undres over vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

hansen1 skriver:

Jeg blev sygemeldt i uge 9 . Med hold i bækkenet.. Og i følge  min læge skal jeg ikke regne med at komme i job igen før efter jeg har født .. 

hold i bækkenet? Hvad er det for noget?

Så har du da godt nok haft dig en meget lang graviditet var?

God bedring. Hvornår skal du føde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jo det er der mange der gør..
Jeg selv startede med sygemelding i uge 7.. Kom dog tilbage men blev igen i uge 18 og graviditeten ud..

Jeg havde bare slet ikke tænkt på at det kunne være muligt at have komplikationer så tidligt.
Men selvfølgelig er det da det..

Puha håber jeg går fri for at skulle sygemeldes allerede nu, det er da en skrækkelig lang graviditet så

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

Uh ha jo det der der sikkert mange flere end vi tror der bliver..

Jeg blev selv sygmeldt i uge 6

Så tiden her har været meget lang...

ja hold da op den har måtte føles som en evighed.

Må man spørge hvad du blev sygemeldt for?

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg blev sygemeldt i uge 6. Kom tilbage en uge omkring uge 12, men måtte hurtigt sygemeldes igen.

Dog ikke pga bækken, men pga styrtblødninger.

Nu er jeg i uge 25 og jeg kommer ikke tilbage før efter endt barsel.

jeg havde bare slet ikke tænkt tanken at det var muligt at have komplikationer så tidligt, men selvfølgelig er det da muligt.

Jeg havde selv bækkenløsning i min tidligere graviditet, men dette startede først noget senere i graviditeten.

Så har det været en lang graviditet for dig? Ved man hvorfor du får disse styrtblødninger?

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjoo..jeg har været det med mine...såe...det er der

Kærligst
Sussie

Jeg havde bare slet ikke forestillet mig at man kunne have komplikationer så tidligt. Bliver helt overrasket over alle de der egentlig har haft det. Det må have været nogle umenneskelig lange graviditeter.

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Blev sygemeldt i uge 10 med stress og var sygemeldt graviditeten ud trods bedring da ingen ville risikere et tilbagefald

stress ifm dit arbejde?

Det lyder heller ikke sjovt,,

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jo det er der da mange der bliver, og af forskellige årsager

ja det kan jeg se..

Håber sørme jeg går fri... Er lidt bange for at miste mit arbejde, og med en langtidssygemelding så står man jo ikke ligefrem bedre stillet.

Anmeld

15. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg havde bare slet ikke forestillet mig at man kunne have komplikationer så tidligt. Bliver helt overrasket over alle de der egentlig har haft det. Det må have været nogle umenneskelig lange graviditeter.

Tjaaa...man vender sig til det 

For mit vedkommende har jeg altid elsket at gå hjemme i den søde ventetid, og jeg har aldrig kedet mig et eneste sekund

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...man vender sig til det 

For mit vedkommende har jeg altid elsket at gå hjemme i den søde ventetid, og jeg har aldrig kedet mig et eneste sekund

Jeg kunne også sagtens vænne mig til at gå hjemme, men hvis man har ondt, bløder eller andet der hindrer en i de daglige gøremål så tror jeg jeg ville bklive vanvittig.

Anmeld

15. oktober 2012

hansen1

Anonym skriver:

hold i bækkenet? Hvad er det for noget?

Så har du da godt nok haft dig en meget lang graviditet var?

God bedring. Hvornår skal du føde?

Su må ikke spørger mig han nævnte nået med nogle nerver der havde  sat sig i klemme. Så minimum 3 gange om dagen kan jeg faktisk ikke gå, da det giver jag helt ned i den ene fod.. 

Puha den er stadig lang er kun 16 uger henne .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.