undres over vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

PiaMorTil2

Anonym skriver:

ja hold da op den har måtte føles som en evighed.

Må man spørge hvad du blev sygemeldt for?

Det blev jeg fordi jeg har dårlig ryg og for og skåne den så blev jeg sygmeldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Snartmortil3

hansen1 skriver:

Su må ikke spørger mig han nævnte nået med nogle nerver der havde  sat sig i klemme. Så minimum 3 gange om dagen kan jeg faktisk ikke gå, da det giver jag helt ned i den ene fod.. 

Puha den er stadig lang er kun 16 uger henne .. 

har du prøvet en fysioterapeut? Jeg låser i bækkenet, og nogle led i lænden. Min fysioterapeut hjælper mig rigtig meget, og ville aldrig undvære hende

Anmeld

15. oktober 2012

Snartmortil3

Ps.. Blev sygmeldt i min første graviditet i uge 17 pga plukveer. Der havde jeg dog allerede haft bækkenproblemer fra uge 10, men bidt det i mig, da jeg ikke ville sygemeldes. Endte med næsten ikke at kunne gå de sidste 20 tyver af graviditeten+plukveer.

Anmeld

16. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

stress ifm dit arbejde?

Det lyder heller ikke sjovt,,

Ja det var i forbindelse med arbejdet.. Ik spor sjovt men det skal siges at når man kæmper med sådan noget så begynder man altså ikke at kede sig.. Det kan være svært selv at overskue de mindste ting! Så tiden gik på behandling, og pleje af mig selv og lillefisen i maven

Anmeld

16. oktober 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Jeg var ved vagtlæge her i weekenden pga halsbetændelse og kom hurtigt til, at snakke om min graviditet. Hun spørger ind til den og spørger hvordan det går. Jeg forklarer hende at jeg oplever plukve-lign. smerter og at det hele strammer i underlivet. Hun spørger mig om jeg stadig er på arbejdsmarkedet og virkede hel harm over at jeg sagde ja selvfølgelig! Jeg er i 8. uge....
Hold da op tænkte jeg da jeg gik hjem... Der er vel da ingen der bliver sygemeldt i 8. uge?

Jeg blev sygmeldt i uge 10med milo og var sygmeldt hele graviditeten!

Anmeld

16. oktober 2012

Kief31

Jeg arbejdede til 14 dage før fødsel første gang, og 1 dag før anden gang.. Håber da på at arbejde hele vejen denne gang også

Anmeld

18. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

man kan altid fyre - det handler bare om at formulere grunden ordentlig. IFT de nye regler må man fyre fra første sygedag - også gravide.

Det er jeg ikke enig i, men man skal jo heller ikke være enige om alt  Håber det hele ordner sig for dig i alt fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.