Sen "update" på scanning 10+2 i sidste uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Weeeee tak! 

Og så er der dato for NF som bliver den 18/10!!!

uhhh lige på min termins dato ... det er jo om 10 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Miss Kat

UnderCover35 skriver:

Det er så spændende, og din ser da også snart sådan ud 

Skal du også kontrolscannes omkring uge 10?

Nej jeg har næsten lige været af sted. Det er bare sjovt at se scanningsbilleder, som passer ca. med hvor man selv er, så man kan se, hvordan ens egen også ser ud på tidspunktet.

Anmeld

8. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg var til scanning i Onsdags for at kigge om alt stadig er ok med baby og det ér det! 

Den vokser og svarer præcis til dagen - og da jeg ganske overraskende blev scannet i Fredags passede den også perfekt!

Billedet er fra Onsdag, dvs 10+2  og min gynækolog kiggede den hurtigt igennem og den ser ud som den skal på dette tidspunkt, og har 2 arme og to ben - og så bevæger den sig, faktisk hopper den inde i maven!! 

iihj det bare så fantastisk

Anmeld

8. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg var til scanning i Onsdags for at kigge om alt stadig er ok med baby og det ér det! 

Den vokser og svarer præcis til dagen - og da jeg ganske overraskende blev scannet i Fredags passede den også perfekt!

Billedet er fra Onsdag, dvs 10+2  og min gynækolog kiggede den hurtigt igennem og den ser ud som den skal på dette tidspunkt, og har 2 arme og to ben - og så bevæger den sig, faktisk hopper den inde i maven!! 

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

uhhh lige på min termins dato ... det er jo om 10 dage 

Så får vi begge gode nyheder den dag

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

Tusind tak søde Hvordan går det med din mavse?

Anmeld

8. oktober 2012

UnderCover37

Miss Kat skriver:

Nej jeg har næsten lige været af sted. Det er bare sjovt at se scanningsbilleder, som passer ca. med hvor man selv er, så man kan se, hvordan ens egen også ser ud på tidspunktet.

Dét forstår jeg godt gør det samme 

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Tusind tak søde Hvordan går det med din mavse?

jamen det går udemærket var ved gynækolog igår og blev scannet, og den har det fint derinde, det var dog svært at se det var en baby fordi den lå den forkerte vej

Anmeld

9. oktober 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

jamen det går udemærket var ved gynækolog igår og blev scannet, og den har det fint derinde, det var dog svært at se det var en baby fordi den lå den forkerte vej

Åh de kære små! Det gjorde min også den ene gang så den slet ikke engang kunne måles, andet end om maven

Men bare hjertet banker og forholdene er fine 

Anmeld

9. oktober 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Åh de kære små! Det gjorde min også den ene gang så den slet ikke engang kunne måles, andet end om maven

Men bare hjertet banker og forholdene er fine 

man kunne se hjertet bankede, og på et tidspunkt kunne man se den tog armene ud til siden, som hvis den prøvede at svømme :p - men ellers lignede det bare en klat på skærmen hehe..
men ja, så længe alt er godt så går det nok at jeg ikke kunne se det var en baby - så længe gynækologen kunne se det og sagde alt var som det sku være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.