Sen "update" på scanning 10+2 i sidste uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

man kunne se hjertet bankede, og på et tidspunkt kunne man se den tog armene ud til siden, som hvis den prøvede at svømme :p - men ellers lignede det bare en klat på skærmen hehe..
men ja, så længe alt er godt så går det nok at jeg ikke kunne se det var en baby - så længe gynækologen kunne se det og sagde alt var som det sku være

Jeg stoler også på gynækologen når han siger han er tilfreds - det er vi nødt til for at angsten ikke overtager 

Men herligt den bevæger sig OG svømmer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg stoler også på gynækologen når han siger han er tilfreds - det er vi nødt til for at angsten ikke overtager 

Men herligt den bevæger sig OG svømmer  

min kæreste kunne sagtens se det var en baby, og stod og pegede på skærmen og sagde sådan: jo skat, kan du ikke se, det hovedet der fra den anden vinkel, og så armene osv osv.. og jeg lå bare og flovede mig over jeg bare slet ikke kunne se det var en baby
heldigvis beroligede gyn. mig med at det altså sker ret ofte at folk ikke kan se det er en baby når de ligger den forkerte vej, det åbenbart bare min kæreste der er utrolig god til at analysere ultralydsbilleder

det var bare rigtig dejligt, og begynder efterhånden at tro på det nok skal lykkeds denne gang!

Anmeld

9. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

min kæreste kunne sagtens se det var en baby, og stod og pegede på skærmen og sagde sådan: jo skat, kan du ikke se, det hovedet der fra den anden vinkel, og så armene osv osv.. og jeg lå bare og flovede mig over jeg bare slet ikke kunne se det var en baby
heldigvis beroligede gyn. mig med at det altså sker ret ofte at folk ikke kan se det er en baby når de ligger den forkerte vej, det åbenbart bare min kæreste der er utrolig god til at analysere ultralydsbilleder

det var bare rigtig dejligt, og begynder efterhånden at tro på det nok skal lykkeds denne gang!

Åh sådan har jeg det også!  Det er fantastisk at begynde at tro på det efterhånden...

Haha så skal din kæreste da ha en udd inden for scanninger og blive professionel

Min mand mener vores baby ligner en and på de seneste billeder 

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Åh sådan har jeg det også!  Det er fantastisk at begynde at tro på det efterhånden...

Haha så skal din kæreste da ha en udd inden for scanninger og blive professionel

Min mand mener vores baby ligner en and på de seneste billeder 

ja det er så er også sikker på det kommer til at gå godt for jer

hehe ja det kan være jeg sku foreslog ham det

du kan lige se billedet, og så håber jeg atlså det ikke bare er mig der er helt håbløs haha

hahah en and ligefrem, så skal du altså holde igen med alt det fjerkræ der, vi sku jo nødig have det var en and der kom ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2012

UnderCover37

ja det er så er også sikker på det kommer til at gå godt for jer

hehe ja det kan være jeg sku foreslog ham det

du kan lige se billedet, og så håber jeg atlså det ikke bare er mig der er helt håbløs haha

hahah en and ligefrem, så skal du altså holde igen med alt det fjerkræ der, vi sku jo nødig have det var en and der kom ud

Haha, jeg tror faktisk kun jeg har fået kylling ganske enkelte gange de sidste 3 måneder faktisk og kan ikke lide and!

Men ja, scanningsbilleder er svære at kigge på!
Jeg kan godt se at jeres ikke længere er en klat men er ligesom med to runde ender og lidt smaldere på midten men jeg ville nok heller ikke tippe baby hvis jeg ikke vidste hvad jeg så på

Utroligt mange  for os begge - og jeg skal finde mig i, at jeg ikke skal tjekkes igen før den 18  tror ikke jeg overlever...

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Haha, jeg tror faktisk kun jeg har fået kylling ganske enkelte gange de sidste 3 måneder faktisk og kan ikke lide and!

