Børn er børn i det offentlige rum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fenja09 skriver:

Det kan godt nok ikke sætte mit pis i kog - et barn på 6 år der prutter i et tog, tænk at det kan få så meget "omtale"

Jeg har som barn garanteret også luftet en vind på "forkerte tidspunkter", men jeg har dog alligevel lært at det er pænest at gøre det på toilettet eller udenfor.

Ville nok reagere anerledes, hvis mit barn stod og tissede op ad en lygtepæl...men en prut, ej det ville jeg ikke gøre særlig meget ved.

/Fenja

Jeg tænker altså også, at en 6-årig skal have lov at slå en prut og grine lidt af det. Vi fiser allesammen i smug indimellem - lad dog et lille barn have lov at synes, det er lidt sjovt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Fenja09

Laura. skriver:

Jeg skriver nu ingen steder at det sætter mit pis i kog. Læs nu teksten omhyggeligt..

Det har intet mig dig at gøre - jeg skriver udfra hvad jeg tænker. Du spørger om, hvad vi tænker om det og jeg skriver " det kan ikke sætte mit pis i kog".

/Fenja

Anmeld

6. oktober 2012

Laura.

Fenja09 skriver:

Det har intet mig dig at gøre - jeg skriver udfra hvad jeg tænker. Du spørger om, hvad vi tænker om det og jeg skriver " det kan ikke sætte mit pis i kog".

/Fenja

Undskyld, så misforstod jeg. Din mening er selvfølgelig meget velkommen !

Anmeld

6. oktober 2012

Carina:-)

Her bliver de opdraget til at det gør man ikke off.

På lige fod med at man ikke piller næse,bøvser eller hoster uden at holde sig formunden .

Anmeld

6. oktober 2012

Fenja09

Laura. skriver:

Undskyld, så misforstod jeg. Din mening er selvfølgelig meget velkommen !

Mange tak

Anmeld

6. oktober 2012

Mother-love

Jeg ville aldrig be isabella om at holde den inde. Seriøst det er bare luft. Forstår ikke hvorfor noget så normalt skal blive gjort til en skam. Ved godt prutter kan lugte meeen synes folk er lidt sarte.

Hilsen michelle som har en familie som gør meget sjov ud af prutter. Og har en dattee på 16 mdr der siger hov når hun prutter

Anmeld

6. oktober 2012

Dinna88

Altså, jeg synes det er lidt "meh....." som i at skal man virkelig prutte, så skal man sgu  
Personligt ville jeg lære mit barn at gå et andet sted hen. Men aldrig, aldrig nogensinde ville jeg bede mit barn om at holde det inde. Det er forkert i min verden, og roden til slem, slem mavepige. 

Anmeld

6. oktober 2012

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Altså, jeg synes det er lidt "meh....." som i at skal man virkelig prutte, så skal man sgu  
Personligt ville jeg lære mit barn at gå et andet sted hen. Men aldrig, aldrig nogensinde ville jeg bede mit barn om at holde det inde. Det er forkert i min verden, og roden til slem, slem mavepige. 

Der må jeg erklære mig fuldstændig enig vil be ana om at gå ud i gangen eller på wcet, hvis hun lige kan nå det, men kommer dem pludselig, så siger man lige undskyld (hvis dem kan høres eller lugtes ).

Anmeld

6. oktober 2012

Dinna88

Kofoed. skriver:

Der må jeg erklære mig fuldstændig enig vil be ana om at gå ud i gangen eller på wcet, hvis hun lige kan nå det, men kommer dem pludselig, så siger man lige undskyld (hvis dem kan høres eller lugtes ).

Enig!

De kan jo komme lidt bag på en, haha. Præcis som en bøvs. Eller et hik. Eller et nys! Ja, alle de ting Jeg sad en dag i gymnasiet, hvor jeg kom til at fyre en hel spand spyt ud over mine ting, fordi et nys kom TOTALT bag på mig

Anmeld

6. oktober 2012

wamse

Hmm jeg tænker herregud da, det er en vildfaren prut.

Ja mine børn lærer også, at man skal tage hensyn til andre, ved at gå lidt for sig selv, hvis man skal prutte, men Ku' jeg grine af episoden, hvis det var mit barn og jeg?? Ja sgu, jeg kan da se det vildt sjove i, at en helt kupé er vingeskudt at en prut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.