Tulle83 skriver:
Det som jeg hæftede mig ved var, at du i din første kommentar skrev, at det ikke var en fødsel når man har fået kejsersnit.
Senere retter du så på en anden bruger der selv mener at hendes barns fødsel kaldes "født ved kejsersnit", og det er netop derfor at jeg siger til dig, at du ikke kan krænge en mening ned over andres hoveder fordi det er rigtigt i din verden. Jeg har selv fundet beviser for, at det hedder født ved kejsernsit, men krænger derved ikke min mening ned over dit hoved. Jeg slår bare fast, at vi alle kan have forskellige meninger, og at din, min eller andres mening ikke nødvendig vis er fact!
du har gandke ret at de kalder det : født ved KS, men det er også ganske rigtigt at de ikke har født.
og ja vi alle har menninger og det skal vi også have lov til at have. men det irritere mig grænseløst, at du bliver ved, fordi det er FACT at man først har FØDt når man har presset barnet ud gennem fødselskanalen...
og ikke ment at man ikke kan sige at man ik har født, for det vil jeg nok selv sige hvis jeg havde fået KS, bare man ved at man egentlig ikke har født...
og hvis vi stadig ikke er enige, synes jeg vi to lukker den her.
jeg siger ikke til nogen at de ikke har født, jeg svare på TS spørgsmål.
som hed hvornår man kan kalde det en fødsel...
og det har jeg svaret på, så kan alle i verden der får KS, sige de har født, uden nogen problemer, men bare de ved at de har de faktisk IKKE!