Men ja, scanningsbilleder er svære at kigge på!
Jeg kan godt se at jeres ikke længere er en klat men er ligesom med to runde ender og lidt smaldere på midten men jeg ville nok heller ikke tippe baby hvis jeg ikke vidste hvad jeg så på

Utroligt mange  for os begge - og jeg skal finde mig i, at jeg ikke skal tjekkes igen før den 18  tror ikke jeg overlever...

haha jamen skal vi så satse på det er en baby og ikke en and der kommer ud?

jeg kan også godt lidt fornemme det med hoved og underdel, men hvis jeg ikke vidste hvad det var, havde jeg nok ikke gættet på baby som det første

jeg tæller også bare allerede ned, næste gang er NF d. 22 - lige nu synes jeg ikke det virker om så lang tid(nok pga scanning igår) men ved bare at om et par dage, bliver jeg igen mega utålmodig
d. 18 - det er allerede om 9 dage er det scanning eller hvad skal du der?

Anmeld

9. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

haha jamen skal vi så satse på det er en baby og ikke en and der kommer ud?

jeg kan også godt lidt fornemme det med hoved og underdel, men hvis jeg ikke vidste hvad det var, havde jeg nok ikke gættet på baby som det første

jeg tæller også bare allerede ned, næste gang er NF d. 22 - lige nu synes jeg ikke det virker om så lang tid(nok pga scanning igår) men ved bare at om et par dage, bliver jeg igen mega utålmodig
d. 18 - det er allerede om 9 dage er det scanning eller hvad skal du der?

Jeg satser stort på en bebs og ikke en and eller andet fra dyreriget

Ja jeg tæller også ned til NF som er den 18.10 men 9 dage er alt for længe når jeg sidst så den i fredags! 

Jeg har sådan en Angelsounds doppler som man kan lede efter  lyd med fra 12. uge og den har jeg prøvet i dag og i går og jeg bilder mig ind at jeg har fundet lyden omend lidt svag (jeg er jo godt polstret )

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg satser stort på en bebs og ikke en and eller andet fra dyreriget

Ja jeg tæller også ned til NF som er den 18.10 men 9 dage er alt for længe når jeg sidst så den i fredags! 

Jeg har sådan en Angelsounds doppler som man kan lede efter  lyd med fra 12. uge og den har jeg prøvet i dag og i går og jeg bilder mig ind at jeg har fundet lyden omend lidt svag (jeg er jo godt polstret )

haha mon ikke der også er størst sandsynlighed for en baby

jeg forstår dig godt! selvom der kun var 1½ uge mellem mine to sidste scanninger var jeg bare ved at dø til sidst :p
men lige pludselig er det NF og så ser du din lille lækre and igen!

ej ååh. hvor fint.. det da mega hyggeligt, også selvom det måske er indbildsk lyd lidt endnu, men der går jo ikke længe før det ihvertfald med sikkerhed er bebses
ej.. hvor har du købt sådan en henne? og er de ikke mega dyre?

Anmeld

9. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

haha mon ikke der også er størst sandsynlighed for en baby

jeg forstår dig godt! selvom der kun var 1½ uge mellem mine to sidste scanninger var jeg bare ved at dø til sidst :p
men lige pludselig er det NF og så ser du din lille lækre and igen!

ej ååh. hvor fint.. det da mega hyggeligt, også selvom det måske er indbildsk lyd lidt endnu, men der går jo ikke længe før det ihvertfald med sikkerhed er bebses
ej.. hvor har du købt sådan en henne? og er de ikke mega dyre?

Jeg købte den via en bruger herinde anden gang jeg var gravid, sidste år i Maj - men nåede aldrig at bruge den, dengang men NU skal den (mis)bruges!

De er ikke voldsomt dyre, prøv at google det
Og selvom det måske er indbildt så giver det lidt ro i hjertet i lidt tid  

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg købte den via en bruger herinde anden gang jeg var gravid, sidste år i Maj - men nåede aldrig at bruge den, dengang men NU skal den (mis)bruges!

De er ikke voldsomt dyre, prøv at google det
Og selvom det måske er indbildt så giver det lidt ro i hjertet i lidt tid  

sådan vil jeg også have :p
det må da være mega hyggeligt at høre, og det bliver vel stærkere med tiden, så du ikke er i tvivl om det er ønske tækning eller om det er bebsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.