Sove igennem ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

mybaby-girl

Den lykkelige skriver:

Jeg mener "man" siger at barnet sover "igennem" når det er 5 timer eller over.. menes jeg min SP sagde.. ikke at jeg forbinder det med at sove igennem..

hehe, oka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Masig skriver:

Laktulose er altså ikke farligt.. Selvfølgelig er det ikke godt at give for meget, men det kan være den eneste mulighed hvis barnet har forstoppelse... Her har vores dreng meget slem forstoppelse/hård mave og får 2x5 ml laktulose om dagen.. Mindre hjælper overhovedet ikke, vand/sukkervand hjælper slet slet ikke.. Så hvis han skal af med det er det kun laktulose der kan gøre det.. movicol hjælper heller ikke, mavemassage og cyklen med benene hjælper ikke...

Laktulose er stort set "bare" sukker og derfor ikke farligt, men kan give luft i maven/mavekneb eller tynd afføring hvis de får for meget, og kan ifølge nogle gøre tarmene "dovne", så det er som regel ikke noget man skal give i længere perioder medmindre det er meget slemt... Men man kan sagtens give det et par dage eller en uge for lige at sætte gang i systemet... hellere det end at de ikke kan komme af med afføringen

Nej self er det ikke farligt, men jeg vil sige det er sidste udvej man skal tage..  Det er jo self op til en selv, men jeg anbefaler hende bare til lige at prøve med vand først..

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

Freyasmor skriver:

Nej self er det ikke farligt, men jeg vil sige det er sidste udvej man skal tage..  Det er jo self op til en selv, men jeg anbefaler hende bare til lige at prøve med vand først..

Ja ja selvfølgelig... Man skal jo heller ikke bare proppe dem med laktulose hvis andet virker

Kunne bare godt lyde lidt som om du mente det var noget virkelig skidt med laktulosen, men tror vi er enige

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Masig skriver:

Ja ja selvfølgelig... Man skal jo heller ikke bare proppe dem med laktulose hvis andet virker

Kunne bare godt lyde lidt som om du mente det var noget virkelig skidt med laktulosen, men tror vi er enige

Præcis.. Ja misforståelser sker nemt over en skærm.. Men ja brug lactulose hvis andet ikke virker.. 

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Freyasmor skriver:

Præcis.. Ja misforståelser sker nemt over en skærm.. Men ja brug lactulose hvis andet ikke virker.. 

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

mælkeallergi har vi ikke hørt eller snakket om med sp da kæresten er den eneste med husstøvallergi og hun sagde at det ikke var nødvendigt at bruge direkte allergivenlig mme

Den MME som du kalder allergivenlig er også bedst til børn med hård mave. Mælkemolekylerne er spaltede så de er nemmere at fordøje og i mange tilfælde forsvinder maveproblemerne helt ved den slags MME. 

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

modesty skriver:

Den MME som du kalder allergivenlig er også bedst til børn med hård mave. Mælkemolekylerne er spaltede så de er nemmere at fordøje. 

oka, det vil jeg da lige prøve at se så ...

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

mybaby-girl skriver:

oka, det vil jeg da lige prøve at se så ...

Det synes jeg helt bestemt at I skal teste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.