Sen "update" på scanning 10+2 i sidste uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

UnderCover37

Mokka skriver:

Så fint

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Mink

UnderCover35 skriver:

Du træder sommend ikke ind i noget - realiteterne er at vi har mistet 2 gange før i uge 6-7 og i 8+ men at det denne gang indtil videre forløber perfekt 

Okay så er jeg glad for jeg ikke gjorde. ! men hvor er det her så barre endnu mere fantastisk !   tillykke med den fine scanning endnu engang ! 

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Jeg var til scanning i Onsdags for at kigge om alt stadig er ok med baby og det ér det! 

Den vokser og svarer præcis til dagen - og da jeg ganske overraskende blev scannet i Fredags passede den også perfekt!

Billedet er fra Onsdag, dvs 10+2  og min gynækolog kiggede den hurtigt igennem og den ser ud som den skal på dette tidspunkt, og har 2 arme og to ben - og så bevæger den sig, faktisk hopper den inde i maven!! 

årrrrrrrrh.hvor fantastisk søde!!! dejlig  update!

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Jeg var til scanning i Onsdags for at kigge om alt stadig er ok med baby og det ér det! 

Den vokser og svarer præcis til dagen - og da jeg ganske overraskende blev scannet i Fredags passede den også perfekt!

Billedet er fra Onsdag, dvs 10+2  og min gynækolog kiggede den hurtigt igennem og den ser ud som den skal på dette tidspunkt, og har 2 arme og to ben - og så bevæger den sig, faktisk hopper den inde i maven!! 

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

Taaak søde, ja det er helt fantastisk! 

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Akmese skriver:

Okay så er jeg glad for jeg ikke gjorde. ! men hvor er det her så barre endnu mere fantastisk !   tillykke med den fine scanning endnu engang ! 

Tusind tak 

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Taaak søde, ja det er helt fantastisk! 

Din fine spirer ligner min på det tidspunkt .. Jae det skal nok blive godt altså JUHUUUUUUUUU 

Anmeld

8. oktober 2012

Miss Kat

Hvor er den fin! Stort tillykke! 

Jeg nærstuderede lige billedet ekstra grundigt, da min egen forhåbentlig også snart ser sådan ud.

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Miss Kat skriver:

Hvor er den fin! Stort tillykke! 

Jeg nærstuderede lige billedet ekstra grundigt, da min egen forhåbentlig også snart ser sådan ud.

Det er så spændende, og din ser da også snart sådan ud 

Skal du også kontrolscannes omkring uge 10?

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

Din fine spirer ligner min på det tidspunkt .. Jae det skal nok blive godt altså JUHUUUUUUUUU 

Weeeee tak! 

Og så er der dato for NF som bliver den 18/10!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.