40+0 termin i dag!!! :-D( langt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Ja, set skønt at vide han er her før næste mandag igen hvis nu man bliver sat igang torsdag og der ikke sker noget, så er han her nok før næste mandag tanken er dejlig, men jeg er også godt nik træt, og min rygrad på den ene sidde, gør af helvedes ondt, jeg har fået massage i en time men det hjælper kun i en halv time før smerterne vender tilbage, kan slet ikke sove længere, tror det bliver trættende når babyen også kommer så har jeg ikke mere energi, og forhåbentlig er han en lille en som sover lidt ekstra for mor er sku løbet tør af krafter

De smerter der haler også ind på mig nu  Jeg må vende mig flere gange om natten fordi jeg får ondt af at ligge på den ene side, øv! 

Jeg håber også vores bliver en nem baby, der sover godt i starten, så man lige kan få ladet lidt op igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

De smerter der haler også ind på mig nu  Jeg må vende mig flere gange om natten fordi jeg får ondt af at ligge på den ene side, øv! 

Jeg håber også vores bliver en nem baby, der sover godt i starten, så man lige kan få ladet lidt op igen 

Ja, smerterne bliver bare værre jo længere tid der gå, ryggen har slet ikke godt af alt den vægt man bæger rundt

Men mon ikke de snart kommer:-) 

Ja håber satmé de sover godt ud, så vi stakkels mødre kan få lidt søvn og være ladet op til det hele

Anmeld

20. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Ja, smerterne bliver bare værre jo længere tid der gå, ryggen har slet ikke godt af alt den vægt man bæger rundt

Men mon ikke de snart kommer:-) 

Ja håber satmé de sover godt ud, så vi stakkels mødre kan få lidt søvn og være ladet op til det hele

Ja, sove skal de sgu !  Haha. 

Og ellers må farmand tage bebs, og vække os når det er tid til mad 

Anmeld

20. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Ja, sove skal de sgu !  Haha. 

Og ellers må farmand tage bebs, og vække os når det er tid til mad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.