Lillebrors-hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Mother-love

VNB skriver:

årh 1000 tak søde 

hehe ja den blære er meget populær... 

han suser rundt derinde.. idag ligger han på tværs af maven, og igår lå han med fødderne helt oppe under mine ribben og sparkede løs! 

så han udnytter dælme rigtig pladsen lige nu.. snart er det vel også forbi med at han kan boltre sig sådan 

tror helt sikkert at jeg kommer til at nyde barslen SÅ meget. især fordi vi jo ikke ligefrem planlægger at få flere børn, så det blir jo sikkert sidste barsel og SÅ skal den bare nydes i fulde drag 

Kan godt huske det når de vender sig rundt hele tiden. Kan huske første gang isabella vendte sig hvor der ikke rigtig var plads til det. Pihha det var dæmme ubehageligt.

Hihihi ja såskal du dæmme da nyde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Muhmi

VNB skriver:

narj det er måske lidt dumt/pudsigt at den overhovedt er der stadigvæk... 

læste godt den tråd om Fb gruppen... synes det løs så mega barnligt at jeg slet ikke gad kommentere det... 

Anmeld

9. oktober 2012

FamilenStorm

VNB skriver:

årh jeg dør hvis jeg går 14 dage over tid... 

jeg fødte 40+4 med den første, og det var de længste 4 dage i mit liv! 

ja det går rigtig godt med min graviditet. jeg må absolut ikke klage!  jeg har det da hårdere denne her gang end med den første, men det er jo klart for dengang kunne man smide sig på sofaen når man havde lyst, og nu står der en lille filur som bare gerne vil lege... 

jeg havde et enkelt besøg på fødegangen for lidt over en uge siden fordi jeg fik kraftige mave smerter, men det viste sig at det "bare" var den lille fyr derinde trykker mine tarme så meget at jeg bliver forstoppet  og det kan åbenbart gøre sindsygt ondt sagde de 

men det er gået over igen, så nu har jeg det rigtig godt igen.

synes dog at trætheden begynder at komme snigende igen nu... den var der rigtig meget i 1. trimester og gik så væk i 2. trimester. men det er vist meget normalt kan jeg læse mig frem til  

hvordan har du det?? hved i hvilket køn den lille er? 

Var så "heldig" at få en hindeløsning 3 dage inden termin med Alberte, så fødte dagen før termin.. Så kan også tænkes at når vi nærmer os termindagen at jeg bare gerne vil have det overstået..

Har bare haft så mange tanker omkring fødselsdag i december, har 2 mindre søskende der har fødselsdag den 14. Og 24. Dec og især hende den 24. Er lidt træt af det.. Så ville bare være så rart hvis vi lige kunne komme på den anden side :-)

Vi venter os en lillebror så det er så skønt, at prøve med en af hver :-)

Synes egentlig også min graviditet går godt, har lidt små skavanker, men ikke noget jeg skal klage over, når man ellers høre hvir belastet andre er..
Synes det er en hel hel anden graviditet end den første, den går så meget hurtigere og er ikke i fokus på samme måde, som da det var første gang :-) Så det er egentlig meget rart.. :-)

Jeg var også ekstrem træt i 1. Trimester og havde også lige 3 uger hvir jeg døjede godt ned kvalme.. 2. Trimester er bare fløjet derud af..

Synes ikke jeg er så træt endnu, eller jo jeg sover godt om natten.. :-) Men ja der er godt nok ikke lige de samme afslapnings muligheder, når man har en lille bandit der også skal leges med :-)

Men 12 uger igen.. Puha er jo lige om lidt :-)

Anmeld

9. oktober 2012

FamilenStorm

VNB skriver:

årh jeg dør hvis jeg går 14 dage over tid... 

jeg fødte 40+4 med den første, og det var de længste 4 dage i mit liv! 

ja det går rigtig godt med min graviditet. jeg må absolut ikke klage!  jeg har det da hårdere denne her gang end med den første, men det er jo klart for dengang kunne man smide sig på sofaen når man havde lyst, og nu står der en lille filur som bare gerne vil lege... 

jeg havde et enkelt besøg på fødegangen for lidt over en uge siden fordi jeg fik kraftige mave smerter, men det viste sig at det "bare" var den lille fyr derinde trykker mine tarme så meget at jeg bliver forstoppet  og det kan åbenbart gøre sindsygt ondt sagde de 

men det er gået over igen, så nu har jeg det rigtig godt igen.

synes dog at trætheden begynder at komme snigende igen nu... den var der rigtig meget i 1. trimester og gik så væk i 2. trimester. men det er vist meget normalt kan jeg læse mig frem til  

hvordan har du det?? hved i hvilket køn den lille er? 

Var så "heldig" at få en hindeløsning 3 dage inden termin med Alberte, så fødte dagen før termin.. Så kan også tænkes at når vi nærmer os termindagen at jeg bare gerne vil have det overstået..

Har bare haft så mange tanker omkring fødselsdag i december, har 2 mindre søskende der har fødselsdag den 14. Og 24. Dec og især hende den 24. Er lidt træt af det.. Så ville bare være så rart hvis vi lige kunne komme på den anden side :-)

Synes egentlig også min graviditet går godt, har lidt små skavanker, men ikke noget jeg skal klage over, når man ellers høre hvir belastet andre er..
Synes det er en hel hel anden graviditet end den første, den går så meget hurtigere og er ikke i fokus på samme måde, som da det var første gang :-) Så det er egentlig meget rart.. :-)

Jeg var også ekstrem træt i 1. Trimester og havde også lige 3 uger hvir jeg døjede godt ned kvalme.. 2. Trimester er bare fløjet derud af..

Synes ikke jeg er så træt endnu, eller jo jeg sover godt om natten.. :-) Men ja der er godt nok ikke lige de samme afslapnings muligheder, når man har en lille bandit der også skal leges med :-)

Anmeld

10. oktober 2012

VNB

FamilenStorm skriver:

min den ældste har fødselsdag den 12 December og det er slet ikke noget problem - håber jeg heller aldrig det bliver for ham. Men det er vel bare med at gøre det hyggeligt og dejligt så de synes det er fedt med fødselsdag i december  

det vil være rigtig træls med den 24 ja... men ellers er jeg ligeglad 

ih også en lillebror til jer  det blir sjovt med én af hver ja  

Men jeg er nu lykkelig for at det er endnu en dreng vi skal have. Synes det er så dejligt for dem at de blir 2 drenge med kun 2 års mellemrum  og så har vi jo ALT til den lille ny - især fordi de begge er fra December, så alt tøj, sko, overtøj osv vil passe i str. til de forskellige årstider  

og oveni det så har jeg sagt, siden jeg var helt lille, at når jeg blev mor - så skulle jeg have 2 drenge  lidt sjovt at tænke på!

har i fundet navn så? 

vi har langt om længe fundet et men det forbliver hemmeligt indtil fødslen 

men ja du har helt ret, nr 2 graviditet går meget meget hurtigere end den første.. kan slet ikke forstå at tiden er gået så stærkt denne her gang... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.