Carina87 skriver:
Jamen, vi skriver det da bare lige i kalenderen på mobilen
Glæder mig til burger
Vi snakkede lige om i går, at jeg klart ville vinde den burger. Hvis vi altså ikke lige vinder et hus(eller pengene til det) inden for nærmeste fremtid, for i så fald så forsætter vi bare på den her måde
Ja, jeg finder nok ud af hvad der kan lade sig gøre med 4 børn
Mine egene forældre har da formået en hel del ved siden af vasketøj og opdragelse af 4 møgunger
Elin sover på 4. time nu! Jeg er i chok! Men hun sov selvfølgelig heller ikek særlig meget i nat
Og linsebrysterne vokser...
Tror du stadig din gamle Nokia eksisterer om tre år?!
Ha, jeg tror stadig, jeg får ret!

Ja, der kan du selv se - og de fik altså alle fire børn over dobbelt så hurtigt som os!
Hehe, ja når de sover, har man lyst til at vække dem. Mikkel sov også fra kl. 12.30 til næsten 17, så jeg trængte også pænt meget til at komme af med noget mælk, da han endelig vågnede!

Vi har heldigvis kun haft en enkelt nat (i forgårs), hvor han syntes, han skulle være vågen - men det var pga. maven. Indtil videre har han haft afføring i hver eneste ble, men pludselig gik der over et døgn uden noget som helst.
Her til morgen tog han heldigvis revanche, så det var dejligt. Han tog også en ordentlig skraber bagefter!
I nat sov han fra kl. 20.30, vågnede kl. 1.30, hvor jeg knap nok ænsede, at jeg ammede. Så sov han videre til kl. lidt over 5, hvor jeg igen ammede ham, og så sov han indtil kl. 8.30.
Så er det godt nok nemt at have små børn, hvis han ville gøre det hver nat - så det satser jeg på!
Jeg fik jo næsten min nattesøvn.