Jeg havde for nylig besøg af sundhedsplejersken for at hilse på hende og snakke lidt om forberedelse til den lille ny familie.. det var egentlig meget rart..
Men føler mig faktisk lidt presset over at skulle enten i mødregruppe eller til noget der kaldes projekt God start for både mor og far.. Lige pt kan jeg slet slet ikke rumme de ting i mit hoved.. jeg synes bestemt lidt jeg skal have født først og finde ud af hvordan min lille pige er.
Jeg ville efterhånden ikke betegne mig selv som ung mor, jeg er 23... men man er åbenbart ung mor helt til man bliver 25
Det må man så tage med..
Ikke fordi jeg har noget at skjule eller gemme mig for, men jeg synes det er grænseoverskridende at der er en fra kommunen der kommer og skal bedømme en som forældre (ingen tvivl om det er til gavn for børnene som har en svær opvækst). Men jeg er altså lidt menneskesky egentlig og får det altid elendigt indeni hvis der kommer nogle på besøg som jeg ikke kender..
Ikke fordi jeg ikke vil høre efter nogle af de gode råd hun sikkert kommer med henaf vejen.. men føler bare lidt de kommer for at bestemme hvad og hvordan man skal gøre med sit barn?
Er jeg helt tosset og ved siden af eller er der andre der har det lidt som mig, eller har haft det sådan, men efterfølgende har synes det var rart at have sundhedsplejersken rendene ?
Det ikke for at lave et negativt indlæg .. bare lidt om mine tanker om snart at skulle være UNG mor.. 

Anmeld