prævension efter fødslen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

baby012

Princesspigen skriver:

det sker for nogle men ikke alle.. men os derfor jeg skal snakke med lægen jo, ved jo ikke endnu om min læge overhoved vil give mig en p-stav  

og skal jo os lige snakke med kæresten  

Ja okay (: håber du finder en løsning i bliver glade for  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Princesspigen

Lahn11 skriver:

Ja okay (: håber du finder en løsning i bliver glade for  

ja mon ikke det kan lade sig gøre

tak for dine råd

Anmeld

24. september 2012

Miin'Baby'Mus

Princesspigen skriver:

tak for dit svar  

ja syndes måske os 3 måneder ville være for meget især når vi ikke hat haft ret meget sex under min graviditet..

men hvis nu jeg ammer i 2 år som min mor har gjordt det så nægter jeg simplthen at bruge kondom så længe.. hader kondomer, syndes de ødelægger det sjove og syndes næsten de er ulækre (ved godt jeg burdte syndes sæd er mere ulækkert, men ja ved ikk hvorfor ) og her er vi meget til spontan sex og det kan bare ikke være lige så spontant hvis vi skal finde gummi frem hver gang i 2 år  

Er enig med dig, kondom er bare træls - jeg hader dem også og vil for alt i verden gerne undgå dem. Og så du siger er der ikke meget spontant over dem 

Ja 2 år er selvfølgelig også lang tid  Men på den anden side så syntes jeg det er synd at ødelægge amningen med mærkelige piller - de påvirker os jo individuelt.

Jeg tænkte lidt på om man måske ikke kunne holde øje med sin ÆL når mens engang kom på plads igen, og så måske bruge kondom indtil da  Men det er måske heller ikke så nemt? (aner ikke om det er en mulighed)

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Loui Norman skriver:

Er enig med dig, kondom er bare træls - jeg hader dem også og vil for alt i verden gerne undgå dem. Og så du siger er der ikke meget spontant over dem 

Ja 2 år er selvfølgelig også lang tid  Men på den anden side så syntes jeg det er synd at ødelægge amningen med mærkelige piller - de påvirker os jo individuelt.

Jeg tænkte lidt på om man måske ikke kunne holde øje med sin ÆL når mens engang kom på plads igen, og så måske bruge kondom indtil da  Men det er måske heller ikke så nemt? (aner ikke om det er en mulighed)

det stoler jeg ikke helt på  

så jeg tror ikke det er en løsning for os  

og som første gangs mor er det måske heller ikke æl-test jeg tænker mest over at tage og holde øje med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.