Ønskebarnet12 skriver:
Det sku da dejligt at vide at ens barn har lagt sig dybere ned og at fødslen nærmere sig
der sku håb der
Krydser fingre for du snart får den lille nye ud;-)
Jeg ved at jeg har en halv centimeter livmoderhals tilbage, og jordmoderen sagde det går den rette vej, selvfølgelig kan der går længere tid men hvis der ikke sker noget, så må vi jo bare tag imod tilbuddet og blive sat igang på torsdag d. 25 okt. Jeg har et lille håb om at der måske vil ske noget før det, men man ved aldrig
Mine plukveer gjorde mega ondt i starten men synes godt nok smerten er begyndt at forsvinde og pludselig går det sku lidt den modsatte vej haha
Men han er sku godt nok aktiv om natten, han mosler rundt og puffer til mig, jeg tisser konstant og det vildeste er nok at når jeg tisser så det ikke en eller to dråber men et glas til tre glas haha, drikker slet ikke så meget som jeg tisser (synes jeg) 
Jeg håber alt det bedste for dig og din kommende lille familie
håber du får en nem og hurtig fødsel og håber sku du ikke kommer til st gå igennem en lang og kedelig ventetid som jeg

Mine plukveer er desværre taget af i løbet af natten
Men jeg fik da sovet 12 timer 

Min lillemand er faktisk ikke særlig aktiv om natten, han er meget flink mod mig, det er dejligt 
Det må da også være rart for dig at vide du kun har ½cm livmoderhals tilbage, så ved du da det går den rigtige vej, og forhåbentligt hurtigt, med tilpas mange plukveer
Håber begge vores bebs kommer inden ugens udgang, vi fortjener at se vores mesterværker!
Hihi
Håber også på en nem fødsel for dig, og en masse vestøv til at starte med
Det bliver så dejligt at blive en lille familie
Kom så babyer!