40+0 termin i dag!!! :-D( langt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Det sku da dejligt at vide at ens barn har lagt sig dybere ned og at fødslen nærmere sig der sku håb der

Krydser fingre for du snart får den lille nye ud;-)

Jeg ved at jeg har en halv centimeter livmoderhals tilbage, og jordmoderen sagde det går den rette vej, selvfølgelig kan der går længere tid men hvis der ikke sker noget, så må vi jo bare tag imod tilbuddet og blive sat igang på torsdag d. 25 okt. Jeg har et lille håb om at der måske vil ske noget før det, men man ved aldrig

Mine plukveer gjorde mega ondt i starten men synes godt nok smerten er begyndt at forsvinde og pludselig går det sku lidt den modsatte vej haha

Men han er sku godt nok aktiv om natten, han mosler rundt og puffer til mig, jeg tisser konstant og det vildeste er nok at når jeg tisser så det ikke en eller to dråber men et glas til tre glas haha, drikker slet ikke så meget som jeg tisser (synes jeg) 

Jeg håber alt det bedste for dig og din kommende lille familie håber du får en nem og hurtig fødsel og håber sku du ikke kommer til st gå igennem en lang og kedelig ventetid som jeg

Mine plukveer er desværre taget af i løbet af natten  Men jeg fik da sovet 12 timer 

Min lillemand er faktisk ikke særlig aktiv om natten, han er meget flink mod mig, det er dejligt 

Det må da også være rart for dig at vide du kun har ½cm livmoderhals tilbage, så ved du da det går den rigtige vej, og forhåbentligt hurtigt, med tilpas mange plukveer  

Håber begge vores bebs kommer inden ugens udgang, vi fortjener at se vores mesterværker! Hihi  

Håber også på en nem fødsel for dig, og en masse vestøv til at starte med   Det bliver så dejligt at blive en lille familie  Kom så babyer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Mine plukveer er desværre taget af i løbet af natten  Men jeg fik da sovet 12 timer 

Min lillemand er faktisk ikke særlig aktiv om natten, han er meget flink mod mig, det er dejligt 

Det må da også være rart for dig at vide du kun har ½cm livmoderhals tilbage, så ved du da det går den rigtige vej, og forhåbentligt hurtigt, med tilpas mange plukveer  

Håber begge vores bebs kommer inden ugens udgang, vi fortjener at se vores mesterværker! Hihi  

Håber også på en nem fødsel for dig, og en masse vestøv til at starte med   Det bliver så dejligt at blive en lille familie  Kom så babyer! 

Plukveer kommer og gå, de bliver skam kraftigere med tiden, men gud hvor bliver jeg utålmodig når alle rundt om en føder og man stadig ikk har født:-p

Men krydser sku både ben og Armé og alt hvad der kan krydses at vi snart får vores små lækre basser i armene 

Anmeld

19. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Plukveer kommer og gå, de bliver skam kraftigere med tiden, men gud hvor bliver jeg utålmodig når alle rundt om en føder og man stadig ikk har født:-p

Men krydser sku både ben og Armé og alt hvad der kan krydses at vi snart får vores små lækre basser i armene 

Jeg bliver også misundelig på alle de andre som føder gid det var mig!

Og ja, jeg krydser også alt jeg har

Anmeld

19. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Jeg bliver også misundelig på alle de andre som føder gid det var mig!

Og ja, jeg krydser også alt jeg har

Vores tur kommer vel nok snart, ugen er færdig og har stadig ikke født :-( gik op og ned af trapperne igår men intet skete

Anmeld

19. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

Vores tur kommer vel nok snart, ugen er færdig og har stadig ikke født :-( gik op og ned af trapperne igår men intet skete

Ugen varer da til på søndag  

Jeg havde smertefulde plukveer med 8 min. interval i 7 timer igår! Og hold kæft hvor har jeg sovet dårligt  

Nu her kommer de ikke så hyppigt, men håber da det kommer igang

Føder sikkert på termin, min graviditet har bare været helt normal, så hvorfor ikke føde på termin

Du får lige en masse vestøv igen  

Anmeld

19. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Ugen varer da til på søndag  

Jeg havde smertefulde plukveer med 8 min. interval i 7 timer igår! Og hold kæft hvor har jeg sovet dårligt  

