Opbevaring på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Gardenia

Peiner skriver:

Alexander har mørklægningsrullegardiner og mørklægningsgardiner. Det samme har vi på soveværelset. Vi er så glade for det  Når både rullegardinerne er rullet ned og gardinerne trukket for, bliver der rigtig mørkt på værelset og intet lys slipper ind 

Til opbevaring af legetøj har vi et sæt af 5 stk. plastikfletkurve med låg i forskellige størrelser. Så kan alt legetøjet gemmes helt væk, så det ikke er synligt, når der ikke leges med det  Rigtig praktisk. Til bøger har Alexander 2 gamle trækasser/ ølkasser, som er stablet oven på hinanden, så det ligner en lille mini reol.

Håber det vækker lidt inspiration 

Hvor har du den seng fra? Den var godt nok sød. Tænker, nu han er 2½ er det vel ved at være på tide med en stor-dreng seng? Medmindre de falder ud af den om natten, min dreng ligger ret umuligt sommetider?

Tak for kigget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MorDk

Vi har valgt denne løsning...

Er ikke købt endnu.... da vi ikke har ordnet værelserne endnu... men engang i det nye år bliver det ♥ Glæder mig!!

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18836/

Sys det er så fint/ssmart! Begge unger skal have disse møbler...

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

MorDk skriver:

Vi har valgt denne løsning...

Er ikke købt endnu.... da vi ikke har ordnet værelserne endnu... men engang i det nye år bliver det ♥ Glæder mig!!

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18836/

Sys det er så fint/ssmart! Begge unger skal have disse møbler...

Okay det der var godt nok smart. Rigtigt fine farver

Men IKEA ligger alt for langt væk lige nu, synes jeg har hørt et rygte om at de åbner en afdeling her i Kolding, så måske jeg er heldig snart

Anmeld

23. oktober 2012

An&Jo

Gardenia skriver:

Vi flytter på lørdag, så det er ved at være på tide jeg får regnet den her ud...

Hvad har jeres unger i vinduet? Persienner, mørklægning?
Hvad med opbevaring af legetøj? han har jo en hel del efterhånden og det skulle gerne stå i en højde så han kan nå det, eller hvad?

Han har heldigvis bogreol, seng, gyngestol han får med videre men den hjørnereol vi bruger nu er for klodset til det nye værelse, så der skal tænkes nyt

jeg har valgt at hænge 2 rumdelere op med 4 rum i hver, og så hænger de i 50cm højde mener jeg, han kan sagtens nå det hele også det der er ovenpå rumdelerne (vi har kun bamser deroppe) og ellers så hænger der kuber på væggen, men de er mest til pynteting..

vi har mørklægningsgardiner i alle værelserne..

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

An&Jo skriver:

jeg har valgt at hænge 2 rumdelere op med 4 rum i hver, og så hænger de i 50cm højde mener jeg, han kan sagtens nå det hele også det der er ovenpå rumdelerne (vi har kun bamser deroppe) og ellers så hænger der kuber på væggen, men de er mest til pynteting..

vi har mørklægningsgardiner i alle værelserne..

Giver de der mørklægningsgardiner ikke problemer når de så skal sove udenfor om dagen? Puha hvor kan jeg slet ikke overskue at skulle begynde forfra på den samtale

Jeg tror også det bliver en rumdeler og så med nogle flet-kasser i. Egentligt har jeg forelsket mig lidt i det system som MorDK viste fra IKEA, men en tur til Odense kan bare ikke lige presses ind i skemaet, så jeg må vente til de åbner her i Kolding..

Kravler din dreng på møblerne? Især rumdeleren der næsten ligner noget man kan bestige?

Anmeld

23. oktober 2012

MorDk

Gardenia skriver:

Okay det der var godt nok smart. Rigtigt fine farver

Men IKEA ligger alt for langt væk lige nu, synes jeg har hørt et rygte om at de åbner en afdeling her i Kolding, så måske jeg er heldig snart

Du kan da bestille det over nettet evt?

Anmeld

23. oktober 2012

An&Jo

Gardenia skriver:

Giver de der mørklægningsgardiner ikke problemer når de så skal sove udenfor om dagen? Puha hvor kan jeg slet ikke overskue at skulle begynde forfra på den samtale

Jeg tror også det bliver en rumdeler og så med nogle flet-kasser i. Egentligt har jeg forelsket mig lidt i det system som MorDK viste fra IKEA, men en tur til Odense kan bare ikke lige presses ind i skemaet, så jeg må vente til de åbner her i Kolding..

Kravler din dreng på møblerne? Især rumdeleren der næsten ligner noget man kan bestige?

nej vi har ingen problemet haft, men nu er luren ogs rykket ind både hjemme og i vuggestuen, og der bliver selvfølgelig rullet for derhjemme, men ikke i vuggestuen, og der er ingen problemer..

Han kravlede på dem en gang, men han blev opdaget og fik skæld ud og siden har han ikke gjort det.. tror bare lige det skulle prøves om det var iorden, så nu tager han en skammel hen og stiger op på, så kan han nå det der er ovenpå reolen også..

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

MorDk skriver:

Du kan da bestille det over nettet evt?

Har kæresten også lige mindet mig om

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

An&Jo skriver:

nej vi har ingen problemet haft, men nu er luren ogs rykket ind både hjemme og i vuggestuen, og der bliver selvfølgelig rullet for derhjemme, men ikke i vuggestuen, og der er ingen problemer..

Han kravlede på dem en gang, men han blev opdaget og fik skæld ud og siden har han ikke gjort det.. tror bare lige det skulle prøves om det var iorden, så nu tager han en skammel hen og stiger op på, så kan han nå det der er ovenpå reolen også..

Perfekt, det ville bare ikke nytte noget at gå 1½ år tilbage i tiden..

Tak for det

Anmeld

23. oktober 2012

An&Jo

Gardenia skriver:

Perfekt, det ville bare ikke nytte noget at gå 1½ år tilbage i tiden..

Tak for det

haha nej det ville være lidt træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.