40+0 termin i dag!!! :-D( langt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Ja, man bliver godt nok utålmodig, selvom jeg synes jeg var tålmodig her til morges så synes jeg efter jeg fik taget en morfar at jeg er blevet utålmodig igen og vil bare have der sker noget snart:-p tanken om at gå over tid er forfærdelig men på den anden side, så skal han jo ud om det så sker i dag eller om nogle dage, så kan der max gå 14 dage mere min jordmoder har tilbudt igangsættelse først 10 dage over tid, men om det virker i don't know:-p men håber på det bedste

Håber da han melder sin ankomst helt naturligt

Jeg har det sådan om morgenen, når ja, det sker inden november, men jo længere hen dagen kommer, jo mere utålmodig bliver jeg! Og hver aften tænker jeg "når, så blev det heller ikke i dag" ..

+ at jeg har min mor og svigermor der er helt oppe og kører bare vi ringer til dem! Er det nu, neeeeej . Jamen så må i ikke ringe, øhm okay? Hehe skøre damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Ønskebarnet12 skriver:

Tak sødeste!:-) det så skønt at få en masse søde opbakningsbeskeder og bare generalt beskeder som giver mig håb på det sker snart 

Jeg håber da han kommer før de 10 dage, men vil da sige jeg er blevet lidt mere tålmodig med tiden, for har slet ingen søvn og vil jo gerne sove ud og være frisk før han melder sin ankomst, anyways han er jo uanset om jeg er frisk eller søvnig så han mere end velkom til at møde os og være i vores selskab;-)

Håber du og din lille bebse har det godt <3

Vi må lægge lidt pres på ham. KOM SÅ UD LILLEMAND!!!!.
din mor og far venter på at kaste alt deres krlighed på dig og vise dig den store verden.

*Pust* *Pust* *Pust*...

Det går fint . Sådan op og ned, du ved.. Mange tanker/bekymringer, meget at tage stilling til osv.

Anmeld

17. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Håber da han melder sin ankomst helt naturligt

Jeg har det sådan om morgenen, når ja, det sker inden november, men jo længere hen dagen kommer, jo mere utålmodig bliver jeg! Og hver aften tænker jeg "når, så blev det heller ikke i dag" ..

+ at jeg har min mor og svigermor der er helt oppe og kører bare vi ringer til dem! Er det nu, neeeeej . Jamen så må i ikke ringe, øhm okay? Hehe skøre damer

Hihi, tror det meget naturligt at folk omkring en er nysgerrige, min familie ringer hver eneste dag, og hvis jeg ikke tag den så kan de ringe konstant indtil jeg svare og så spørg de som det første er du på hospitalet?:-P 

desværre er jeg gået 2 dage over nu, og skal til jm idag, er så træt, og min ryg er smadret, kan ikke sove, tør ikke tag forlangt ud, for er bange for det pludselig plasker af vand eller bløder meget :-P så holder mig meget indedørs:-P selvom de har anbefalet mig at løbe op og ned af trapper det orker jeg virkelig ikk lol..

men ja utålmodig det bliver man, og nu føles det bare som om det aldrig sker :-( håber han kommer ud, så mor kan få noget ordentligt søvn..

Anmeld

17. oktober 2012

Ønskebarnet12

Frk-Lotusblomst skriver:

Vi må lægge lidt pres på ham. KOM SÅ UD LILLEMAND!!!!.
din mor og far venter på at kaste alt deres krlighed på dig og vise dig den store verden.

*Pust* *Pust* *Pust*...

Det går fint . Sådan op og ned, du ved.. Mange tanker/bekymringer, meget at tage stilling til osv.

Hahaha tak søde

Jeg er sku gået 2 dage over, er bange for han ikke vil komme med sin egen vilje men vil blive sat igang :-P den lille bandit! 

Men alt lykke til dig søde, det går sku alligevel stærkt, og tro mig enhver mor bekymrer sig under hele graviditeten, men prøv nu bare og nyd den for det går stærkt 

Anmeld

17. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

J

Hihi, tror det meget naturligt at folk omkring en er nysgerrige, min familie ringer hver eneste dag, og hvis jeg ikke tag den så kan de ringe konstant indtil jeg svare og så spørg de som det første er du på hospitalet?:-P 

desværre er jeg gået 2 dage over nu, og skal til jm idag, er så træt, og min ryg er smadret, kan ikke sove, tør ikke tag forlangt ud, for er bange for det pludselig plasker af vand eller bløder meget :-P så holder mig meget indedørs:-P selvom de har anbefalet mig at løbe op og ned af trapper det orker jeg virkelig ikk lol..

men ja utålmodig det bliver man, og nu føles det bare som om det aldrig sker :-( håber han kommer ud, så mor kan få noget ordentligt søvn..

