Lillebrors-hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

B&J

VNB skriver:

hihi ja lige præcis!!! 

nogle gange når jeg LIGE har tisset, skal jeg bare hurtigt hurtigt finde et toilet igen, og når jeg så sætter mig så kommer der ingenting... 

så ligger lillebror sikkert rigtig inde i maven og fryder sig.. den lille drillepind 

jaaa det kunne være sååå fedt at vide hvad de tænker der inde JUBII det her er blødt lad mig hoppe og spare her hihihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

FamilenStorm

VNB skriver:

mange tak 

hehe gud ja - ej hvor sjovt! Og lidt sjovt at det er nr 2 også ved os begge også  

Jeg håber rigtig meget på at jeg føder mellem jul og nytår! vil helst ikk ud i at barnet skal have fødseldag den 1/1  

men de kommer jo som bekendt når de kommer... 

Ja det er lidt komisk :-)

Jeg satser på at gå alle 14 dage over tid, så vi lige kan komme lidt ind i januar.. :-) men ja vi er desværre ikke selv herre over hvornår de små poder melder deres ankomst :-)

Går det godt i din graviditet?

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Muhmi skriver:

Synes det er dybt åndsvagt de så overhovedet er der....??? Tror jeg har brugt den bræksmiley tre eller fire gange og den fjerde gang var det åbenbart ikke lovligt... Har kun brugt den når jeg har skullet udtrykke kvalme.... Men den gruppe GAV mig kvalme, helt ærligt.... Men det er åbenbart pænere at jeg skriver det, end at jeg udtrykker det med en livløs/åndsvag smiley....

Man må ikke bruge smileyen når det omhandler brugere på baby.dk, fik jeg at vide... Men den er ikke til/om brugere på baby.dk, den er om en gruppe på fb... Og de kan da ikke regne med at folk vil tale pænt om dem når de ikke gør om andre

narj det er måske lidt dumt/pudsigt at den overhovedt er der stadigvæk... 

læste godt den tråd om Fb gruppen... synes det løs så mega barnligt at jeg slet ikke gad kommentere det... 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

B&J skriver:

jaaa det kunne være sååå fedt at vide hvad de tænker der inde JUBII det her er blødt lad mig hoppe og spare her hihihihihi

hehe ja man skulle da tro at de tænkte sådan 

idag ligger han på tværs i maven (det gør han tit) og det ser bare MEGA skørt ud! min mave er helt trekantet  og det spænder bare heeelt vildt ude i sidderne... der er jo næsten ikke plads til at han kan ligge sådan mere.. skøre unge 

Anmeld

9. oktober 2012

B&J

VNB skriver:

hehe ja man skulle da tro at de tænkte sådan 

idag ligger han på tværs i maven (det gør han tit) og det ser bare MEGA skørt ud! min mave er helt trekantet  og det spænder bare heeelt vildt ude i sidderne... der er jo næsten ikke plads til at han kan ligge sådan mere.. skøre unge 

hahahahahahha

jaaa hvad min han tænker når han gør sådan.. umm mon mors mave bliver større hvis jeg ligger sådan

og helt trekantet hhihihihi

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Ja det er lidt komisk :-)

Jeg satser på at gå alle 14 dage over tid, så vi lige kan komme lidt ind i januar.. :-) men ja vi er desværre ikke selv herre over hvornår de små poder melder deres ankomst :-)

Går det godt i din graviditet?

årh jeg dør hvis jeg går 14 dage over tid... 

jeg fødte 40+4 med den første, og det var de længste 4 dage i mit liv! 

ja det går rigtig godt med min graviditet. jeg må absolut ikke klage!  jeg har det da hårdere denne her gang end med den første, men det er jo klart for dengang kunne man smide sig på sofaen når man havde lyst, og nu står der en lille filur som bare gerne vil lege... 

jeg havde et enkelt besøg på fødegangen for lidt over en uge siden fordi jeg fik kraftige mave smerter, men det viste sig at det "bare" var den lille fyr derinde trykker mine tarme så meget at jeg bliver forstoppet  og det kan åbenbart gøre sindsygt ondt sagde de 

men det er gået over igen, så nu har jeg det rigtig godt igen.

synes dog at trætheden begynder at komme snigende igen nu... den var der rigtig meget i 1. trimester og gik så væk i 2. trimester. men det er vist meget normalt kan jeg læse mig frem til  

hvordan har du det?? hved i hvilket køn den lille er? 

Anmeld

9. oktober 2012

Mother-love

Sååå smuk en mavse. Puha kan godt huske den der hoppepude man var for de små på det tidspunkt. Det var virkelig bare
Dejligt at høre han har det godt. Kan godt forstå du glæder dig til at få barsel. Tror bestemt ogaå man nyder den på en hel anden måde end ved den første hehehe.

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

michelledam skriver:

Sååå smuk en mavse. Puha kan godt huske den der hoppepude man var for de små på det tidspunkt. Det var virkelig bare
Dejligt at høre han har det godt. Kan godt forstå du glæder dig til at få barsel. Tror bestemt ogaå man nyder den på en hel anden måde end ved den første hehehe.

årh 1000 tak søde 

hehe ja den blære er meget populær... 

han suser rundt derinde.. idag ligger han på tværs af maven, og igår lå han med fødderne helt oppe under mine ribben og sparkede løs! 

så han udnytter dælme rigtig pladsen lige nu.. snart er det vel også forbi med at han kan boltre sig sådan 

tror helt sikkert at jeg kommer til at nyde barslen SÅ meget. især fordi vi jo ikke ligefrem planlægger at få flere børn, så det blir jo sikkert sidste barsel og SÅ skal den bare nydes i fulde drag 

Anmeld

9. oktober 2012

Gaia

Du er så fin vi må lige på cafe i nov. Jeg har en del at berette

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Gaia skriver:

Du er så fin vi må lige på cafe i nov. Jeg har en del at berette

uuuuh det lyder spændende? 

Jeg får barsel den 4 November så der blir masser af dejlig cafe tid mens vi venter på at det blir den den 29 december  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.