Børn er børn i det offentlige rum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Enig!

De kan jo komme lidt bag på en, haha. Præcis som en bøvs. Eller et hik. Eller et nys! Ja, alle de ting Jeg sad en dag i gymnasiet, hvor jeg kom til at fyre en hel spand spyt ud over mine ting, fordi et nys kom TOTALT bag på mig

Know the feeling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

MorDk

Hvornår er prutter blevet "farlige" ??

Herregud altså!

Anmeld

6. oktober 2012

Monski

Jeg kunne ikke være mere ligeglad, herregud det er jo børn!
Og for at være ærlig, så tror jeg sgu at der er mindst ligeså mange voksne der gør det som børn.

Anmeld

6. oktober 2012

mla1

Som drengens mor, og ejer af omtalte status, ville jeg lige oprette mig herinde for at give min kommentar. Jeg fik en besked af en anden veninde om denne tråd. Anyway, som trådopretter også ved, er min søn ikke et "normalt" barn, og han har dagligt aførrings problemer, hvor han blandt andet ikke mærker hvad der skal ud. Men hvad prutter og bøvser angår, får han afvide at det skal man prøve at holde for sig selv hvis man kan.

Hvad statusen angår, var det bare for at dele en historie der efterfølgende var sjov. Så derfor skrev jeg ikke om samtalen med ham, efter episoden.

Mvh moderen til drengen der prutter

Anmeld

6. oktober 2012

MorDk

Øhhh? TS har slettet sig???

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

mla1 skriver:

Som drengens mor, og ejer af omtalte status, ville jeg lige oprette mig herinde for at give min kommentar. Jeg fik en besked af en anden veninde om denne tråd. Anyway, som trådopretter også ved, er min søn ikke et "normalt" barn, og han har dagligt aførrings problemer, hvor han blandt andet ikke mærker hvad der skal ud. Men hvad prutter og bøvser angår, får han afvide at det skal man prøve at holde for sig selv hvis man kan.

Hvad statusen angår, var det bare for at dele en historie der efterfølgende var sjov. Så derfor skrev jeg ikke om samtalen med ham, efter episoden.

Anmeld

6. oktober 2012

Frk. Himmelblå

MorDk skriver:

Øhhh? TS har slettet sig???

Så håber jeg da, hun vil oprette sig med en ny profil...

Hun følte nok, det blev for ikke-privat, nu hvor identiteter på faceboook-bekendte kom i spil herinde.

Hun må bare lige oprette sig igen med et andet navn .

Anmeld

6. oktober 2012

isabellasmor

mla1 skriver:

Synes slet ikke du behøver Og "undskylde" herinde 

En prut er en prut og et barn er et barn, jeg ville aldrig bede min datter holde det inde, Hmm, ved ikk engang om jeg ville bede hende gÅ.. Jo, hvis man sidder og spiser .. Men en prut er for mig en så naturlig ting altså... Jeg gør det sq da også selv  Jeg går kun hvis jeg er bange for den har en lyd med sig. HAHA! Og det er kun fordi jeg synes det er skide pinligt  

Ej jeg ville slet ikke tænke over det 

Anmeld

6. oktober 2012

Lusi

Come on.. Det er en prut, det er jo ik noget folk dør af..
Jeg ville aldrig sige til mine børn, at de skulle holde en prut inde. De får da ondt i maven, og det er da ik noget jeg ønsker for mine børn. Hvis de har gjort det, har jeg sagt de lige skal sige undskyld og hvis de kan mærke de ik er færdige, skal de gå ud..

Anmeld

6. oktober 2012

Lusi

TeamRocket skriver:

Haha :-D stakkels mennesker. Min datter på 4 er flad af grin hvis hun slår en prut der forpester hele hytten. Ved ikke lige hvad jeg ville gøre i et tog eller bus- ehm, diskret bede hende liste et sted hen hvor der ikke sad nogen måske ;-)

Det er vores datter også.. Hun sagde sågar til sin far her den anden dag til sin far "faaar nu prutter jeg dig i hoved"
Der måtte vi så lige rømme os og sige at dét gør man så altså ik..
Man lære vel lidt i børnehaven ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.