heldigvis bogreol, seng, gyngestol han får med videre men den hjørnereol vi bruger nu er for klodset til det nye værelse, så der skal tænkes nyt

Ida har mærkelægnings rullegardin på værelset

Og til legetøj har hun 2 små rumdelere fra ikea med 4 rum i hver (De er dejligt nemme at have med at gøre og kan jo skilles, de behøver ik nødvendigvis stå ved siden af hinanden) Med store kasser til legetøj Derudover har hun nogle plastikbaljer med hanke på til de store ting og bamser som hun har et hav af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Vi har været så velsignede at finde et hus hvor han både kan have sit eget soveværelse ovenpå som vores soveværelse og så et legeværelse  nedenunder hvor han kan have alle sine ting og vi har Trofast Trappen fra IKEA I hvid.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18706/

Som han selvfølgelig gerne må klatre på, og der har vi så valgt plastikkasser i forskellige farver og størrelser til at putte i til hans legetøj og så har vi sorteret legetøjgt så det har deres plads i kasserne, dog er der en rodekasse (når mor og far ikke gider rydde 'ordentligt' op  Det er hans værelse og der må gerne flyde med ting, og det fungerr super godt  

Derudover så har vi fået mørklægning i hans legeværelse da det er der han sover til middag nu i sin sovepose - som han skal i børnehaven også, så vi øver på den måde og så er han ALT for lang/stor til barnevognen. Ikke altid han er af samme mening og så får han da lov til at sove i den, men det er knapt så bekvemt men trygt er det for ham endnu. i dp sover han også indendøre i sovepose. 

Vi har ikke oplevet problemer med forskellen med at sove ude eller inde - uden og med mørklægning 

Elias bliver 3 i januar. 

Må lige spørge, hvordan fungere det med en tre årige og sove inde hos mor og far? Er det i en junior seng? Eller har jeg måske misforstået noget?

Anmeld

23. oktober 2012

naomi

Peiner skriver:

Alexander har mørklægningsrullegardiner og mørklægningsgardiner. Det samme har vi på soveværelset. Vi er så glade for det  Når både rullegardinerne er rullet ned og gardinerne trukket for, bliver der rigtig mørkt på værelset og intet lys slipper ind 

Til opbevaring af legetøj har vi et sæt af 5 stk. plastikfletkurve med låg i forskellige størrelser. Så kan alt legetøjet gemmes helt væk, så det ikke er synligt, når der ikke leges med det  Rigtig praktisk. Til bøger har Alexander 2 gamle trækasser/ ølkasser, som er stablet oven på hinanden, så det ligner en lille mini reol.

Håber det vækker lidt inspiration 

hold nu op et fedt værelse!!!!! Kommer du ikke lige hjem til mig og indretter min søns??? Er noget så ideforladt

Anmeld

23. oktober 2012

Pigent

Gardenia skriver:

Vi flytter på lørdag, så det er ved at være på tide jeg får regnet den her ud...

Hvad har jeres unger i vinduet? Persienner, mørklægning?
Hvad med opbevaring af legetøj? han har jo en hel del efterhånden og det skulle gerne stå i en højde så han kan nå det, eller hvad?

Han har heldigvis bogreol, seng, gyngestol han får med videre men den hjørnereol vi bruger nu er for klodset til det nye værelse, så der skal tænkes nyt

Har fundet lidt forskellig til opbevaring 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18835-2/

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/20475-2/

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18706-2/

Anmeld

23. oktober 2012

booster_88

Dean har to rum delere fra ikea med fire rum i hver, og vi er nok nødt til at anskaffe en tredje   Og Lego mv ligger i nogele træ kasser jeg fandt på hjallerup marked som er 30*30 så de passer lige ind

Anmeld

23. oktober 2012

MortilElias2010

Kofoed. skriver:

Må lige spørge, hvordan fungere det med en tre årige og sove inde hos mor og far? Er det i en junior seng? Eller har jeg måske misforstået noget?

Der er opstået en lille misforståelse. Har vist formuleret mig helt galt.

Vi har soveværelse ovenpå og det har Elias også, sit eget  

Nedenunder har vi hans legeværelse. Men det går faktisk fint med en kæmpe seng når han har brug for at sove inde hos mor og far  Men han har sit eget værelse med sin egen seng 

Anmeld

23. oktober 2012

Bb3031

Gardenia skriver:

Hvor har du den seng fra? Den var godt nok sød. Tænker, nu han er 2½ er det vel ved at være på tide med en stor-dreng seng? Medmindre de falder ud af den om natten, min dreng ligger ret umuligt sommetider?

Tak for kigget

Sengen har jeg fundet hos en, som lever af at sælge gamle møbler, som hun har sat i stand og sælger til rigtig fordelagtige priser. Oprindeligt stod den til salg i farven lilla til 500,-, men spurgte om hun ville male den, for så ville jeg gerne købe den. Så jeg fik den for 700,-. 

Min søn har sovet i den i to måneder nu og han er 2 år og 4 1/2 mdr. Det er gået rigtig godt og han kan ikke falde ud af den, da den har sider hele vejen rundt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.