Jeg har i lang tid faktisk sovet 10-12 timer om natten men siden igår aftes har jeg haft plukveer/veer. Så kunne ikke sove ordentligt...
Men jeg fik også akupunktur igår og min mand masserede mig i lang tid. Håber i hvert fald det tager til!

Jeg skal også til jm i dag faktisk, så vi har begge noget at se frem til i dag, og forhåbentligt gider din jm hjælpe med bare et eller andet

Anmeld

17. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Ønskebarnet12 skriver:

Hahaha tak søde

Jeg er sku gået 2 dage over, er bange for han ikke vil komme med sin egen vilje men vil blive sat igang :-P den lille bandit! 

Men alt lykke til dig søde, det går sku alligevel stærkt, og tro mig enhver mor bekymrer sig under hele graviditeten, men prøv nu bare og nyd den for det går stærkt 

Jeg tror han kommer inden.
Men ellers så en lille god historie - min søster skulle sættes igang onsdag d. 5. sep. Da hun så kom derop prikkede de vandet fordi hun var 3 cm åben og havde veer.. hehe.. Så han kom allerede 6 timer efter hun var mødt på sygehuset til igangsættelse, som der så ikke blev noget af fordi hun selv var gået i gang.

Mange tak.. er 24+0 idag. Det hjælper en hel del at vide at sygehuset nu vil kæmpe hvis hun (gud forbyde det) skulle komme tidligere.
Så nu vil jeg prøve at nyde det.. og det går da også bedre i takt med hun sparker noget mere. især når man snakker lidt til hende og hun så sparker.. så føler man sig godt nok knyttet.

Anmeld

17. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Jeg har i lang tid faktisk sovet 10-12 timer om natten men siden igår aftes har jeg haft plukveer/veer. Så kunne ikke sove ordentligt...
Men jeg fik også akupunktur igår og min mand masserede mig i lang tid. Håber i hvert fald det tager til!

Jeg skal også til jm i dag faktisk, så vi har begge noget at se frem til i dag, og forhåbentligt gider din jm hjælpe med bare et eller andet

Åh krydser fingre for din engle kommer ud snart du har jo også termin om 3 dage kan jeg se 

Jeg var forbi jm og hun ville først sætte mig igang d.25 oktober, på næste torsdag, det fint nok med mig, hun sagde der var mulighed for at tag derhen 2 dage før, og få en pille eller en sprøjte tror jeg, men om det hjælper kunne hun ikke garantere, oveni det fik jeg et papir om selve det med at de har en undersøgelse på hvidovre hospital (altså angående om det der 2 dage før hvis jeg vil være med) men bivirkninger og ulemper kan være at fosterdød 1 ud af 10.000 og det vil jeg slet slet ikke udsætte mit barn for, så jeg kan sagtens vente til d.25 hvis der nu ikke sker noget i can live with it

Det med søvn, tro mig det forfærdeligt, heldigt at din mand vil massere dig, min mand gør det men det hjælper ikke her længere, sover max 2-4 timer og så jeg vågen i rigtig langtid ret nedern, men det snart over så har jeg den lille i armene

håber så selvfølgelig han kommer før igangsættelsen

ps. plukveer bliver værre jo længere tid der gå, jeg føler bare min mave er en stor plukvee :-P 

for du også snart føder

Anmeld

17. oktober 2012

Ønskebarnet12

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg tror han kommer inden.
Men ellers så en lille god historie - min søster skulle sættes igang onsdag d. 5. sep. Da hun så kom derop prikkede de vandet fordi hun var 3 cm åben og havde veer.. hehe.. Så han kom allerede 6 timer efter hun var mødt på sygehuset til igangsættelse, som der så ikke blev noget af fordi hun selv var gået i gang.

Mange tak.. er 24+0 idag. Det hjælper en hel del at vide at sygehuset nu vil kæmpe hvis hun (gud forbyde det) skulle komme tidligere.
Så nu vil jeg prøve at nyde det.. og det går da også bedre i takt med hun sparker noget mere. især når man snakker lidt til hende og hun så sparker.. så føler man sig godt nok knyttet.

