BaMy skriver:
Jeg fik fjernet min datter men de måtte indrømme det var forkert.. blandt andet skulle jeg pakke min datter ind i vat da jeg boede der. hun måtte ikke falde slå sig eller lign hvor jeg har det såen børn skal da opleve at have skræmmer.
De sagde min datter gik i beskidt tøj og så vidt jeg ved kan alt altså ikke komme af i vask så skal man åbenbart smide tøj ud når man ikke kan få pletterne af hvor mange har råd til det ?
De sagde også hun så sjusket og usel ud fordi hendes hår var filtrer hun blev børstet hver morgen men bare man tager en trøje eller en hue af/på så ugler man hende hår fordi det er fe hår.. dvs jeg skal følge hende en hel dag for at børste håret eller klippe hende skaldet hvor mange forældre gør det ??
Men kan da godt se fordi de tager en beslutning er man en dårlig mor i dine øjne jeg siger ikke jeg er perfekt men det sgu ikke sjovt at blive dømt og det viser sig det er en fejl men nej kommunen kan åbenbart ikke lave fejl..
Gør mig sgu ondt at høre dit svar :-(
Jeg kan ikke bedømme din sag. Kun sige, at efter jeg har set hvordan der bliver arbejdet hos forvaltningen, så må jeg sige at jeg ikke synes de dømmer for hårdt.
Jeg er ked af at du har fået dit barn fjernet i en periode. Det var ikke mig der har bedømt det, eller mig der skal sige om det var rigtigt eller forkert. Jeg ved ikke hvad betingelserne er for at fjerne et barn, men kan dog ikke tro at du fik dit barn fjernet fordi det havde ullert hår! Hvis det er tilfældet, så skal du få fat i en advokat, og så kan du ved hjælp af bl.a. forvaltningsloven få en stor erstatning for den forbrydelse der er sket mod dig!
Jeg er bare af den holdning at man overordnet må stole på at vores stat gør det bedste de kan, og at vi ikke bor i en kommunistisk korrupt politistat, der vil os det ondt.
Derudover, så er jeg sikker på at du er enig med mig i, at de forældre der ikke er gode forældre, ikke skal have deres børn hos sig.
Anmeld