Babypakker - babysam vs. rema1000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Michalala skriver:

Ja. Du skal bare spørge efter om de har en babypakke. Og hvis ikke de har på et apotek har de måske på et andet. Hvis du bor i Kbh er der også pakker fra miljø mærkning Danmark.

Ja. Man bruger en del penge. Men et godt råd - hvis ikke du allerede syntes du har fået rigeligt med råd er at du faktisk ikke behøver ret meget lige i starten. Så det meste af det kan vente til du finder ud af om du rent faktisk har brug for det. De små er ikke så krævende i starten hvad det angår

Selvom det nok efterhånden er for sent - har købt rigtig meget Men jeg nyder det og jeg leder meget efter tilbud (er sygemeldt, så har meget tid til at tjekke nettet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

BabyWish2012 <3 skriver:

Indtil videre så slår Rema1000 helt klart BabySam's, synes der er alt for mange reklamer og brochure med i pakken som er ubrugeligt. Det eneste gode er Vores Børn bladet, ellers er det der helt klart er et + er sutterne

Rema1000 har en hel pakke bleer (har ikke barn endnu) og en masse jeg bare synes var noget værd

Lige præcis!

Den fra matas er også ok - har hentet den idag. Der er en flaske man kan bruge til at starte med hvis man alligevel ammer og ikke rigtig får brug for flasker i starten.

Anmeld

18. oktober 2012

norenberg

Frk P. skriver:

Åh, da jeg åbnede remas synes jeg også den var sjovere - men.. :/ må skuffe, de bleer er bare ikke engang værd at prøve!! bleerne bliver 3 cm tykke når barnet tisser deri, skrækkelige bleer! vi brugte 2 og smed resten ud! så babysams pakke er den bedste!

Matas har en pakke ja, som man kan få med clubkort.. den minder om alle de andre pakker

Min erfaring med rema bleer er at de slår libero og pampers har nu brugt dem til mine tre unger og den næst kommende skal også bruge dem.....så der nok delte meninger om dem.....

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

norenberg skriver:

Min erfaring med rema bleer er at de slår libero og pampers har nu brugt dem til mine tre unger og den næst kommende skal også bruge dem.....så der nok delte meninger om dem.....

oki. Jeg må prøve de forskellige og selv danne mig en mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.