Tak for historien søde, den giver sku lidt håb på

Ja, jeg kan godt forstå det, jeg havde det fuldkommende på samme måde, i starten frygtede jeg på det værste, plus min moderkage ligger foran så jeg kunne først rigtig mærke liv efter uge 27, før det var der ikke særlig meget liv, og må indrømme jeg var forbi sygehuset ret tit for at se om hjertetslog som det skulle osv. men tro mig, det er sku en lettelse af at vide at jo længere hen man kommer jo større chance er der for den lille til at leve, selvom man selvfølgelig vil hele vejen igennem før de kommer du skal slet ikke bekymre dig længere, men husk altid hvis du bekymre dig kan du ringe til fg de er sku et stort hjælpende hånd når man til tider bekymre sig meget

Jeg vil blive sat igang d.25 oktober hvis der ikke sker noget, men for der sker noget før det

Kan se du har en lille lyserød en derinde

Anmeld

17. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Åh krydser fingre for din engle kommer ud snart du har jo også termin om 3 dage kan jeg se 

Jeg var forbi jm og hun ville først sætte mig igang d.25 oktober, på næste torsdag, det fint nok med mig, hun sagde der var mulighed for at tag derhen 2 dage før, og få en pille eller en sprøjte tror jeg, men om det hjælper kunne hun ikke garantere, oveni det fik jeg et papir om selve det med at de har en undersøgelse på hvidovre hospital (altså angående om det der 2 dage før hvis jeg vil være med) men bivirkninger og ulemper kan være at fosterdød 1 ud af 10.000 og det vil jeg slet slet ikke udsætte mit barn for, så jeg kan sagtens vente til d.25 hvis der nu ikke sker noget i can live with it

Det med søvn, tro mig det forfærdeligt, heldigt at din mand vil massere dig, min mand gør det men det hjælper ikke her længere, sover max 2-4 timer og så jeg vågen i rigtig langtid ret nedern, men det snart over så har jeg den lille i armene

håber så selvfølgelig han kommer før igangsættelsen

ps. plukveer bliver værre jo længere tid der gå, jeg føler bare min mave er en stor plukvee :-P 

for du også snart føder

Min jm sagde at hans hoved stod meget dybere end for 2 uger siden, jaa

Og hvis jeg ikke føder selv inden næste onsdag, skal jeg ligesom dig op og undersøges og snakke igang sættelse,men satser virkelig på han kommer ud inden ugen er omme!

Min mand massere får at få gang i mine plukveer, søvnen har indtil videre været der helt af sig selv, heldigvis!

Håber din lillemand kommer inden længe!

Og mine plukveer kører stadig på, hvert 10. Min ca.. Så er spændt på hvordan natten kommer til at forløbe

Anmeld

18. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Min jm sagde at hans hoved stod meget dybere end for 2 uger siden, jaa

Og hvis jeg ikke føder selv inden næste onsdag, skal jeg ligesom dig op og undersøges og snakke igang sættelse,men satser virkelig på han kommer ud inden ugen er omme!

Min mand massere får at få gang i mine plukveer, søvnen har indtil videre været der helt af sig selv, heldigvis!

Håber din lillemand kommer inden længe!

Og mine plukveer kører stadig på, hvert 10. Min ca.. Så er spændt på hvordan natten kommer til at forløbe

Det sku da dejligt at vide at ens barn har lagt sig dybere ned og at fødslen nærmere sig der sku håb der

Krydser fingre for du snart får den lille nye ud;-)

Jeg ved at jeg har en halv centimeter livmoderhals tilbage, og jordmoderen sagde det går den rette vej, selvfølgelig kan der går længere tid men hvis der ikke sker noget, så må vi jo bare tag imod tilbuddet og blive sat igang på torsdag d. 25 okt. Jeg har et lille håb om at der måske vil ske noget før det, men man ved aldrig

Mine plukveer gjorde mega ondt i starten men synes godt nok smerten er begyndt at forsvinde og pludselig går det sku lidt den modsatte vej haha

Men han er sku godt nok aktiv om natten, han mosler rundt og puffer til mig, jeg tisser konstant og det vildeste er nok at når jeg tisser så det ikke en eller to dråber men et glas til tre glas haha, drikker slet ikke så meget som jeg tisser (synes jeg) 

Jeg håber alt det bedste for dig og din kommende lille familie håber du får en nem og hurtig fødsel og håber sku du ikke kommer til st gå igennem en lang og kedelig ventetid som jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.