Sove igennem ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

mybaby-girl

Prinsessen<3 skriver:

matilde er 11 uger og hun har sovet igennem siden hun var 8 uger

problemet med maven, prøv med laktulose, det gav vi 6 ml hver dag i 1 uge og nu kun 3 ml hver 2 dag.

Oka tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

mybaby-girl

Gardenia skriver:

Aha .. Nu ved jeg ikke om andre har foreslået det, men måske noget syrnet MME ville tage det? Jeg ved at hvis der er mælkeallergi i familien så kan MME give bøvl allerede fra starten, når jeres den store heller ikke har kunnet med det, var det måske noget der løb i jeres familie. Det behøver jo ikke være mælkeallergi, andre allergier kan vist også lave lidt rav i det hele

mælkeallergi har vi ikke hørt eller snakket om med sp da kæresten er den eneste med husstøvallergi og hun sagde at det ikke var nødvendigt at bruge direkte allergivenlig mme

Anmeld

20. oktober 2012

Den lykkelige

Vores sov igennem fra 7uger hvis du tænker på de der 5 timer som man normalt siger betyder at "sove igennem".. men fra hun var 7 uger til 10 mdr vågnede hun 1-2 gange og skulle have flaske.. fra hun var 10 mdr der sov hun HELT igennem.. fra 19-7 og har gjort det lide siden 

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Den lykkelige skriver:

Vores sov igennem fra 7uger hvis du tænker på de der 5 timer som man normalt siger betyder at "sove igennem".. men fra hun var 7 uger til 10 mdr vågnede hun 1-2 gange og skulle have flaske.. fra hun var 10 mdr der sov hun HELT igennem.. fra 19-7 og har gjort det lide siden 

er det 5 timer man siger er normalt at sove igennem

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

mybaby-girl skriver:

Det er helt iorden

Han fik faktisk rimlig meget alligevel ... men kan ikk huske præsist hvor meget ... det var vidst også 5 ml to-tre gange om dagen, for han havde virkelig forstoppelse, var nød til at prøve zoneterapi og fik en øvelse med hjem som jeg skulle udfører hver dag på ham ...

Jaa, det ville være rar'est (staves) hvis de ikke skulle fyldes med en masse andet end mad

Ok, det er samme mængde som her så.. Synes bare det lyder af meget

Virkede zoneterapien? For det er det eneste vi ikke har forsøgt os med endnu, men jeg er bare lidt skeptisk overfor det... tror ikke rigtigt på det virker... Men har efterhånden bestemt mig for at prøve alligevel, tænker at det vel ikke kan gøre nogen skade?!

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

mybaby-girl skriver:

mælkeallergi har vi ikke hørt eller snakket om med sp da kæresten er den eneste med husstøvallergi og hun sagde at det ikke var nødvendigt at bruge direkte allergivenlig mme

Jamen har I fået tjekket at husstøvallergi er det eneste han har? Nu kan jeg ikke finde linket, men finder jeg det skal jeg nok lige sende det til dig. Men det er noget med f.eks allergi overfor katte kan manifestere sig som andre symptomer før barnet er 2-3-4 års tid.
Jeg ville nok få ham en tur til en blodprøve og måske give jeres baby allergivenlig MME som et forsøg?

Jeg kan fortælle at mit nikkelallergi startede som overølsomhed overfor sødmælk og et bestemt type vaskepulver, det blev fjernet ved en kiropraktor da jeg var 5 men frem kom nikkelallergien. Den er nu væk, men jeg kan ikke tåle kartoffelskræller og kiwi mere. Det kan være håbløst at hitte rede i. Men jeg slipper for at skrælle kartofler..

Anmeld

20. oktober 2012

Den lykkelige

mybaby-girl skriver:

er det 5 timer man siger er normalt at sove igennem

Jeg mener "man" siger at barnet sover "igennem" når det er 5 timer eller over.. menes jeg min SP sagde.. ikke at jeg forbinder det med at sove igennem..

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Masig skriver:

Ok, det er samme mængde som her så.. Synes bare det lyder af meget

Virkede zoneterapien? For det er det eneste vi ikke har forsøgt os med endnu, men jeg er bare lidt skeptisk overfor det... tror ikke rigtigt på det virker... Men har efterhånden bestemt mig for at prøve alligevel, tænker at det vel ikke kan gøre nogen skade?!

Jeg er også lidt skeptisk overfor det, men besluttede at prøve for det gør nemlig ingen skade, og vi sys det virkede en smule plus vi var også på lactulose ...

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

mybaby-girl skriver:

Jeg er også lidt skeptisk overfor det, men besluttede at prøve for det gør nemlig ingen skade, og vi sys det virkede en smule plus vi var også på lactulose ...

OK.. Hmm kunne da godt være vi skulle prøve det så...

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Gardenia skriver:

Jamen har I fået tjekket at husstøvallergi er det eneste han har? Nu kan jeg ikke finde linket, men finder jeg det skal jeg nok lige sende det til dig. Men det er noget med f.eks allergi overfor katte kan manifestere sig som andre symptomer før barnet er 2-3-4 års tid.
Jeg ville nok få ham en tur til en blodprøve og måske give jeres baby allergivenlig MME som et forsøg?

Jeg kan fortælle at mit nikkelallergi startede som overølsomhed overfor sødmælk og et bestemt type vaskepulver, det blev fjernet ved en kiropraktor da jeg var 5 men frem kom nikkelallergien. Den er nu væk, men jeg kan ikke tåle kartoffelskræller og kiwi mere. Det kan være håbløst at hitte rede i. Men jeg slipper for at skrælle kartofler..

Oka ...

Kæresten har også allergi overfor katte, bynke, græs, og hva der ellers skulle være fik nemlig en stikprøve her i sommerferien .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.