Princesspigen skriver:
jeg er 37+3 idag..
jeg ved godt at lige efter fødslen har man ikke lyst til sex og der er nogle vis uger hvor man ikke "må/kan" have sex.. 
men hvad så bagefter, de vil jo ikke anbefale p-piller når man ammer, det er jo klart med alle de hormoner..
jeg vil helst ikke bruge gummi de næste år og vil gerne vente nogle år med at blive gravid igen
men hvad har i brugt af prævension efter jeres fødsler for ikke at blive gravid igen ?
min læge er absolut ikke særlig hjælpsom, så nu søger jeg hjælp her.. 
Kondom indtil efter ammestop. Så p-piller.
(Men jeg har også kun ammet 4 mdr og anden gang 1 mdr, så det har da været til at overskue, - havde kun sex én gang i første ammeperiode, og slet ikke anden gang.. Er ikke god til at dele mine bryster med flere personer på en gang... - Det skulle da lige være i tilfælde af et sæt tvillinger.. )
Tænker du da, at I vil være meget seksuelt aktive? Jeg mener bare, at det med at bruge kondom i en periode, er jo til at overskue, hvis man ammer forholdvis kort tid.... Men har det på den anden side også selv sådan lidt, at jeg aldrig har stoler 100% på kondomer, da jeg HAR oplevet, at de er sprunget. Flere gange. Men var heldigvis på p-piller, da det skete...

Anmeld