Babypakker - babysam vs. rema1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Mussen2

Jeg synes også den lille pakke fra apoteket var rigtig god og var glad for matas også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Troldemommi

Jeg vidste slet ikke Rema1000 havde en babypakke, den må jeg have fingrene i når jeg forhåbentlig snart bliver gravid igen 

Monica

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Mussen2 skriver:

Jeg synes også den lille pakke fra apoteket var rigtig god og var glad for matas også

Jeg må hellere i matas og på apoteket

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Monica P skriver:

Jeg vidste slet ikke Rema1000 havde en babypakke, den må jeg have fingrene i når jeg forhåbentlig snart bliver gravid igen 

Monica

Ja da...

Anmeld

17. oktober 2012

Benjamins'mor

Miss BananaHammock skriver:

kan libero hentes i bilka og føtex?? troede den skulle bestilles online og man skulle betale de der 39 kri porto

De sender en seddel du bare skal aflevere når du henter den, du skal ikke betale noget.

Anmeld

17. oktober 2012

CamillaSoefelt

Prøve på deres bleer til nyfødte (en hel pakke), deres våd savietter, en MAM sut, en lille bamse, en shampoo til babyer - tror det var det.

Det da en lækker pakke;-).

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Benjamins'mor skriver:

De sender en seddel du bare skal aflevere når du henter den, du skal ikke betale noget.

fandt ud af at jeg bytter helt rundt på libero og gyldendal

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

CamillaSoefelt skriver:

Det da en lækker pakke;-).

Jeps.

Anmeld

18. oktober 2012

Michalala

Skal man bare spørge på apoteket efter deres? Alt gratis er jo velkommen når man iforvejen bruger så mange penge på den bette og det er fedt med prøver så man kan finde det helt rigtige for en og den bette.

Ja. Du skal bare spørge efter om de har en babypakke. Og hvis ikke de har på et apotek har de måske på et andet. Hvis du bor i Kbh er der også pakker fra miljø mærkning Danmark.

Ja. Man bruger en del penge. Men et godt råd - hvis ikke du allerede syntes du har fået rigeligt med råd er at du faktisk ikke behøver ret meget lige i starten. Så det meste af det kan vente til du finder ud af om du rent faktisk har brug for det. De små er ikke så krævende i starten hvad det angår

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

Indtil videre så slår Rema1000 helt klart BabySam's, synes der er alt for mange reklamer og brochure med i pakken som er ubrugeligt. Det eneste gode er Vores Børn bladet, ellers er det der helt klart er et + er sutterne

Rema1000 har en hel pakke bleer (har ikke barn endnu) og en masse jeg bare synes var noget værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.