Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg var ved vagtlæge her i weekenden pga halsbetændelse og kom hurtigt til, at snakke om min graviditet. Hun spørger ind til den og spørger hvordan det går. Jeg forklarer hende at jeg oplever plukve-lign. smerter og at det hele strammer i underlivet. Hun spørger mig om jeg stadig er på arbejdsmarkedet og virkede hel harm over at jeg sagde ja selvfølgelig! Jeg er i 8. uge....Hold da op tænkte jeg da jeg gik hjem... Der er vel da ingen der bliver sygemeldt i 8. uge?
Jeg var ved vagtlæge her i weekenden pga halsbetændelse og kom hurtigt til, at snakke om min graviditet. Hun spørger ind til den og spørger hvordan det går. Jeg forklarer hende at jeg oplever plukve-lign. smerter og at det hele strammer i underlivet. Hun spørger mig om jeg stadig er på arbejdsmarkedet og virkede hel harm over at jeg sagde ja selvfølgelig! Jeg er i 8. uge....Hold da op tænkte jeg da jeg gik hjem... Der er vel da ingen der bliver sygemeldt i 8. uge?
Kender en der blev sygemeldt i uge 10, jeg blev selv sygemeldt i uge 19 ( men ventede også 3-4 uger med o dt i bækkenet før jeg gik til læge, så var nok blevet det før )
Jeg blev sygemeldt i uge 9 . Med hold i bækkenet.. Og i følge min læge skal jeg ikke regne med at komme i job igen før efter jeg har født ..
Jo det er der mange der gør.. Jeg selv startede med sygemelding i uge 7.. Kom dog tilbage men blev igen i uge 18 og graviditeten ud..
Jeg blev sygemeldt i uge 6. Kom tilbage en uge omkring uge 12, men måtte hurtigt sygemeldes igen.
Dog ikke pga bækken, men pga styrtblødninger.
Nu er jeg i uge 25 og jeg kommer ikke tilbage før efter endt barsel.
Tjoo..jeg har været det med mine...såe...det er der
KærligstSussie
jo det er der da mange der bliver, og af forskellige årsager
Blev sygemeldt i uge 10 med stress og var sygemeldt graviditeten ud trods bedring da ingen ville risikere et tilbagefald
MinBabyOscar <3 skriver: Kender en der blev sygemeldt i uge 10, jeg blev selv sygemeldt i uge 19 ( men ventede også 3-4 uger med o dt i bækkenet før jeg gik til læge, så var nok blevet det før )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128