Babypakker - babysam vs. rema1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Frk P. skriver:

Åh, da jeg åbnede remas synes jeg også den var sjovere - men.. :/ må skuffe, de bleer er bare ikke engang værd at prøve!! bleerne bliver 3 cm tykke når barnet tisser deri, skrækkelige bleer! vi brugte 2 og smed resten ud! så babysams pakke er den bedste!

Matas har en pakke ja, som man kan få med clubkort.. den minder om alle de andre pakker

øv - ja så kan de forære nok så mange bleer væk, men hvis de ikke duer... så

Synes bare at der er så mange der bruger rema1000's bleer til størrer børn og den er vinder af test og alt muligt. Men havde også regnet med at købe lidt forskelligt for at se hvad der passer bedst til os og junior!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Miss BananaHammock skriver:

Synes bare at der er så mange der bruger rema1000's bleer til størrer børn og den er vinder af test og alt muligt. Men havde også regnet med at købe lidt forskelligt for at se hvad der passer bedst til os og junior!

Jeg synes hvert fald de var super dårlige - når jeg lagde min datter på puslebordet lå numsen så højt at alt hendes blod løb ned i hovedet (overdrivelse fremmer forståelsen ) jeg var hvert fald skuffet :/ vi har holdt os til libero, men det jo forskelligt hvad folk bedst kan lide, synes de fleste af dem jeg kender, alle bruger noget forskelligt.. i finder også jeres helt egen favorit

Anmeld

17. oktober 2012

Tullepoder

Der er helt klart mere i den i rema1000, at jeg så ikke har været tilfreds med bleer og vådservietter, er en anden snak ;-) den i matas er ikke noget at råbe hurra for, men igen gratis :-) den libero laver (kan bestilles på libero.dk) den er også god, indeholder en pakke bleer, vådservietter, ammeindlæg, creme og legetøj ;-)

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Frk P. skriver:

Jeg synes hvert fald de var super dårlige - når jeg lagde min datter på puslebordet lå numsen så højt at alt hendes blod løb ned i hovedet (overdrivelse fremmer forståelsen ) jeg var hvert fald skuffet :/ vi har holdt os til libero, men det jo forskelligt hvad folk bedst kan lide, synes de fleste af dem jeg kender, alle bruger noget forskelligt.. i finder også jeres helt egen favorit

oki

Anmeld

17. oktober 2012

Tullepoder

Vil lige anbefale aldi's bleer, i alle størrelse. Dem har vi brugt :-)

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Tullepoder skriver:

Der er helt klart mere i den i rema1000, at jeg så ikke har været tilfreds med bleer og vådservietter, er en anden snak ;-) den i matas er ikke noget at råbe hurra for, men igen gratis :-) den libero laver (kan bestilles på libero.dk) den er også god, indeholder en pakke bleer, vådservietter, ammeindlæg, creme og legetøj ;-)

Den fra libero gider jeg ikke bøvle med fordi man skal til at afmelde bog abonnement, for ikke at ende med at betale - eller det er ihvertfald sådan jeg læser det.
Plus er blevet ringet op af 3 sælgere efter at have bestilt den fra babysam så frygter flere opringninger med libero. Men igen, det er bare noget jeg tror

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Tullepoder skriver:

Vil lige anbefale aldi's bleer, i alle størrelse. Dem har vi brugt :-)

oki - tak

Anmeld

17. oktober 2012

Michalala

Har lige hentet min rema1000 pakke og den er da bare 100 gange sjovere end babysams. Ikke så fyldt med ligegyldige brochure og med en hel pakke bleer så man har mulighed for at teste dem ordentligt istedet for bare en lille prøve.

Er der nogen der har fået noget fra matas? Synes de nævnte man kan få noget der også når man har clubkort...

Ja, det er så meget bedre. Matas har en. Det er ikke noget særligt. Men den er jo også gratis) Nogle apoteker har også en LILLE pakke.

Anmeld

17. oktober 2012

Michalala

Jeg bruger Rema 1000 bleer. Primært pga. den billigere pris ifht. så meget andet. Men jeg syntes nu også de er helt ok. Kommer nok også meget an på barnets pasform m.m.

Anmeld

17. oktober 2012

Alanda

skal man ha en mail eller noget med i matas eller bare være meldt til deres babyklub også?

Være tilmeldt deres babyclub også og så bare have dit telefon nummer + kortet med der ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.