An&Jo skriver:
jeg må indrømme at jeg havde taget mit barn ud af den dagpleje..
Min søn har svær astma og reagerer med det samme han er i nærheden af røg, så for mig er det meget vigtigt at han ikke bliver udsat for røg overhovedet..
Desværre så bliver han hveranden weekend udsat for direkte passiv rygning ved hans fars forældre, og i hans fars lejlighed kan man også tydeligt lugte at der bliver røget når min søn ikke er der.. hans tøj STINKER af røg, og jeg er nødt til at skifte det med det samme vi kommer hjem, det er faktisk så man bliver helt skidt af at sidde i bilen med ham når vi kører hjem.. 
Tænk sig man ikke kan tage mere hensyn til børn end det der.. hun burde ikke udsætte børnene for det.. og ja som jeg skrev, så havde jeg nok bedt om at få flyttet mit barn til en anden dagplejer..
Jeg kan godt forstå din holdning, når din søn har svær astma.
Og jeg ville ønske at tingene bare var så nemme, at jeg tog ham ud af dagplejeren, og fik ham i en anden dagpleje/vuggestue, men nu er det bare ikke sådan lige, vi bor i København, der er ingen vuggestue pladser ledige i vores område, ja hvis jeg ønsker at bruge garanti ordningen (hvilket er den eneste mulighed for at få en kommunal plads) så kan jeg vente i op til 2 mdr (okay) og risikere at få en plads til ham på Nørrebro/bispebjerg, for det er de eneste steder der er ledige pladser.
Så nu har vi valgt at benytte os af privat ordning, og endelig fundet en vi er glade for, vi har besøgt op til flere forskellige private dagplejer, hvor jeg aldrig kunne drømme om at aflevere mit barn. Så ville ønske at det var så lige til, at finde en anden plads til ham, men er det desværre ikke. Og ja så er det da pisse ulækkert at han stinker af gammel røg
Anmeld