40+0 termin i dag!!! :-D( langt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.300 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Ønskebarnet12

Så nåede jeg endelig denne dag jeg har gået og ventet siden jeg fik en positiv test, først og fremmest tænkte jeg at jeg ville føde før tid måske 1-2 uger før termin, (tanken var bare dejlig) men inderst inde tænkte jeg det umuligt, for har bare en fornemmelse fra start at jeg vil gå over tid, var forbi Hvidovre igår da min lille dreng ikke havde bevæget sig, det vidste sig han havde det fint og fyldte godt ud, har dog forfærdelig mange plukveer "veer" som var oppe og køre på 100 igår, og jordmoderen synes hun så noget i mit urin, men fordi der var så lidt urin blev jeg bedt om at prøve igen, og de ville ringe hvis der var noget, oveni det blev jeg tjekket indvendig og det vidste sig jeg stadig havde livmoderhals tilbage og at jeg slet ikke er åben endnu :-@ jordmoderen har tilbudt mig en igangsættelse først 10 dage over tid, og har en tid hos hende på onsdag så håber der sker noget snart  

Ps undskyld det blev sku lidt langt :-$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Ønskebarnet12 skriver:

Så nåede jeg endelig denne dag jeg har gået og ventet siden jeg fik en positiv test, først og fremmest tænkte jeg at jeg ville føde før tid måske 1-2 uger før termin, (tanken var bare dejlig) men inderst inde tænkte jeg det umuligt, for har bare en fornemmelse fra start at jeg vil gå over tid, var forbi Hvidovre igår da min lille dreng ikke havde bevæget sig, det vidste sig han havde det fint og fyldte godt ud, har dog forfærdelig mange plukveer "veer" som var oppe og køre på 100 igår, og jordmoderen synes hun så noget i mit urin, men fordi der var så lidt urin blev jeg bedt om at prøve igen, og de ville ringe hvis der var noget, oveni det blev jeg tjekket indvendig og det vidste sig jeg stadig havde livmoderhals tilbage og at jeg slet ikke er åben endnu :-@ jordmoderen har tilbudt mig en igangsættelse først 10 dage over tid, og har en tid hos hende på onsdag så håber der sker noget snart  

Ej hvor er det vildt du allerede er 40+..
Men ja, jeg er jo selv over 20'erne så det ville da være underligt hvis alle i andre stadig var der.

Alt held og lykke. puster lidt vestøv afsted i din retning.
Tænk, du er mor indenfor de næste ca. 10 dage. <3

Anmeld

15. oktober 2012

Ønskebarnet12

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej hvor er det vildt du allerede er 40+..
Men ja, jeg er jo selv over 20'erne så det ville da være underligt hvis alle i andre stadig var der.

Alt held og lykke. puster lidt vestøv afsted i din retning.
Tænk, du er mor indenfor de næste ca. 10 dage. <3

Tak sødeste!:-) det så skønt at få en masse søde opbakningsbeskeder og bare generalt beskeder som giver mig håb på det sker snart 

Jeg håber da han kommer før de 10 dage, men vil da sige jeg er blevet lidt mere tålmodig med tiden, for har slet ingen søvn og vil jo gerne sove ud og være frisk før han melder sin ankomst, anyways han er jo uanset om jeg er frisk eller søvnig så han mere end velkom til at møde os og være i vores selskab;-)

Håber du og din lille bebse har det godt <3

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

for der snart sker noget og Jubiii du nåede terminen  tænk sådan der er max 10 dage tilbage søde

Anmeld

15. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Vestøv til dig!  

Håber han snart har lyst til at se sine forældre 

Anmeld

15. oktober 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

for der snart sker noget og Jubiii du nåede terminen  tænk sådan der er max 10 dage tilbage søde

Ja søde, det føles helt uvirkeligt, kan faktisk stadig ikke tro jeg bliver mor om max 10 dage

Du jo lige bag mig, så det kan jo ske når som helst:-) måske får du prinsessen før ud end jeg;-) 

For der sker noget hos dig snart 

Anmeld

15. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Vestøv til dig!  

Håber han snart har lyst til at se sine forældre 

Tak søde håber sørme også han snart kommer ud snart, synes det spændende og se / tænke på hvordan hele forløbet vil komme til at gå håber sku bare fødslen bliver en nem og hurtig en  

Håber du har det godt

Anmeld

15. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Tak søde håber sørme også han snart kommer ud snart, synes det spændende og se / tænke på hvordan hele forløbet vil komme til at gå håber sku bare fødslen bliver en nem og hurtig en  

Håber du har det godt

Jeg håber også din fødsel går som planlagt  Man kan slet ikke vente mere!  

Anmeld

15. oktober 2012

Camilla30

Tillykke med terminsdag! Hvor er det spændende, så er det jo snart nu Held og lykke med fødslen og den lille ny verdensborger

Anmeld

15. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Jeg håber også din fødsel går som planlagt  Man kan slet ikke vente mere!  

Ja, man bliver godt nok utålmodig, selvom jeg synes jeg var tålmodig her til morges så synes jeg efter jeg fik taget en morfar at jeg er blevet utålmodig igen og vil bare have der sker noget snart:-p tanken om at gå over tid er forfærdelig men på den anden side, så skal han jo ud om det så sker i dag eller om nogle dage, så kan der max gå 14 dage mere min jordmoder har tilbudt igangsættelse først 10 dage over tid, men om det virker i don't know:-p men håber på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.