Til jer, der ikke kendte barnets køn før fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Overhovedet ikke, får bare manden til at spørge dem over sms, det er jo så nemt. Så vender jeg tilbage! Det var hvertfald rigtig fedt tøj.

Ej, hvor fedt! Tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

M (: skriver:

Ej, hvor fedt! Tak! 

Selvfølgelig

Det bedste til vores bebser, ik? 

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Selvfølgelig

Det bedste til vores bebser, ik? 

Jo, intet mindre kan gøre det! 

Anmeld

16. oktober 2012

Team Putte

Hvor købte i det henne? Jeg synes det er svært at finde noget, der ikke er kedeligt.. Vil du evt. vise billeder? 

Hm, jeg synes bare udvalget i min lokale H&M er så småt (Randers).. Måske jeg skal tage til Aarhus eller Aalborg? 

Prøv evt. at kigge på nettet?

Jeg har ik rigtig nogle billeder af tøjet... Bum bum bum... Men lidt af værelset f.eks?

Fandt lidt tøj.. Det hvor hun sidder hos farmand er det hun havde på hjem.. hvide og beige striber på bukserne, en hvid langærmet body med bamsen og kaninen på maven (Dem du kan se på natdragten)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Team Putte skriver:

Prøv evt. at kigge på nettet?

Jeg har ik rigtig nogle billeder af tøjet... Bum bum bum... Men lidt af værelset f.eks?

Fandt lidt tøj.. Det hvor hun sidder hos farmand er det hun havde på hjem.. hvide og beige striber på bukserne, en hvid langærmet body med bamsen og kaninen på maven (Dem du kan se på natdragten)

Natdragten med kaninerne er meget sød!

Anmeld

16. oktober 2012

2babygirls

Jeg kiggede også på et fint sæt i dag, som sagtens kunne gå til begge køn men bliver så alligevel i tvivl, fordi det hang i drenge-siden.. Hvad nu hvis det bliver en pige? Vil folk så være i tvivl, fordi hun er klædt i grønt, brunt og andre neutrale nuancer? 

Inden vi kendte kønnet købte jeg på lagersalg ved bl.a. Krutter en brun body med hvide bamser på, eller ved ESL en stribet body med både rød og blå striber...
Men hvis jeg var jer, ville jeg holde tøj udvalget SMÅT og så ønske jer tøj til når baby er født, så det ikke skal igennem mange str før der dukker noget drenget/tøset tøj op.

Anmeld

16. oktober 2012

Team Putte

Natdragten med kaninerne er meget sød!

Den hørte med tøjet hun havde på hjem

Det er et lidt hyggeligt sæt som vi gemmer til den næste oz

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Baby2påvej skriver:

Inden vi kendte kønnet købte jeg på lagersalg ved bl.a. Krutter en brun body med hvide bamser på, eller ved ESL en stribet body med både rød og blå striber...
Men hvis jeg var jer, ville jeg holde tøj udvalget SMÅT og så ønske jer tøj til når baby er født, så det ikke skal igennem mange str før der dukker noget drenget/tøset tøj op.

Jeg har tænkt maks. 5 bodyer, 5 natdrager og 5 sæt/heldragter.. Og tænker størrelse 56, da vi i min familie traditionelt får store børn.. Er det voldsomt?

Anmeld

16. oktober 2012

M (:

Team Putte skriver:

Den hørte med tøjet hun havde på hjem

Det er et lidt hyggeligt sæt som vi gemmer til den næste oz

Ja, det kan jeg godt forstå! Var det fra H&M?

Anmeld

16. oktober 2012

2babygirls

Jeg har tænkt maks. 5 bodyer, 5 natdrager og 5 sæt/heldragter.. Og tænker størrelse 56, da vi i min familie traditionelt får store børn.. Er det voldsomt?

Nu havde jeg en på 54 cm og 3900g, og hun var i 50 den første måned, måske lidt mere..

Jeg havde kun 2 natdragter, og det var selvom hun var gylper.
Så jeg købte savlesmække i alle verdens farver og det tog det værste.

ESL har jo mange fine neutrale heldragter. Har købt en med blå, lille og gule pletter på, som jo kan være til begge køn.
Eller holly... De grønne og gule ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.