Sen "update" på scanning 10+2 i sidste uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

UnderCover37

Jeg var til scanning i Onsdags for at kigge om alt stadig er ok med baby og det ér det! 

Den vokser og svarer præcis til dagen - og da jeg ganske overraskende blev scannet i Fredags passede den også perfekt!

Billedet er fra Onsdag, dvs 10+2  og min gynækolog kiggede den hurtigt igennem og den ser ud som den skal på dette tidspunkt, og har 2 arme og to ben - og så bevæger den sig, faktisk hopper den inde i maven!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Snehund

Tillykke

Anmeld

8. oktober 2012

Musen5

UnderCover35 skriver:

Jeg var til scanning i Onsdags for at kigge om alt stadig er ok med baby og det ér det! 

Den vokser og svarer præcis til dagen - og da jeg ganske overraskende blev scannet i Fredags passede den også perfekt!

Billedet er fra Onsdag, dvs 10+2  og min gynækolog kiggede den hurtigt igennem og den ser ud som den skal på dette tidspunkt, og har 2 arme og to ben - og så bevæger den sig, faktisk hopper den inde i maven!! 

Stort tillykke med at den bette er som den skal være

/Mette

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

UnderCover35 skriver:

Stort tillykke   hvor er det bare dejligt ... 

Kan se du hedder "3. gang MÅ være lykkens gang"  var du langt henne de andre gange eller ? ikke for at træde i noget .. 

Glæder mig til det bliver min tur til at se den lille til scanning der er bare længe til endnu ØV ! er kun 5 +0 i dag  

Anmeld

8. oktober 2012

M&N

UnderCover35 skriver:

Stort tillykke! Det er altid dejligt når scanningerne går godt og alt er som det skal være

Anmeld

8. oktober 2012

Mokka

Så fint

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Snehund skriver:

Tillykke

Tusind tak 

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Musen5 skriver:

Stort tillykke med at den bette er som den skal være

/Mette

Tusind tak, det er helt fantastisk! 

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Akmese skriver:

Stort tillykke   hvor er det bare dejligt ... 

Kan se du hedder "3. gang MÅ være lykkens gang"  var du langt henne de andre gange eller ? ikke for at træde i noget .. 

Glæder mig til det bliver min tur til at se den lille til scanning der er bare længe til endnu ØV ! er kun 5 +0 i dag  

Du træder sommend ikke ind i noget - realiteterne er at vi har mistet 2 gange før i uge 6-7 og i 8+ men at det denne gang indtil videre forløber perfekt 

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

BabyWish2012 <3 skriver:

Stort tillykke! Det er altid dejligt når scanningerne går godt og alt er som det skal være

JA! Det er jo så skønt at det går planmæssigt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.