Kiropraktor som 1 årig og derefter handicappet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

4kløver

Månsson skriver:

Den kategori falder min mor og min mands moster også i

Desværre også en bekendt af mandens familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

L&V

4kløver skriver:

Desværre også en bekendt af mandens familie.

Det er frygteligt sådan noget.. Det er 100% sikkert de ikke kommer til at røre min krop eller mine ungers

Anmeld

21. september 2012

Faith

FruStolpe skriver:

Jeg er enig i at man ikke skal betvivle anomymiteten. Men jeg vil ihvertfald sætte spørgsmålstegn ved rigtigheden af ts information.

Jeg synes helt sikkert at der mangler "kød" på den her information, før jeg ville tage den seriøst.

Så TS, jeg vil gerne høre hvad der er sket med de 3 børn, og hvad de blev behandlet for.

Anmeld

21. september 2012

baby012

Jeg så et program for et par måneder siden omkring dette, jeg har selv gået til kiropraktor, og så vidt jeg ved bliver man gjort opmærksom på resici ? Det blev jeg, og derfor kunne det aldrig falde mig ind at tage den bette med til sådan en, medmindre den var helt gal, altså, virkelig gal.. 

Anmeld

21. september 2012

Faith

Angelspot skriver:

Min dreng blev født med den ene arm oppe over hovedet så han var skæv i kroppen da han kom ud. Ikke noget voldsomt, men nok til at han ikke kunne spise rigtigt. Efter 5 uger fik vi anbefalet en kiropraktor af vores sunhedsplejerske og jeg tog ham med nogle gange. Det hjalp og gjorde hans søvnrytme bedre. 

Jeg er ikke i tvivl om at der er nogle uheldige sager, hvor enkelte børn er behandlet forkert. Og derfor ville jeg aldrig vælge en kiropraktor der ingen erfaring med børn har. Hende vi gik til, har børn som sit speciale og har haft det i over 10 år. å jeg var tryg ved det og er glad for at det hjalp.

Men jeg vil også kun gøre det hvis jeg havde tjekket vedkommende og var sikkert på det er et kompetent menneske. Der kan selvfølgelig også ske uheld ved de trænede professionelle, men jeg ville hellere sætte min lid til dem med erfaring. 

Så fint at gøre opmærksom på emnet, men tænker det er vigtigt også at sortere i sit materiale

Helt enig!

Anmeld

21. september 2012

Angelspot

LSM skriver:

kunne heller aldrig finde på at vælge en kiropraktor der ikke havde speciale i børn/spædbørn

Det er da helt i orden

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg ville også bare lige gøre andre opmærksomme på dette emne. Da det er noget mange ikke tænker over..

Anmeld

21. september 2012

Malene76

Jeg er så enig. Jeg kunne aldrig drømme om at tage mit barn (lille eller stor) med til en kiropraktor. Jeg har arbejdet sammen med en meget sød dame som fik en behandling hos en kiropraktor og hun kunne ikke gå derfra bagefter. Det er nok 15-20 år siden hun fik den behandling og hun har stadig gener af det og han kiropraktoren behandler stadig!

Man vælger jo den behandling som man selv tror på og har tillid til. Man gør jo altid det som man mener er bedst for ens barn. Jeg tror bare ikke på at en kiroptaktor kan gøre noget godt for mig og mine. Vi har brugt en kranio sekral massør og det er ganske blide tryk og det har jeg helt tillid til. Den form for behandling bruger vi herhjemme til store og små.

KH Malene

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Jeg er så enig. Jeg kunne aldrig drømme om at tage mit barn (lille eller stor) med til en kiropraktor. Jeg har arbejdet sammen med en meget sød dame som fik en behandling hos en kiropraktor og hun kunne ikke gå derfra bagefter. Det er nok 15-20 år siden hun fik den behandling og hun har stadig gener af det og han kiropraktoren behandler stadig!

Man vælger jo den behandling som man selv tror på og har tillid til. Man gør jo altid det som man mener er bedst for ens barn. Jeg tror bare ikke på at en kiroptaktor kan gøre noget godt for mig og mine. Vi har brugt en kranio sekral massør og det er ganske blide tryk og det har jeg helt tillid til. Den form for behandling bruger vi herhjemme til store og små.

KH Malene

Ja, det er jo helt forfærdeligt, hvad der kan ske. Og jeg tænker også at man vælger vel altid en man har tillid til, alligevel kan der jo ske forfærdelige ting. Synes det er en god løsning i har fundet i din famile..

Anmeld

21. september 2012

BellaT

Helt ærligt, har aldrig betvivlet det overhovedet. Troede ikke at der var noget som helst farligt i det. Har nu heller aldrig brugt det, så har ikke undersøgt noget omkring det. 

Tak for "advarslen".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.