Lillebrors-hule 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

VNB

Muhmi skriver:

Smukke smukke dig!!! 

åååårh tak søde!! 

hva´ dælen, så lige du har en advarsel  hvordan har du dog båret dig ad med at få den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

FamilenStorm

VNB skriver:

SÅ er 3. trimester godt igang, og jeg synes at maven vokser rigtig meget for tiden 

Vi var til 2. jordemoderbesøg igår og den lille filur ligger med hovedet oppe lige mellem mine ribben, og med fødderne godt solidt plantet nede på min blære - hvilket jeg også sagtens kan mærke, Han tror da vist at min blære er en hoppepude 

Han blev skønnet til at veje ca 1100 gram på nuværende tidspunkt, så det er jo en fin vægt 

Alt i alt går det rigtig godt, og jeg glæder mig RIGTIG meget til at gå fra på barsel den 4 November så jeg kan nyde den sidste tid i ro og mag inden han beslutter sig for at komme ud til os 

Sikke en fin mave du har :-)

Og kunne lige se at vi har termin samme dag :-) Så bliver lidt spændene hvem der føder først :-)

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

jamen det bygger jeg på, at jeg faktisk synes at nærmest alle kvinder blir rigtig smukke gravide På hver deres måde. 

Jeg har både set tynde/slanke og buttede/tykke kvinder som hver især har fået de flotteste runde baby-maver  så hvorfor skulle du ikk også helt sikkert blive en af dem?  

du giver lige et hint når du har lagt et billede ind ikk? 

Det har du selvfølgelig ret i.. Ih, vi hørte hjertelyd igår ved første jordemoderbesøg - så skønt at vide, at den hygger sig derinde! 

Jeg lagde billede ind i søndags, og tror da der er sket lidt nu? (:

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

åååårh tak søde!! 

hva´ dælen, så lige du har en advarsel  hvordan har du dog båret dig ad med at få den? 

Hahaha.... Lidt latterligt synes jeg... Har fået for at lave fire bræk-smileyer, fordi jeg synes en fb-gruppe, der laver sjov med at folk staver dårligt, er klam......

Det måtte jeg åbenbart ikke udtrykke... 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

FamilenStorm skriver:

Sikke en fin mave du har :-)

Og kunne lige se at vi har termin samme dag :-) Så bliver lidt spændene hvem der føder først :-)

mange tak 

hehe gud ja - ej hvor sjovt! Og lidt sjovt at det er nr 2 også ved os begge også  

Jeg håber rigtig meget på at jeg føder mellem jul og nytår! vil helst ikk ud i at barnet skal have fødseldag den 1/1  

men de kommer jo som bekendt når de kommer... 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Det har du selvfølgelig ret i.. Ih, vi hørte hjertelyd igår ved første jordemoderbesøg - så skønt at vide, at den hygger sig derinde! 

Jeg lagde billede ind i søndags, og tror da der er sket lidt nu? (:

iiih det skal jeg da se! Men mangler kode har sent en PB til dig  

Anmeld

9. oktober 2012

M (:

VNB skriver:

iiih det skal jeg da se! Men mangler kode har sent en PB til dig  

Den kommer fluks

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

Muhmi skriver:

Hahaha.... Lidt latterligt synes jeg... Har fået for at lave fire bræk-smileyer, fordi jeg synes en fb-gruppe, der laver sjov med at folk staver dårligt, er klam......

Det måtte jeg åbenbart ikke udtrykke... 

hehe nå "Ikk andet" 

men nej de der bræk smileys er jo ikke "lovlige" mere... kun hvis man virkelig er syg og brækker sig? (så må man vel godt? det er kun om personer man ikk må bruge dem ikk???) 

Anmeld

9. oktober 2012

VNB

M (: skriver:

Den kommer fluks

Anmeld

9. oktober 2012

Muhmi

VNB skriver:

hehe nå "Ikk andet" 

men nej de der bræk smileys er jo ikke "lovlige" mere... kun hvis man virkelig er syg og brækker sig? (så må man vel godt? det er kun om personer man ikk må bruge dem ikk???) 

Synes det er dybt åndsvagt de så overhovedet er der....??? Tror jeg har brugt den bræksmiley tre eller fire gange og den fjerde gang var det åbenbart ikke lovligt... Har kun brugt den når jeg har skullet udtrykke kvalme.... Men den gruppe GAV mig kvalme, helt ærligt.... Men det er åbenbart pænere at jeg skriver det, end at jeg udtrykker det med en livløs/åndsvag smiley....

Man må ikke bruge smileyen når det omhandler brugere på baby.dk, fik jeg at vide... Men den er ikke til/om brugere på baby.dk, den er om en gruppe på fb... Og de kan da ikke regne med at folk vil tale pænt om dem når de ikke gør om andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.