Sove igennem ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Masig

mybaby-girl skriver:

De skal hellere ikke have ondt, hvis vi kan afhjælpe det .. Vi brugte lactulose i et halvt år med den store og trippede ned stille og roligt ...

Men problemet er kun lige opstået for os, så vi vil prøve andre ting først

Det kan jeg også godt forstå... Var også lang tid med laktulose for den store.. Hvordan gik det med at trappe ud af det så? Jeg er nemlig nervøs for at trappe ud, da jeg frygter han bare får rigtig meget ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

mybaby-girl

Gardenia skriver:

Det indlæg var til freyasmor der gav oplysninger fra hendes sp om at laktulose var farligt, men hvorfor mit svar blev knyttet til dit indlæg det ved jeg ikke. Men har slettet det oprindelige indæg

det er helt iorden Men husk en venlig tone

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

Gardenia skriver:

Det indlæg var til freyasmor der gav oplysninger fra hendes sp om at laktulose var farligt, men hvorfor mit svar blev knyttet til dit indlæg det ved jeg ikke. Men har slettet det oprindelige indæg

Nårh... Kunne heller ikke helt forstå det, da jeg så længere nede at du havde samme holdning...

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Masig skriver:

Det kan jeg også godt forstå... Var også lang tid med laktulose for den store.. Hvordan gik det med at trappe ud af det så? Jeg er nemlig nervøs for at trappe ud, da jeg frygter han bare får rigtig meget ondt

Der gik 14 dage tror jeg - så vidt jeg kan huske

Hvor han fik mindre og mindre som tiden gik og det blev bedre når de får noget mere mad som de kan spise

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

mybaby-girl skriver:

Med min den store som bliver 2 år i næste uge, prøvede vi alt hvad der kunne prøves .... zoneterapi, lactulose, cykle med benene, kamillethe, og hva der ellers er

Aha .. Nu ved jeg ikke om andre har foreslået det, men måske noget syrnet MME ville tage det? Jeg ved at hvis der er mælkeallergi i familien så kan MME give bøvl allerede fra starten, når jeres den store heller ikke har kunnet med det, var det måske noget der løb i jeres familie. Det behøver jo ikke være mælkeallergi, andre allergier kan vist også lave lidt rav i det hele

Anmeld

20. oktober 2012

Mor1012

mybaby-girl skriver:

Hvornår sov jeres baby igennem ?? 

Mikkel er 1 mdr og kan mærke at han kan sove mange timer .. Han er blevet ammet i 4 uger og får nu kun flaske, og vi er begyndt med lidt bøvl med mave ... 

matilde er 11 uger og hun har sovet igennem siden hun var 8 uger

problemet med maven, prøv med laktulose, det gav vi 6 ml hver dag i 1 uge og nu kun 3 ml hver 2 dag.

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

mybaby-girl skriver:

det er helt iorden Men husk en venlig tone

Dén der forstod jeg så heller ikke lige. Jeg synes ikke der er noget i min tone?

Fred være med det, forlader da bare din tråd.

Anmeld

20. oktober 2012

Masig

mybaby-girl skriver:

Der gik 14 dage tror jeg - så vidt jeg kan huske

Hvor han fik mindre og mindre som tiden gik og det blev bedre når de får noget mere mad som de kan spise

Hold da op, det var hurtigt alligevel... Jeg tænker også det bliver nemmere at trappe ud når han begynder på grød, lægen har også sagt vi skulle vente med at trappe ud af det til han begynder på skemad... men synes bare stadig det er ærgeligt at han er nødt til at have det indtil da

Ville jo være rarest hvis det bare fungerede af sig selv, men som sagt hellere det end at han ikke kan komme af med det...

Hvor meget gav i? ved ikke om du har nævnt det, så har jeg lige overset det... Synes nemlig det lader til vi hele tiden er nødt til at give mere og mere for at få gang i maven...

(håber det er ok jeg spammer din tråd lidt og spørger ind til det? ellers må du lige sige til )

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Gardenia skriver:

Dén der forstod jeg så heller ikke lige. Jeg synes ikke der er noget i min tone?

Fred være med det, forlader da bare din tråd.

Undskyld, var ikke pyntet på dig

Men vil ikke have sure miner på tråden, hvis folk er ueninge ............

Anmeld

20. oktober 2012

mybaby-girl

Masig skriver:

Hold da op, det var hurtigt alligevel... Jeg tænker også det bliver nemmere at trappe ud når han begynder på grød, lægen har også sagt vi skulle vente med at trappe ud af det til han begynder på skemad... men synes bare stadig det er ærgeligt at han er nødt til at have det indtil da

Ville jo være rarest hvis det bare fungerede af sig selv, men som sagt hellere det end at han ikke kan komme af med det...

Hvor meget gav i? ved ikke om du har nævnt det, så har jeg lige overset det... Synes nemlig det lader til vi hele tiden er nødt til at give mere og mere for at få gang i maven...

(håber det er ok jeg spammer din tråd lidt og spørger ind til det? ellers må du lige sige til )

Det er helt iorden

Han fik faktisk rimlig meget alligevel ... men kan ikk huske præsist hvor meget ... det var vidst også 5 ml to-tre gange om dagen, for han havde virkelig forstoppelse, var nød til at prøve zoneterapi og fik en øvelse med hjem som jeg skulle udfører hver dag på ham ...

Jaa, det ville være rar'est (staves) hvis de ikke skulle fyldes med en masse andet end mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.