Lillebrors-hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.042 visninger
44 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

VNB

SÅ er 3. trimester godt igang, og jeg synes at maven vokser rigtig meget for tiden 

Vi var til 2. jordemoderbesøg igår og den lille filur ligger med hovedet oppe lige mellem mine ribben, og med fødderne godt solidt plantet nede på min blære - hvilket jeg også sagtens kan mærke, Han tror da vist at min blære er en hoppepude 

Han blev skønnet til at veje ca 1100 gram på nuværende tidspunkt, så det er jo en fin vægt 

Alt i alt går det rigtig godt, og jeg glæder mig RIGTIG meget til at gå fra på barsel den 4 November så jeg kan nyde den sidste tid i ro og mag inden han beslutter sig for at komme ud til os 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

B&J

SMUKKE SMUKKE mave

og dejligt alt er godt der inde, men sikke en lille bølle som tror den bare kan hoppe oven på mors blære

Anmeld

6. oktober 2012

Miss Church

VNB skriver:

SÅ er 3. trimester godt igang, og jeg synes at maven vokser rigtig meget for tiden 

Vi var til 2. jordemoderbesøg igår og den lille filur ligger med hovedet oppe lige mellem mine ribben, og med fødderne godt solidt plantet nede på min blære - hvilket jeg også sagtens kan mærke, Han tror da vist at min blære er en hoppepude 

Han blev skønnet til at veje ca 1100 gram på nuværende tidspunkt, så det er jo en fin vægt 

Alt i alt går det rigtig godt, og jeg glæder mig RIGTIG meget til at gå fra på barsel den 4 November så jeg kan nyde den sidste tid i ro og mag inden han beslutter sig for at komme ud til os 

Flot flot mave! 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

Smuk, smuk mave! Tænk sig, allerede 3. trimster! 

Anmeld

6. oktober 2012

Miss BananaHammock

Ihh du er så fin. Og hvor skønt man sådan rigtig kan følge en der er samme sted!

Anmeld

7. oktober 2012

VNB

B&J skriver:

SMUKKE SMUKKE mave

og dejligt alt er godt der inde, men sikke en lille bølle som tror den bare kan hoppe oven på mors blære

årh 1000 tak søde 

hehe ja han er da en lille bandit at bruge blæren som hoppe pude...  Det gjorde Viktor også en overgang, så kan tydeligt huske følelsen nu 

Anmeld

7. oktober 2012

VNB

Miss Church skriver:

Flot flot mave! 

1000 1000 tak!

Er også rigtig glad for min baby-mave, så det blir helt "trist" at sige farvel til den om ca 3 mdr... 

Anmeld

7. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Smuk, smuk mave! Tænk sig, allerede 3. trimster! 

1000 tak søde du! 

ja er det ikke vildt med 3. trimester allerede?  kan ikk helt forstå hvor tiden blev af.... 

hvordan går det med din mave? den må da snart skulle vises frem 

Anmeld

7. oktober 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Ihh du er så fin. Og hvor skønt man sådan rigtig kan følge en der er samme sted!

tak søde - og i lige måde!!!  lurede lige dit nyeste billede, og hvor ser du bare godt ud! 

det er rigtig sjovt at følges med nogle som er lige langt og bagefter kommer vi helt sikkert også til at dele frustrationer og glæder 

Anmeld

7. oktober 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

tak søde - og i lige måde!!!  lurede lige dit nyeste billede, og hvor ser du bare godt ud! 

det er rigtig sjovt at følges med nogle som er lige langt og bagefter kommer vi helt sikkert også til at dele frustrationer og glæder 

oh yeah! Nu er du jo erfaren - så kan du rigtig hjælpe sådan en forvirret "nymor" som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.