Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MinBabyOscar <3 skriver: Det er forskelligt fra periode til periode i matas hvad der er i , i min var der div olie prøver, creme prøver, en lamaze rangle , en badesvamp, bleer og vådservietter i min venindes var der også prøver, bleer vådservietter og en af de små avent sutteflasker og så er der selfølgelug forskellige blade som vi forældre, margadinet mor osv i også
Det er forskelligt fra periode til periode i matas hvad der er i , i min var der div olie prøver, creme prøver, en lamaze rangle , en badesvamp, bleer og vådservietter
i min venindes var der også prøver, bleer vådservietter og en af de små avent sutteflasker
og så er der selfølgelug forskellige blade som vi forældre, margadinet mor osv i også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hvad er der i den fra rema1000?
Hvad er der i den fra rema1000?
Benjamins'mor skriver: Man kan få ved Matas, men det er bare amme indlæg og creme prøver, og en masse brochure. Ikke noget at råbe hurra for.Babysams er også lidt kedelig, men man får i det mindste en gratis blespand.Ellers kan man jo også få liberos som kan hentes i Bilka eller Føtex.
Man kan få ved Matas, men det er bare amme indlæg og creme prøver, og en masse brochure. Ikke noget at råbe hurra for.Babysams er også lidt kedelig, men man får i det mindste en gratis blespand.Ellers kan man jo også få liberos som kan hentes i Bilka eller Føtex.
Miss BananaHammock skriver: cool!
cool!
Ja jeg var hvertfald glad for den
TeamRocket skriver: Jeg synes remas er den bedste ;-) og modsat alle andre åbenbart så fungere de bleer bare bedst herhjemme selv pambers og libero slår ikke remas. Det kommer nok and på hvilket barn man har. Hihi. Babysams pakke ville nok ha været god hvis ikke jeg havde alle bladene i forvejen. :-P
Jeg synes remas er den bedste ;-) og modsat alle andre åbenbart så fungere de bleer bare bedst herhjemme selv pambers og libero slår ikke remas. Det kommer nok and på hvilket barn man har. Hihi. Babysams pakke ville nok ha været god hvis ikke jeg havde alle bladene i forvejen. :-P
VNB skriver: jeg har prøvet på at bestille den pakke fra rema 1000 men kan ikke gøre det?? der sker intet når jeg trykker på indsend. Hvordan gjorde du?
jeg har prøvet på at bestille den pakke fra rema 1000 men kan ikke gøre det??
der sker intet når jeg trykker på indsend. Hvordan gjorde du?
Miss BananaHammock skriver: kan libero hentes i bilka og føtex?? troede den skulle bestilles online og man skulle betale de der 39 kri porto
kan libero hentes i bilka og føtex?? troede den skulle bestilles online og man skulle betale de der 39 kri porto
Den skal bestilles online, så får du et brev når du kan hente den i bilka /føtex
den skal hentes i kundeservice
MinBabyOscar <3 skriver: Den skal bestilles online, så får du et brev når du kan hente den i bilka /føtex den skal hentes i kundeservice
Tullepoder skriver: Jeg har afhentet min libero i dag, og har ikke hørt noget om at man skal afbestille noget ?? Og er heller ikke blevet ringet op af nogen fra libero(endnu da ) Gjorde jeg heller ikke ved første barn
Jeg har afhentet min libero i dag, og har ikke hørt noget om at man skal afbestille noget ?? Og er heller ikke blevet ringet op af nogen fra libero(endnu da )
Gjorde jeg heller ikke ved første barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128