Frk. Himmelblå skriver:
Ja, ok, det kan jeg godt se så...
Tror bare desværre ikke, der findes nogen fantastisk løsning.
Det skulle da lige være en p-stav... Men uanset hvad, så ville jeg lige give min krop et par måneder efter fødslen, inden jeg ville fylde hormoner på igen.. Synes, det er lidt voldsom. Men det er jo et spørgsmål om, hvordan man har det med det. Jeg er selv sådan en, der reagerer på p-piller med kvalme og træthed (føler mig faktisk konstant gravid, når jeg er på dem). Nogen mærker har også forårsaget migræne. Så jeg ser det, som et tegn på, at min krop har det svært med de mange hormoner. Overvejer netop p-stav i stedet. Færre hormoner...

jeg har taget yasmin p-piller (ja dem alle siger er så farlige) siden jeg var 15 år og så frem til oktober sidste år, og det eneste bivirkning jeg nogle sinde har haft var at mine bryster voksede da jeg begyndte på dem, og det havde jeg jo ikke noget imod
ja det er vidst os noget med at man helst ikke skal have sex 4 til 8 uger efter fødslen for at hele og sådan
og så er lysten der vidst heller ikke så meget den første tid..
men det er os sådan mest på længere sigt, som sagt min mor har ammet 1 til 2 år, hvis jeg kan gøre det samme er det jo lang tid med gummi og det syndes jeg ikke er løsningen ihværtifal
Anmeld