Lillebrors-hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

1000 tak søde du! 

ja er det ikke vildt med 3. trimester allerede?  kan ikk helt forstå hvor tiden blev af.... 

hvordan går det med din mave? den må da snart skulle vises frem 

Nej, det er bare gået vildt stærkt! Synes næsten lige du er blevet gravid! 

Hm, det går stille og roligt, og tror endelig i denne uge, at der er begyndt at ske lidt! Dog ligner det endnu ikke en babybule.. Synes mere det ligner en pizza-bule..

Men der kommer nok et nyt billede i mit album senere.. så kan du selv vurdere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

B&J

VNB skriver:

årh 1000 tak søde 

hehe ja han er da en lille bandit at bruge blæren som hoppe pude...  Det gjorde Viktor også en overgang, så kan tydeligt huske følelsen nu 

hihihihihihi... ja det er sådan man går rundt og tænker ej jeg skal ikke tisse 2sek. efter jeg skal tisse og det skal være NU!!!!! hihihihihih

Anmeld

7. oktober 2012

Mettemus

SMUKT! Hvor er det vildtdu allerede er i 3. trimester - det ender jo med at du skal føde?!?!

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

oh yeah! Nu er du jo erfaren - så kan du rigtig hjælpe sådan en forvirret "nymor" som mig

hehe ja den hårdt optjente erfarring må da komme mig lidt til gode Meeeen mon ikke også jeg kommer til at stå på "bar bund" i flere situationer... 

rent faktisk er det ufatteligt så hurtigt man glemmer hvordan det hele var og foregik (og det skal lige siges at Viktor var en meget nem baby) 

Så jeg glæder mig helt vildt til at opleve/prøve det hele en gang til  

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Nej, det er bare gået vildt stærkt! Synes næsten lige du er blevet gravid! 

Hm, det går stille og roligt, og tror endelig i denne uge, at der er begyndt at ske lidt! Dog ligner det endnu ikke en babybule.. Synes mere det ligner en pizza-bule..

Men der kommer nok et nyt billede i mit album senere.. så kan du selv vurdere..

uha så må lige holde øje med dit album  

Jeg tror du blir/er smuk gravid  

men ja den der "ser jeg gravid - eller småtyk ud" fase skal man lige over, og SÅ går det ellers løs med dejlig rund bebse-mavse 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

B&J skriver:

hihihihihihi... ja det er sådan man går rundt og tænker ej jeg skal ikke tisse 2sek. efter jeg skal tisse og det skal være NU!!!!! hihihihihih

hihi ja lige præcis!!! 

nogle gange når jeg LIGE har tisset, skal jeg bare hurtigt hurtigt finde et toilet igen, og når jeg så sætter mig så kommer der ingenting... 

så ligger lillebror sikkert rigtig inde i maven og fryder sig.. den lille drillepind 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Mettemus skriver:

SMUKT! Hvor er det vildtdu allerede er i 3. trimester - det ender jo med at du skal føde?!?!

1000 tak søde 

hehe ja det ender det jo forhåbentlig med  Det blir så spænende at se hvornår han vil ud til os. Jeg håber han kommer mellem jul og nytår - det ville bare passe så fint 

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

uha så må lige holde øje med dit album  

Jeg tror du blir/er smuk gravid  

men ja den der "ser jeg gravid - eller småtyk ud" fase skal man lige over, og SÅ går det ellers løs med dejlig rund bebse-mavse 

Hvor er du sød!  Hvad bygger du det på? Indtil videre synes jeg, at jeg bare ser tyk ud, i forhold til de fleste andre mavebilleder fra uge 15.. 

Glæder mig til den bliver ligeså fin som din! 

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

VNB skriver:

SÅ er 3. trimester godt igang, og jeg synes at maven vokser rigtig meget for tiden 

Vi var til 2. jordemoderbesøg igår og den lille filur ligger med hovedet oppe lige mellem mine ribben, og med fødderne godt solidt plantet nede på min blære - hvilket jeg også sagtens kan mærke, Han tror da vist at min blære er en hoppepude 

Han blev skønnet til at veje ca 1100 gram på nuværende tidspunkt, så det er jo en fin vægt 

Alt i alt går det rigtig godt, og jeg glæder mig RIGTIG meget til at gå fra på barsel den 4 November så jeg kan nyde den sidste tid i ro og mag inden han beslutter sig for at komme ud til os 

Smukke smukke dig!!! 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Hvor er du sød!  Hvad bygger du det på? Indtil videre synes jeg, at jeg bare ser tyk ud, i forhold til de fleste andre mavebilleder fra uge 15.. 

Glæder mig til den bliver ligeså fin som din! 

jamen det bygger jeg på, at jeg faktisk synes at nærmest alle kvinder blir rigtig smukke gravide På hver deres måde. 

Jeg har både set tynde/slanke og buttede/tykke kvinder som hver især har fået de flotteste runde baby-maver  så hvorfor skulle du ikk også helt sikkert blive en af dem?  

du giver lige et hint når du har lagt et billede ind ikk? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.