Chili skriver:
Jeg har i lang tid faktisk sovet 10-12 timer om natten
men siden igår aftes har jeg haft plukveer/veer. Så kunne ikke sove ordentligt...
Men jeg fik også akupunktur igår og min mand masserede mig i lang tid. Håber i hvert fald det tager til! 
Jeg skal også til jm i dag faktisk, så vi har begge noget at se frem til i dag, og forhåbentligt gider din jm hjælpe med bare et eller andet

Åh krydser fingre for din engle kommer ud snart
du har jo også termin om 3 dage kan jeg se
Jeg var forbi jm og hun ville først sætte mig igang d.25 oktober, på næste torsdag, det fint nok med mig, hun sagde der var mulighed for at tag derhen 2 dage før, og få en pille eller en sprøjte tror jeg, men om det hjælper kunne hun ikke garantere, oveni det fik jeg et papir om selve det med at de har en undersøgelse på hvidovre hospital (altså angående om det der 2 dage før hvis jeg vil være med) men bivirkninger og ulemper kan være at fosterdød 1 ud af 10.000 og det vil jeg slet slet ikke udsætte mit barn for, så jeg kan sagtens vente til d.25 hvis der nu ikke sker noget
i can live with it
Det med søvn, tro mig det forfærdeligt, heldigt at din mand vil massere dig, min mand gør det men det hjælper ikke her længere, sover max 2-4 timer og så jeg vågen i rigtig langtid
ret nedern, men det snart over så har jeg den lille i armene
håber så selvfølgelig han kommer før igangsættelsen
ps. plukveer bliver værre jo længere tid der gå, jeg føler bare min mave er en stor plukvee :-P
for du også snart føder

Anmeld