Sove igennem ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.621 visninger
57 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

mybaby-girl

Hvornår sov jeres baby igennem ?? 

Mikkel er 1 mdr og kan mærke at han kan sove mange timer .. Han er blevet ammet i 4 uger og får nu kun flaske, og vi er begyndt med lidt bøvl med mave ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

mybaby-girl skriver:

Mikkel er 1 mdr og kan mærke at han kan sove mange timer .. Han er blevet ammet i 4 uger og får nu kun flaske, og vi er begyndt med lidt bøvl med mave ... 

Jeg opper' den lige for dig.. 

Jeg kunne godt tænke mig at få et svar på det også.. Vi er også gået på flaske nu, hun er 20 dage idag, men vil gerne vide hvornår vi kan regne med hun sover igennem om natten også?

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

Det er jo helt vildt forskelligt. Jeg lavede en poll herinde engang hvor det vist var 80% af alle der sov igennem da de var 1 år.

Men altså - i min mødregruppe er der måske 1 eller 2 ud af 6 børn der sover igennem nu (de er 1 år). Og det er en blanding af flaske- og ammebørn.

Man kan ikke rigtigt forudse det. Nogle børn sover hurtigt igennem, andre ikke - sådan er det bare.

Anmeld

20. oktober 2012

Faith

modesty skriver:

Det er jo helt vildt forskelligt. Jeg lavede en poll herinde engang hvor det vist var 80% af alle der sov igennem da de var 1 år.

Men altså - i min mødregruppe er der måske 1 eller 2 ud af 6 børn der sover igennem nu (de er 1 år). Og det er en blanding af flaske- og ammebørn.

Man kan ikke rigtigt forudse det. Nogle børn sover hurtigt igennem, andre ikke - sådan er det bare.

Anmeld

20. oktober 2012

Gardenia

mybaby-girl skriver:

Bøvl med maven får de ofte pga MME, sammensætningen i det er ikke lige optimal til spritnyt tarmsystem, men det kan ordnes med lactulose som du kan købe på apotek. Spørg hende efter en kanyle at måle det op med, jeg taler af erfaring, det vil gøre dig tosset at forsøge at måle op i det bæger du får udleveret med flasken 

Min dreng sov igennem fra dag 1. Sygeplejerskerne på hospitalet insisterede på jeg vækkede ham hver 4 time, men heldigvis så sp'en og jeg ens på dén sag. Så han fik lov til at sove, dog vækkede vi ham altid når vi gik i seng 22.30-23.00 og gav ham en natflaske, så hørte vi som regel ikke mere til ham før omkring kl 06.30

Anmeld

20. oktober 2012

MissTas

mybaby-girl skriver:

her sov Annastacia igennem fra hun var 7 uger gammel

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea sov igennem da hun var 8 mdr. Blev kun ammet 1 gang om natten.

Alberte sover igennem de fleste dage fra kl ca 20 til kl 6-7. Har hun gjort siden hun var ca 4-5 uger, nu er hu 15 uger. Hun bliver også kun ammet! 

Kender mange fra thea's mødregruppe, hvor de stadig vågner et par gange om natten og får vand. De er nu 4 år. Så tror bare at der er stor forskel! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

mybaby-girl skriver:

Du må for guds skyld ikke give dit barn lactulose som en anden skriver!! - Vi gik over til MME efter 1 uge, hun fik self lidt hård mave af det til at starte med ( hvilket er normalt).. Vi gav hende så 20 Ml kogt vand, hvilket løsner op, så de igen kan få det til at fungere..  Så prøv hellere det før du begiver dig ud i Lactulose verdnen.. Det er kun til nødsituation du bør give det, fik jeg afvide af min Sp'.. 

Anmeld

20. oktober 2012

Hvem?

mybaby-girl skriver:

Den ældste (blir 3 til Januar) sover ikke igennem endnu

Den yngste (blir 2 i December) har sovet igennem længe

Anmeld

20. oktober 2012

chael

Min ældste var 9 uger. Da hun sov igennem.

Min mellemste var 5 uger, da han sov igennem.

Og den yngste var 3 uger, da han sov igennem

Så 3 dejlige nemme unger, der har været god ved deres mor og givet hende, sin dyrebare nattesøvn

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.