Carina87 skriver:
Tak Pia
Jeg synes nu også du er pænt sej, så vi ku såmænd godt ha født sammen. Men 2 dage før og 2 dage efter aftalt dato er vel også ok for dit tal-game?
Med så dygtige fødere kunne vi da ha ligget på samme stue
Jeg synes også sengen virkede helt vildt lille, men den havde de der madrasser de fjerne og oget andet de sætter på når man kommer til pressefasen, så den er vist god nok. Selvom jeg altså bestemt mener jeg fødte i en anden slags seng sidst...
Nej, jeg tror heller aldrig jeg får den epidural. Har et håb om, at det blir nemmere og nemmere for hver gang. Og selvom jeg hader den der pressefase, så er jeg klar til at gøre det igen. Vildt nok man kan sige sådan! Men det tog jo kun 12 min...
Shit hvad er det jeg siger?
Jeg var på apoteket, men ville simpelthen ikke give 120 for det
Det er klart i bedring og hun gylper ikke længere blod op. Jeg forsøgte med en ammebrik, men det føltes forkert så jeg tog den af igen. Vil ikke risikere at tabe amningen på gulvet allerede. Det gør i øvrigt godt med den, men ja hun sover i lange stræk og bestiller så rigtg meget i de vågne timer! Så nu sidder jeg endnu engang med kæmpe kasser og venter på hun vågner. Men det gør hun nok først når jeg går i seng. Det har hun gjort de andre aftener og så vil hun spise i et par timer
He he ku godt forestille mig at dine var kæmpe nu
Om et år brokker vi os over hvor slatne de er blevet
Går det godt hos jer? Skønt billede af alle 4 du lagde på fb! 
Hehe, ja hvorfor er det man er villig til at gøre det igen og igen og...?!

Man glemmer hurtigt - jeg er faktisk (igen) ved at have glemt, hvordan veer føles! Shit, det går stærkt - jeg kan simpelthen ikke genskabe fornemmelse af, hvordan en ve eller en plukve føles...og det er altså kun 10 dage siden jeg fødte!
Jeg pressede heller ikke aktivt med mere end et par minutter - altså en presseve, hvor hovedet kom ud + en hvor resten af kroppen kom ud. Resten af pressefasen lod jeg bare kroppen gøre arbejdet. Jeg tror, der står noget med, at jeg presser med fra kl. 19.57, og han er jo født kl. 19.59. Men altså de der to minutter - det føltes som to dage!
Hehe, jeg skal til Viborg på fredag - jeg skal til hørescreening igen, for den ville ikke gå igennem på højre øre. Jordemoderen mente, der sad noget fosterfedt i øregangene eller noget vand, så det er lige en ommer! Jeg kunne komme forbi med en pakke Mepilex (jeg bruger det alligevel ikke), men så er det jo nok ved at være for sent?
Min mælkeproduktion er heldigvis ved at være reguleret nu, så de der kæmpe kasser er heldigvis ikke så spændte mere.
Apropos slatne, så vil jeg godt brokke mig allerede nu - for jeg ved hvordan de ender, og det bliver sikkert ikke bedre end efter Ida!

Det går rigtig godt - han sover stadig bare, men er begyndt at være lidt mere vågen. Serdar var ved at være helt bekymret, fordi han sover så meget, men det er vist meget normalt...Vi var til SP i fredags. Han var vokset 1 cm og havde taget 200 g på, så det er jo meget godt (han var en uge gammel i fredags).
Nu er jeg spændt på, hvordan ugen kommer til at gå. Serdar er taget på arbejde igen - han har holdt fri i 10 dage (undtaget i lørdags), så nu kalder hverdagen. Så den står vist bare på rester til aftensmad det næste stykke tid, til han har fri igen.
Godt fryseren er fyldt!
Ja, jeg er så glad for, at jeg fik taget mig sammen til at tage det billede!

Hvor længe har Martin egentlig fri?