Babypakker - babysam vs. rema1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.078 visninger
53 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Har lige hentet min rema1000 pakke og den er da bare 100 gange sjovere end babysams. Ikke så fyldt med ligegyldige brochure og med en hel pakke bleer så man har mulighed for at teste dem ordentligt istedet for bare en lille prøve.

Er der nogen der har fået noget fra matas? Synes de nævnte man kan få noget der også når man har clubkort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Noahmor

Miss BananaHammock skriver:

Har lige hentet min rema1000 pakke og den er da bare 100 gange sjovere end babysams. Ikke så fyldt med ligegyldige brochure og med en hel pakke bleer så man har mulighed for at teste dem ordentligt istedet for bare en lille prøve.

Er der nogen der har fået noget fra matas? Synes de nævnte man kan få noget der også når man har clubkort...

Jeg fik, men det er næsten 2 år siden. Synes ikke der var noget særligt i den. Men du får da lidt gratis prøver og vistnok en lille lamaze  ting.

Anmeld

17. oktober 2012

Alanda

Jeg ville have hentet min matas pakke igår men de havde ikke lige flere på lager Men ja synes også rema1000 pakken var bedre end babysams , men vil ikke brokke mig over dem da de jo trolds alt er gratis  
Kunne godt lide sutten jeg fik med i babysams pakke "i<3mom"  

Anmeld

17. oktober 2012

baby012

Hvor kan man få den fra baby Sam ??? synes jeg har ledt over ALT på nettet ..  

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Alanda skriver:

Jeg ville have hentet min matas pakke igår men de havde ikke lige flere på lager Men ja synes også rema1000 pakken var bedre end babysams , men vil ikke brokke mig over dem da de jo trolds alt er gratis  

det er rigtigt - når det er gratis er det jo bedre end ingen ting

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Lahn11 skriver:

Hvor kan man få den fra baby Sam ??? synes jeg har ledt over ALT på nettet ..  

Bestil http://www.babybox.dk/?partner=BABYSAM

også printer du den mail ud du modtager og henter den nede i din lokale babysam

Anmeld

17. oktober 2012

baby012

Bestil http://www.babybox.dk/?partner=BABYSAM

også printer du den mail ud du modtager og henter den nede i din lokale babysam

Hvor er du sød! !  

den har jeg ledt længe efter !  

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Lahn11 skriver:

Hvor er du sød! !  

den har jeg ledt længe efter !  

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

Alanda skriver:

skal man ha en mail eller noget med i matas eller bare være meldt til deres babyklub også?

Anmeld

17. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Åh, da jeg åbnede remas synes jeg også den var sjovere - men.. :/ må skuffe, de bleer er bare ikke engang værd at prøve!! bleerne bliver 3 cm tykke når barnet tisser deri, skrækkelige bleer! vi brugte 2 og smed resten ud! så babysams pakke er den bedste!

Matas har en pakke ja, som man kan få med clubkort.. den minder om alle de andre pakker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.