Nu her kommer de ikke så hyppigt, men håber da det kommer igang

Føder sikkert på termin, min graviditet har bare været helt normal, så hvorfor ikke føde på termin

Du får lige en masse vestøv igen  

Åh søde, kender det alt alt alt for godt, jeg sover nærmest slet ikk om natten, min rygrad gør satme ondt! Jeg kan tude hele dagen! Det gør så ondt st jeg ikke kan sidde, stå eller ligge:-( jeg håber han kommer snart og jeg troede skal også jeg ville føde til terminen eller før men nu jeg gået 4 dage over og håber ikke jeg går hele 10 dage over for så bliver jeg sat igang og ønsker inderligt at han selv viser tegn på fødsel! 

Men ja sender ve støv til dig også søde og håber virkelig ikke du kommer til at gå over tid <3

Anmeld

19. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

JJehha

Åh søde, kender det alt alt alt for godt, jeg sover nærmest slet ikk om natten, min rygrad gør satme ondt! Jeg kan tude hele dagen! Det gør så ondt st jeg ikke kan sidde, stå eller ligge:-( jeg håber han kommer snart og jeg troede skal også jeg ville føde til terminen eller før men nu jeg gået 4 dage over og håber ikke jeg går hele 10 dage over for så bliver jeg sat igang og ønsker inderligt at han selv viser tegn på fødsel! 

Men ja sender ve støv til dig også søde og håber virkelig ikke du kommer til at gå over tid <3

Jeg har heller lyst til at blive sat igang... Det er trods alt bedst hvis fødslen kommer helt naturligt! Så selvfølgelig håber vi det sker, og det håber jeg da også for dig

Jeg trøster mig med, for hver dag der går, er der hele tiden en mindre til han kommer

Men hver gang man får flere smerte fulde plukveer, får man forhåbningen, er det nu? men nej

Anmeld

19. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Jeg har heller lyst til at blive sat igang... Det er trods alt bedst hvis fødslen kommer helt naturligt! Så selvfølgelig håber vi det sker, og det håber jeg da også for dig

Jeg trøster mig med, for hver dag der går, er der hele tiden en mindre til han kommer

Men hver gang man får flere smerte fulde plukveer, får man forhåbningen, er det nu? men nej

Kender det alt for godt! Jeg sad og havde menstruations smerter og tænkte "Gud måske sker det her i aften, men så snart jeg lagde mig under dynen forsvandt det, og så kunne jeg mærke det er min rygrad som gør mega NAs!" jeg tror bare forventninger kommer hver eneste gang man får lidt små menses smerter, men det sku en stor skuffelse når de forsvinder igen, tror igen på at jeg bliver sat igang og Intet kommer af sig selv :-p

Men det vigtigste er at babyerne har det godt, og uanset om det i dag eller om nogle dage så skal de nok komme ud

Anmeld

20. oktober 2012

Chili

Ønskebarnet12 skriver:

OrlciPræci

Kender det alt for godt! Jeg sad og havde menstruations smerter og tænkte "Gud måske sker det her i aften, men så snart jeg lagde mig under dynen forsvandt det, og så kunne jeg mærke det er min rygrad som gør mega NAs!" jeg tror bare forventninger kommer hver eneste gang man får lidt små menses smerter, men det sku en stor skuffelse når de forsvinder igen, tror igen på at jeg bliver sat igang og Intet kommer af sig selv :-p

Men det vigtigste er at babyerne har det godt, og uanset om det i dag eller om nogle dage så skal de nok komme ud

Præcis...

Men det er meget rart at vide der er en tids begrænsning, og vi kommer til at se vores små drenge inden november

Anmeld

20. oktober 2012

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Præcis...

Men det er meget rart at vide der er en tids begrænsning, og vi kommer til at se vores små drenge inden november

Ja, set skønt at vide han er her før næste mandag igen hvis nu man bliver sat igang torsdag og der ikke sker noget, så er han her nok før næste mandag tanken er dejlig, men jeg er også godt nik træt, og min rygrad på den ene sidde, gør af helvedes ondt, jeg har fået massage i en time men det hjælper kun i en halv time før smerterne vender tilbage, kan slet ikke sove længere, tror det bliver trættende når babyen også kommer så har jeg ikke mere energi, og forhåbentlig er han en lille en som sover lidt ekstra for mor er sku løbet tør af krafter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.